Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
Onze wm had ook kuren toen de garantie net was verlopen. Het programma bleef steeds op 1 minuut hangen waardoor het deurslot erop bleef.
Ml heeft toen het deurslot onklaar gemaakt en nu wassen we er al weer tijden mee.

Wat irritant Ligaa, dat je die droger weer terug moet slepen :-X
Gedoe met je keuken is ook balen.. Is er misschien een familielid/vriend/buur die aanwezig kan zijn als het gemaakt wordt? Of alleen de deur even opendoet voor de fixers?

@Siberienne: het is weekend :D

Mijn klacht: wat een rotweer! Koud en nat, jakkes.
Door Ligaa
Kaio schreef:Tsss hier ook.wasmachine perikelen. Pompt niet meer af....en je kunt de deur dus niet meer openen. En bijna al.het ondergoed zit erin ::)
En dan moeten we zo weg, hoop dat we nog op tijd thuis zijn om te bekijken of anders iemand te laten komen. En het is geloof ik nog net wel net niet garantie, ook nog zoeken >:(
Ding is pas ong. een jaar. ::)
En mijn.sjotel TV doet het ook niet ::)

Nouja zo ff leuk in de regen.een paar uur gaan trainen, gelukkig is Fozzy wel leuk :D

Voor je wasmachine kun je nog proberen of de afvoerslang niet te diep in die afvoerbuis zit. Dan kan het water namelijk slecht weg. Ik heb het laatst ook gehad, hij wilde niet meer centrifugeren, en toen de slang iets uit die buis gehaald en hij doet het weer. ::)

Eef: nouja mijn vader werkt dusdanig veel en onregelmatig dat hij niet eerder dan 8 uur van tevoren kan zeggen of hij kan, en mijn moeder rijdt niet in de auto. Plus dat ik er graag bij wil zijn, ze komen voor meer dingen ineens en dan is het toch wel prettig om er zelf bij te zijn. Ik denk dat ik maar een halve dag vrij neem zodat Enexis, Beter wonen én de man voor de leidingen ineens kunnen komen. :cool:
Door Kaela
Autopech. Of nou ja, ruitenwisserpech. Wat best eng is met 130 op de snelweg in een regenbui... nu wachten op de pechhulp, want uitgerekend het tantstatoon wat ik met goed fatsoen bereiken kon heeft niets aan autoproducten....
Door Eef+Stippels
Ligaa schreef:Ik denk dat ik maar een halve dag vrij neem zodat Enexis, Beter wonen én de man voor de leidingen ineens kunnen komen. :cool:

Hopelijk lukt dat met plannen bij de bedrijven, ze werken al zo lekker mee ::) Succes!
Door Siberienne
Kaela schreef:Autopech. Of nou ja, ruitenwisserpech. Wat best eng is met 130 op de snelweg in een regenbui... nu wachten op de pechhulp, want uitgerekend het tantstatoon wat ik met goed fatsoen bereiken kon heeft niets aan autoproducten....
Ohw da's balen; sterkte met wachten!
Door Siberienne
Aprilsnow schreef:Gisteren met ons trubbeltje naar dierenkliniek Deventer geweest. Bloedprikken voor zijn schildklier (en daar ook de resultaten laten beoordelen). Linda Boggie heeft daarover ook contact met Jean Dodds dus dat gaf me wat meer vertrouwen in de interpretatie van de uitslag dan de DA waar we nu zitten voor zijn schildklier.

Ze heeft hem meteen onderzocht en vond het ook wel een erg druk ei (wel heeeeeeeel lief maar wel met veeeeel stress).
Ze vond dat hij nogal vast in zijn rug zat. Ze had niet de indruk dat hij pijn had en daardoor zo verkrampt beweegt maar dat het meer door de stress komt :(
We hebben nu kruiden gekregen ter ondersteuning van de nieren. Ze verwacht gelet op de signalen dat de oorzaak van het probleem daar zit.
Dat gaan we nu dus geven naast de kruiden die meer voor de lever zijn (scherpe randjes verminderen). Ze kon eventueel ook nog ondersteunen met acupunctuur maar wilde niet alles tegelijk inzetten omdat je dan geen idee hebt wat wel of niet werkt.

Verder is het wachten op de uitslag van het bloedonderzoek hoe zijn schildklierwaardes zijn.

Het klaagje: het is zo sneu om te zien dat ons eitje zo'n stress heeft en we geen idee hebben hoe we hem echt kunnen helpen. En Deventer is bijna 2 uur rijden, da's ook niet echt grappig voor een dierenarts bezoekje.
Wat ik me nog afvroeg; Spot zit ook best vaak vast in zijn rug. We komen al jaren met hem bij de chiropracter, gelukkig steeds minder vaak nodig, maar dat het weer eens nodig is merk ik met name aan zijn gedrag; hij gaat dan op vanalles reageren, springen, uitvallen waar hij normaal niet of nauwelijks op reageert. Als ik dan masseer en vooral als de chiropracter hem los maakt, slaakt hij echt zuchten van verlichting en is daarna weer veel beter te sturen. Het is niet zozeer dat hij veel pijn heeft maar net alsof hij zij spanning daar "opslaat".

Het heeft ook nog eens wisselwerking met zijn darmen trouwens; de laatste weken rommelde het weer en na de behandeling van gisteren kwam er een hoop prut uit en nu is het weer rustig.

Ruggen, darmen, brein; lijkt soms wel 1 geheel. Uuuuuh, eigenlijk is het dat ook wel; lopen heel veel zenuwbanen tenslotte :biggrin2:

Masseer jij haar zelf wel eens?
Door Aprilsnow
Siberienne schreef:Wat ik me nog afvroeg; Spot zit ook best vaak vast in zijn rug. We komen al jaren met hem bij de chiropracter, gelukkig steeds minder vaak nodig, maar dat het weer eens nodig is merk ik met name aan zijn gedrag; hij gaat dan op vanalles reageren, springen, uitvallen waar hij normaal niet of nauwelijks op reageert. Als ik dan masseer en vooral als de chiropracter hem los maakt, slaakt hij echt zuchten van verlichting en is daarna weer veel beter te sturen. Het is niet zozeer dat hij veel pijn heeft maar net alsof hij zij spanning daar "opslaat".

Het heeft ook nog eens wisselwerking met zijn darmen trouwens; de laatste weken rommelde het weer en na de behandeling van gisteren kwam er een hoop prut uit en nu is het weer rustig.

Ruggen, darmen, brein; lijkt soms wel 1 geheel. Uuuuuh, eigenlijk is het dat ook wel; lopen heel veel zenuwbanen tenslotte :biggrin2:

Masseer jij haar zelf wel eens?
Hem ;)
Nee ik masseer hem zelf niet. Zou daar ook een les of zo in moeten volgen want heb geen flauw idee waar ik mee bezig zou zijn.
Zijn wel een keer bij een osteopaat geweest. Die zei wel dat zijn rug wat vast zat maar dat het meer vanuit de spieren kwam. Dat hij verkrampt was :-\
Haar advies was toen om hem vooral met kruiden te gaan ondersteunen. Bedankt in ieder geval voor de tip. Weer iets anders om naar te kijken maar eerst het effect van de nieuwe kruiden maar afwachten zodat we ook weten wat helpt. Alles tegelijk inzetten is dan niet zo handig.
Door Eef+Stippels
Aprilsnow schreef:Hem ;)
Nee ik masseer hem zelf niet. Zou daar ook een les of zo in moeten volgen want heb geen flauw idee waar ik mee bezig zou zijn.
Zijn wel een keer bij een osteopaat geweest. Die zei wel dat zijn rug wat vast zat maar dat het meer vanuit de spieren kwam. Dat hij verkrampt was :-\
Haar advies was toen om hem vooral met kruiden te gaan ondersteunen. Bedankt in ieder geval voor de tip. Weer iets anders om naar te kijken maar eerst het effect van de nieuwe kruiden maar afwachten zodat we ook weten wat helpt. Alles tegelijk inzetten is dan niet zo handig.

Je zou zijn hele lichaam zachtjes kunnen wrijven. Kijken of hem dat ontspant. Oren wrijven, van basis naar punt, kan ook helpen.
Misschien is TTouch iets om naar te kijken?
Door Kaela
Kaela schreef:Autopech. Of nou ja, ruitenwisserpech. Wat best eng is met 130 op de snelweg in een regenbui... nu wachten op de pechhulp, want uitgerekend het tantstatoon wat ik met goed fatsoen bereiken kon heeft niets aan autoproducten....
Zo, weggesleept naar de dichtst bijzijnde ruitenwisserwinkel. Ik was zoooooooooo blij dat ik Oscar niet mee had :o
Ruitenwisser was 36 euro. Nu maar afwachten of wegslepen ook onder de pechhulp valt.
Door jasmijn
Mijn vingerafdrukken verdwijnen weer eens van mijn handen, naast dat het behoorlijk pijn doet heb ik nog een ander ongemak...... ik kan mijn iPhone niet meer met vingerafdruk open maken en moet elke keer weer die code intoetsen ::)

iemand nog een suggestie voor een moord nu ik vingerafdruk vrij ben? ;)
Dan heeft het nog een beetje iets positiefs :P :biggrin2:
Door Martine-Tom
jasmijn schreef:Mijn vingerafdrukken verdwijnen weer eens van mijn handen, naast dat het behoorlijk pijn doet heb ik nog een ander ongemak...... ik kan mijn iPhone niet meer met vingerafdruk open maken en moet elke keer weer die code intoetsen ::)

iemand nog een suggestie voor een moord nu ik vingerafdruk vrij ben? ;)
Dan heeft het nog een beetje iets positiefs :P :biggrin2:
Hoe krijg je dat voor elkaar?? :o
Door Kaio
Nou de wasmachine afgetapt, dat is idd veel water en duurt lang :sleep3: en ruikt ook niet bepaald fris, hmm
Nou daarna schoongemaakt, een prop haar ::) en wat kogeltjes...
Heel mijn wasmachinebediencariere niet meegemaakt :biggrin2:
Lijkt nu ok, even afwachten nog.

Oo zo'n kapotte ruitenwisser, mijn eerste autoote, ofwel rijdende plee gedoopt, had dus met regenweer de.aandruifmotor van de wisser stuk, een van mijn eerste snelwegritjes net na het halen van mijn rijbewijs, dat was ook erg spannend!
Door jasmijn
Martine-Tom schreef:Hoe krijg je dat voor elkaar?? :o
Geen idee :-\
eens in de zo veel tijd verdwijnt er een laag vel van mijn handen en worden ze afdrukloos, rood en heel erg pijnlijk :-X
Soms zit er een jaar tussen soms zijn ze net weer heel en gebeurt het weer, heb het vanaf mijn pubertijd en geen arts weet wat hij er mee moet :-\
Door Kaio
jasmijn schreef:Geen idee :-\
eens in de zo veel tijd verdwijnt er een laag vel van mijn handen en worden ze afdrukloos, rood en heel erg pijnlijk :-X
Soms zit er een jaar tussen soms zijn ze net weer heel en gebeurt het weer, heb het vanaf mijn pubertijd en geen arts weet wat hij er mee moet :-\
oja zoiets had ik vroeguh ook met 2 vingers, dat werd dan rood en helemaal glad ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door