Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Kaela schreef:Een herinnering op facebook. Een van mijn lievelingsfoto's, omdat ie zoveel laat zien. Zijn intens lieve ogen, een beetje ondeugendheid en een beetje onzekerheid omdat ie het gaan fietsen op dat moment wat spannend vond.

Afbeelding
Aah :smitten:
Voor jou: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Eef+Stippels
Spikkelneus schreef:Oooh, Oscar. Wat toch een knappe kerel.

Fotootje van onze loverboy met zijn verkering op een kleedje voor de haard.
IMG_7662.JPG
Kan het romantischer?!! :biggrin2:
Door Kaela
Dit weekend logeerde mijn moeder met haar hond Jeppe bij ons. Zowel gisteren als vandaag een heerlijke lange wandeling gemaakt met deze vrolijke stuiterbal!
(en ja stokken zijn gevaarlijk, maar hem daar van weerhouden is echt onbegonnen werk... en niet mijn keuze...)

Afbeelding

Afbeelding
Door pike
De maisoogst is weer begonnen. En dus liggen er overal hakseltjes, korreltjes, en soms zelf een hele maiskolf. En ook al ben je barfhond dan kan je daar toch echt niet aan voorbij lopen ::)
fullsizeoutput_23a5.jpeg
fullsizeoutput_23a5.jpeg (3.06 MiB) 2010 keer bekeken
fullsizeoutput_23a8.jpeg
fullsizeoutput_23a8.jpeg (2.41 MiB) 2010 keer bekeken
fullsizeoutput_23a7.jpeg
fullsizeoutput_23a7.jpeg (2.41 MiB) 2010 keer bekeken
Door - pien -
pearlsofpassion schreef:Wauw, wat een mooi beestje!
Is een kruisinkje toch? Weten ze welke?
+1
Ik was ook meteen nieuwsgierig naar wat er in zit, wat een leuk modelletje ;D
Door Kaela
pearlsofpassion schreef:Wauw, wat een mooi beestje!
Is een kruisinkje toch? Weten ze welke?
Er is hier op BP een keer een raad "wedstrijdje" over gehouden en het is destijds goed geraden!

Hij is een kruising Friese Stabij*boerenfox. Maar wel twee boerderijhondjes hoor, ik heb een foto van mama gezien (de stabij) en die zou letterlijk de schoonheidsprijs niet gewonnen hebben. Maar ze was wel slim genoeg om een keer bij de buurman op bezoek te gaan ;)
Door - pien -
pike schreef:De maisoogst is weer begonnen. En dus liggen er overal hakseltjes, korreltjes, en soms zelf een hele maiskolf. En ook al ben je barfhond dan kan je daar toch echt niet aan voorbij lopen ::)

fullsizeoutput_23a5.jpegfullsizeoutput_23a8.jpegfullsizeoutput_23a7.jpeg
Lekker knabbelen mannen!
Door pearlsofpassion
Kaela schreef:Er is hier op BP een keer een raad "wedstrijdje" over gehouden en het is destijds goed geraden!

Hij is een kruising Friese Stabij*boerenfox. Maar wel twee boerderijhondjes hoor, ik heb een foto van mama gezien (de stabij) en die zou letterlijk de schoonheidsprijs niet gewonnen hebben. Maar ze was wel slim genoeg om een keer bij de buurman op bezoek te gaan ;)
Ik vind 'm goed gelukt. :)
Dat stabij-haar maakt hem idd wel heel mooi, maar dan een apart kleurtje. :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Mijn kleine meid.
Dik 13 jaar, begin dit jaar een paar kwaadaardige melkkliertumoren weggehaald, maar ze lijkt weer helemaal goed in haar vel te zitten. :-*
20170928_141501.jpg
20170928_141501.jpg (2.47 MiB) 1870 keer bekeken
20170928_141517.jpg
20170928_141517.jpg (2.27 MiB) 1870 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door