Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Een herinnering op facebook. Een van mijn lievelingsfoto's, omdat ie zoveel laat zien. Zijn intens lieve ogen, een beetje ondeugendheid en een beetje onzekerheid omdat ie het gaan fietsen op dat moment wat spannend vond.Aah
Spikkelneus schreef:Oooh, Oscar. Wat toch een knappe kerel.Kan het romantischer?!!
Fotootje van onze loverboy met zijn verkering op een kleedje voor de haard.
IMG_7662.JPG
Eef+doggies schreef:Kan het romantischer?!!Als de haard aan staat
pearlsofpassion schreef:Wauw, wat een mooi beestje!+1
Is een kruisinkje toch? Weten ze welke?
pearlsofpassion schreef:Wauw, wat een mooi beestje!Er is hier op BP een keer een raad "wedstrijdje" over gehouden en het is destijds goed geraden!
Is een kruisinkje toch? Weten ze welke?
pike schreef:De maisoogst is weer begonnen. En dus liggen er overal hakseltjes, korreltjes, en soms zelf een hele maiskolf. En ook al ben je barfhond dan kan je daar toch echt niet aan voorbij lopenLekker knabbelen mannen!![]()
fullsizeoutput_23a5.jpegfullsizeoutput_23a8.jpegfullsizeoutput_23a7.jpeg
Kaela schreef:Er is hier op BP een keer een raad "wedstrijdje" over gehouden en het is destijds goed geraden!Ik vind 'm goed gelukt.
Hij is een kruising Friese Stabij*boerenfox. Maar wel twee boerderijhondjes hoor, ik heb een foto van mama gezien (de stabij) en die zou letterlijk de schoonheidsprijs niet gewonnen hebben. Maar ze was wel slim genoeg om een keer bij de buurman op bezoek te gaan