In welk " boek " kan ik de soepen vinden?
Mijn sapcentrifuge is gehandicapt en gebruik ik niet meer. Ben op zoek naar iets nieuws.
Soep kan ik wel maken.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fido schreef: In welk " boek " kan ik de soepen vinden?Juice yourself slim
Mijn sapcentrifuge is gehandicapt en gebruik ik niet meer. Ben op zoek naar iets nieuws.
Soep kan ik wel maken.
hannabelgje schreef: In juice yourself slim staan de recepten maar ik kan ze ook uitschrijven en naar je mailen in het weekend.Oh dat is wel heel aardig
hannabelgje schreef: Ik ben ook aan het kijken voor een slowjuicer en ben terecht gekomen op de verticale juicers ivm de snelheid en het gemak. Dus de hurom of de versapers.Met ananas stuitert ie ook
De philips gaat stuiteren van citrusvruchten zijn wij achtergekomen. Als je die in stukjes doet dan stuitert hij niet meer.
Ik zal de recepten bijeen zoeken en uittypen. Als ik dat klaar heb dan geef ik wel een seintje. Het zijn hele lekkere soeprecepten vind ik en makkelijk. Op de site van the juicemaster staan er ook al een aantal vermeld trouwens.
Hitam schreef: Zullen we een slowjuice workshop organiseren in Otterlo waarbij je verschillende apparaten kunt uittesten? Mijn buren verkopen die dingen en hebben er een paar staan om te testen.prima excuus om weer eens naar Otterlo te gaan 8)