*Dorothea* schreef: Neem dan gelijk een ketting met je naam, voor het geval je niet meer weet hoe je heet.Oh goeie tip! En dan ook meneer M&B z'n naam eronder
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: Neem dan gelijk een ketting met je naam, voor het geval je niet meer weet hoe je heet.Oh goeie tip! En dan ook meneer M&B z'n naam eronder
MarijeEnBoomer schreef: Oh goeie tip! En dan ook meneer M&B z'n naam eronderNee, die laat je tatoeëren.
*Dorothea* schreef: Dat is wel een universele tattoo meneerM&B, krijg je nooit spijt van....Ligt eraan hoe zichtbaar die is.
*Dorothea* schreef: Dat is wel een universele tattoo meneerM&B, krijg je nooit spijt van....
zurca schreef: Wij wonen heerlijk in ons "poppenhuisje" (wat het overgens ook niet van de foto's moest hebben die de makelaar op zijn site had staan...foto's van binnen stonden er al niet op....) maar als ik het geld had gehad was ik hierheen verhuisd;Ja mooi huis, prachtig glas in lood, grote tuin en barfschuur. 8)
http://www.funda.nl/koop/strijen/huis-4 ... straat-56/
Echt een huis om van te kwijlen, vind ik
Voor iedereen die zijn/haar huis in de verkoop heeft, succes... vooral voor die mensen die door de verkoop weer wat opgelucht adem zouden kunnen halen![]()
Kaio schreef: Oja op de oprit staan een Rolls, een Aston, een bentley, jaguar.
Heeft hij hard nodig
Angelique schreef: Leuk dat je de statistieken van je huis op funda kan volgen, maar als je geen idee hebt wat gewoon of ongewoon is heb je er nog niet zoveel aan.Niets gehoord nog van je kijkers?![]()