Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef:Ja graag! Lil heeft al aangeboden hierheen te rijden, dus misschien kan zij het in Deventer bij jou oppikken. Sella, is er een lijntje van jou naar Deventer? Dan kan jouw pakket ook meteen mee! ;D
Oh mooi! Bp voor al uw problemen, zelfs als die zich in Zweden bevinden. :biggrin2:
Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef:O, en voor de duidelijkheid: de weersverwachting was "halfbewolkt met een zonnetje en tussendoor wat sneeuwregen". ::)
Zaten ze aardig in de buurt toch, hebben het wel eens slechter voorspelt. :biggrin2:
Door Lil
Anne in Duitsland schreef:Het is vanuit Limburg een 1800 km rijden, dus als je een gemiddelde van 90 km/u haalt, onderweg niet pauzeert, de honden niet uitlaat en je de laatste 200 km ook door de diverse bebouwde kommen 100 rijdt, moet je er over 24 uur wel kunnen zijn. Ik zet alvast koffie! ;D
Oooo dat is rap ;D ;D ;D
Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef:Zaten ze aardig in de buurt toch, hebben het wel eens slechter voorspelt. :biggrin2:
Klopt. Afgezien van 'halfbewolkt', 'zonnetje' 'tussendoor' 'wat' en 'regen' was het de spijker op de kop! ;D
Door -Annemarie-
Als er een lijntje komt, niet door Drenthe rijden hoor. Het sneeuwt hier ook. :D

Heb gelukkig wel genoeg op voorraad. ;D Sterkte, Anne! :bigarmhug:
Door frodo quin
Brr en ik zit hier al uit mijn vel te vriezen, daar in zweden ziet het er afschuwelijk koud uit, maar wel heel mooi.

Anne, heb je echt helemaal niets meer in huis (muv ketjap), een pak meel ofzo?
Door Lil
-Annemarie- schreef:Als er een lijntje komt, niet door Drenthe rijden hoor. Het sneeuwt hier ook. :D

Heb gelukkig wel genoeg op voorraad. ;D Sterkte, Anne! :bigarmhug:
Ik heb wel winterbanden, dus ach. ;D

Maar nee helaas 24 uur zonder rust in mijn uppie dat red ik deze week niet meer. Drenthe misschien en zou er graag wandelen, maar ik bewaar het even tot wandelweer (als het maar droog en niet te modderig is).
Door Anne in Zweden
frodo quin schreef:Brr en ik zit hier al uit mijn vel te vriezen, daar in zweden ziet het er afschuwelijk koud uit, maar wel heel mooi.

Anne, heb je echt helemaal niets meer in huis (muv ketjap), een pak meel ofzo?
Haha, jawel hoor! Ik heb nog diverse diepvriesgroenten en van die vegetarische burgers, roggebrood, diverse bonen en kikkererwten in blik, een paar pakken gezeefde tomaten, uien (geen knof, heeeeeelp!), pasta, twee blikjes vis, een grote hoeveelheid noten en zaden en dadels en rozijnen en en en. En meel heb ik ook, en rijstmelk. En eieren. En een klein beetje verse groenten. Zelfs als ik onverwacht eters zou krijgen vanavond, zou ik nog een voedzame chili sin carne in elkaar kunnen draaien! ;D En als ik echt ingesneeuwd raak, pik ik wel een kilo paardenvlees van de honden. Is mooi vlees, dat zou ik wel durven eten als de nood écht hoog werd. :D
Door Anne in Zweden
Lil schreef:Ik heb wel winterbanden, dus ach. ;D

Maar nee helaas 24 uur zonder rust in mijn uppie dat red ik deze week niet meer. Drenthe misschien en zou er graag wandelen, maar ik bewaar het even tot wandelweer (als het maar droog en niet te modderig is).
:'( :'( :'( Had me zo verheugd op een verrassingspakket...

:biggrin2:
Door Angelique
Anne in Duitsland schreef:Haha, jawel hoor! Ik heb nog diverse diepvriesgroenten en van die vegetarische burgers, roggebrood, diverse bonen en kikkererwten in blik, een paar pakken gezeefde tomaten, uien (geen knof, heeeeeelp!), pasta, twee blikjes vis, een grote hoeveelheid noten en zaden en dadels en rozijnen en en en. En meel heb ik ook, en rijstmelk. En eieren. En een klein beetje verse groenten. Zelfs als ik onverwacht eters zou krijgen vanavond, zou ik nog een voedzame chili sin carne in elkaar kunnen draaien! ;D En als ik echt ingesneeuwd raak, pik ik wel een kilo paardenvlees van de honden. Is mooi vlees, dat zou ik wel durven eten als de nood écht hoog werd. :D

*belt helikopter af* :biggrin2:
Door frodo quin
Anne in Duitsland schreef:Haha, jawel hoor! Ik heb nog diverse diepvriesgroenten en van die vegetarische burgers, roggebrood, diverse bonen en kikkererwten in blik, een paar pakken gezeefde tomaten, uien (geen knof, heeeeeelp!), pasta, twee blikjes vis, een grote hoeveelheid noten en zaden en dadels en rozijnen en en en. En meel heb ik ook, en rijstmelk. En eieren. En een klein beetje verse groenten. Zelfs als ik onverwacht eters zou krijgen vanavond, zou ik nog een voedzame chili sin carne in elkaar kunnen draaien! ;D En als ik echt ingesneeuwd raak, pik ik wel een kilo paardenvlees van de honden. Is mooi vlees, dat zou ik wel durven eten als de nood écht hoog werd. :D
Oh, valt nog mee, maareh geen knoflook? Dat is echt wel een groot probleem :'(
Door Anne in Zweden
frodo quin schreef:Oh, valt nog mee, maareh geen knoflook? Dat is echt wel een groot probleem :'(
Ja, en dat is ook geen ingrediënt dat je in Zweedse huishoudens standaard aantreft, dus even naar de buren voor een paar tenen zit er ook niet in. :-\
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Jammer. Lil komt ook al niet. :'(
Ik stuur Meneer_S wel, het bröd is bijna op :biggrin2:
Door Pauline
Kim_S schreef:Ik stuur Meneer_S wel, het bröd is bijna op :biggrin2:
In het tootootje dan toch??? Dan mag er een behoorlijk pak vallen en steekt hij er toch bovenuit!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door