Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
eelke schreef: za 17 apr 2021, 15:04 Misschien kun je eens verkopen dat de stippen steeds groter worden en het dan een bruine labrador wordt?
:roflmao:

Tja....het grapje 'de zwarte verf was zeker op' kan je je ook vast op voorbereiden ::)

Volgende keer gewoon 1 van de grote dames meenemen, dan zien mensen dat je al een paar jaar vlekken achter de kiezen hebt ;D

Maar het filmpje is echt te schattig, zo mooi om te zien hoe die grote meiden zich in houden en op alle manieren willen laten zien dat ze begrijpen dat de draak nog maar een ukkie is (en waarschijnlijk denken 'wacht maar, over een paar weken hap ik opeens terug in je wang' ;) )
Ik weet nog zo goed dat ik bij Zoë als klein pupje altijd te horen kreeg dat haar oren nooit zouden gaan staan. Zulke grote oren kunnen nooit gaan staan hoor. Wie me in godsnaam wijs gemaakt had dat dat wel ging gebeuren.
Duidelijk nog steeds een probleem, zie foto AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Kaela
Oscar was natuurlijk geen pup meer. Maar een meneer verzekerde ons dat Oscar de aller mooiste wolfsgrauwe mechelse herder was die hij ooit gezien had. Echt, zo kwam je ze maar zelden tegen!

Uhu.

Maar Lizzy, het is toch wel weer eens een leuke variatie op “waar zijn de andere 100?”

;D ;D ;D
sam28 schreef: za 17 apr 2021, 14:22 ::) Alsof je als eigenaar van een bepaald ras niet weet hoe of wat. Bizar.
Hahahahahahahahahaha ohhhhhhh, moet ik toch zooooo denken aan de keer dat mijn Bono (staffordshire bullterrier) een labradorpuppy was :2funny: :2funny: :2funny: Boon was toen al 4 jaar ofzo, maar ik had het écht mis: labradorpuppy! :2funny: :2funny: :2funny:
Door Lizzy
OMG ;D ;D ;D . Wat zei je "ja joh, welja!" :biggrin2:

Sjoerd probeert 's morgens bij Fritzi te zogen, als ie honger heeft. Natuurlijk ben je altijd net te laat met je camera maar er staat nog 1 nano seconden op:

Door Lizzy
Doranto schreef: zo 18 apr 2021, 08:51 En ze vind het ook allemaal best hè. Sjoerd is echt met zijn kontje in de boter gevallen hoor. Hij heeft zelfs een surrogaat mama :biggrin2:

Nouwwww, vanmorgen vond ze het niet grappig en heeft ze hem voor haar doen wel flink gecorrigeerd. Hij was erg onder de indruk want daarna maakte ik nog dit filmpje ::) :biggrin2:

Maar echt he, Fritzi is helemaal gek van hem. Zoooo schattig. Ik zie wel dat ze wat ruwer begint te spelen nu. Maar ja, niet zo verwonderlijk, spelen met Mr. Sharky.
Door doranto
Lizzy schreef: zo 18 apr 2021, 09:06 Nouwwww, vanmorgen vond ze het niet grappig en heeft ze hem voor haar doen wel flink gecorrigeerd. Hij was erg onder de indruk want daarna maakte ik nog dit filmpje ::) :biggrin2:

Maar echt he, Fritzi is helemaal gek van hem. Zoooo schattig. Ik zie wel dat ze wat ruwer begint te spelen nu. Maar ja, niet zo verwonderlijk, spelen met Mr. Sharky.
Ohw ja, die melktandjes ::) . Een beetje opvoeding kan geen kwaad :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door