Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Nou ja ik denk ik kan wel ff naar de wc is er gewoon een penalty en staan we met 1-0 voor  :o
Door Kim_S
Voor een wedstrijd die de spelers niet interessant vinden, en die maar afgeschaft moet worden, juichen ze toch wel erg hard  ::)
Door Mandarijn
Kim_S schreef: Voor een wedstrijd die de spelers niet interessant vinden, en die maar afgeschaft moet worden, juichen ze toch wel erg hard  ::)
Ald je wint krijg je nog een medaille. Verlies je dan heb je 2x verloren. Is nog een rotter gevoel
Door eelke
Als we winnen blijven we ongeslagen. Kun je van de nr 2 straks niet zeggen!
Door Mandarijn
eelke schreef: Als we winnen blijven we ongeslagen. Kun je van de nr 2 straks niet zeggen!
Dat is ook waar
Door Kim_S
Mandarijn schreef: Ald je wint krijg je nog een medaille. Verlies je dan heb je 2x verloren. Is nog een rotter gevoel
Ja maar na de vorige wedstrijd riepen ze toch allemaal heel hard dat deze wedstrijd nergens meer om gaat. Kan me daar best aan ergeren, het is toch echt nog wel beter om 3e te worden dan 4e op zo'n groot toernooi.
Door Kim_S
eelke schreef: Als we winnen blijven we ongeslagen. Kun je van de nr 2 straks niet zeggen!
Uhm, de vorige wedstrijd hebben ze verloren hoor ::)
Anders hadden jullie morgen gespeeld  :biggrin2:
Door Mandarijn
Trouwens die Braziliaan mag blij zijn met een gele kaart. Was gewoon rood: een doorgebroken speler neerhalen is rood.
Door hannabelgje
Mandarijn schreef: Trouwens die Braziliaan mag blij zijn met een gele kaart. Was gewoon rood: een doorgebroken speler neerhalen is rood.
Hij krijg toch geen kaart?
Door Mandarijn
Kim_S schreef: Uhm, de vorige wedstrijd hebben ze verloren hoor ::)
Anders hadden jullie morgen gespeeld  :biggrin2:
De FIFA neemt de penalty serie niet mee. Dus Nederland heeft 2x gelijk gespeeld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door