Anne in Zweden schreef: ↑do 14 dec 2023, 17:56 Gefeliciteerd met de 16,53!6030 dagen vandaag

Elke dag is er wel een reden tot een feestje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑do 14 dec 2023, 17:56 Gefeliciteerd met de 16,53!6030 dagen vandaag
MarijeEnBoomer schreef: ↑do 14 dec 2023, 18:25 6030 dagen vandaagOp die leeftijd zeker! Ik hoop dat ik binnen 15 jaar dat ook kan zeggen![]()
MarijeEnBoomer schreef: ↑do 14 dec 2023, 18:25 6030 dagen vandaagIn dat geval feliciteer ik u vandaag het uw 6032ste feestdag knappe dame B![]()
MarijeEnBoomer schreef: ↑vr 22 dec 2023, 16:58 Och de knapperd! Wat een hoog water zeg! Toen B nog naar de waterbak ging was dat veel lager.Onder protest hoor ..... mevrouw poedelt vrijwillig alleen tot haar enkels in het water
Ina schreef: ↑vr 22 dec 2023, 17:28 Onder protest hoor ..... mevrouw poedelt vrijwillig alleen tot haar enkels in het waterLijkt mij best wel wat. Voor de gewrichten misschien niet zwaar maar komt wel wat spierkracht bij kijken lijkt mij.![]()
Als ik het goed begreep loopt hoger water stabieler, wel meer weerstand, dus de sessies zijn wat korter geworden, maar het lopen op zich schijnt makkelijker te zijn.
Dus het is nu 3 rondjes van een minuut of 7/8/9 (geen idee eigenlijk) en dat gaat haar nog prima af.
Ina schreef: ↑vr 22 dec 2023, 17:28 Onder protest hoor ..... mevrouw poedelt vrijwillig alleen tot haar enkels in het waterJa het is echt goed voor ze de waterbak! B deed het ook niet heel enthousiast maar het heeft haar zeker geholpen. Helaas ging haar fysio met pensioen ( dat krijg je als je zo oud bent als B![]()
Als ik het goed begreep loopt hoger water stabieler, wel meer weerstand, dus de sessies zijn wat korter geworden, maar het lopen op zich schijnt makkelijker te zijn.
Dus het is nu 3 rondjes van een minuut of 7/8/9 (geen idee eigenlijk) en dat gaat haar nog prima af.
frodo quin schreef: ↑vr 22 dec 2023, 22:15 Lijkt mij best wel wat. Voor de gewrichten misschien niet zwaar maar komt wel wat spierkracht bij kijken lijkt mij.Het tempo ligt echt op stapvoets hoor, dus echt wel aangepast aan de ouwe taart.
MarijeEnBoomer schreef: ↑vr 22 dec 2023, 22:31 Ja het is echt goed voor ze de waterbak! B deed het ook niet heel enthousiast maar het heeft haar zeker geholpen. Helaas ging haar fysio met pensioen ( dat krijg je als je zo oud bent als BDat is jammer, als die had geweten dat Queen B nog zolang door loopt....)
De waterbak was kapot toen een nieuwe de boel overnam en die heeft nooit contact gezocht met ons. Die dacht waarschijnlijk: zo’n oude hond, dat klopt niet![]()