Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lizzy schreef:Over de notificaties: Jeff is nog steeds heel druk bezig met het forum. Het kan hier mee te maken hebben. Ik weet het niet zeker hoor, Jeff ziet dit topic vanzelf en dan zal hij zijn visie er wel op geven maar het is dus dat jullie het weten dat er nog steeds hard aan het forum wordt gewerkt!
Dat klopt, Lizzy! Ik had dacht ik gevonden hoe ik notificaties uit kon zetten bij mijn werkzaamheden maar ze worden kennelijk nog steeds verstuurd. Deze week nog en dan ben ik klaar.
pike schreef:Sinds vandaag moet ik mij telkens opnieuw aanmelden wanneer ik bp open. Hoe kan ik (weer) gewoon ingelogd blijven?
Je kan eerst proberen als je bent ingelogd om zelf uit te loggen met de Afmelden knop en dan de browser te sluiten. De volgende keer log je weer in met Ingelogd blijven aangevinkt en hopelijk onthoudt ie het dan. Als dat niet werkt dan kan je de Verwijder alle forum cookies link helemaal rechts onderin proberen. Als dat niet werkt dan kan je proberen je browser cache leeg te maken. Hoe dat moet hangt af op welke browser/tablet/telefoon je zit.
-Saskia- schreef:De enige plek waar ik (nog) steeds opnieuw moet inloggen, is op mijn iPhone. Nu ben ik gewoon te lui geweest om te lezen of ik daar iets aan kan doen en doe ik dat dus gewoon nog steeds braaf. "Onthouden" aanvinken helpt niet.

Op laptop en iPad gaat het gewoon wel goed, dus ik doe gewoon iets niet goed. ::)
Op de iPhone ga je naar Settings (Instellingen), Safari, Clear History (of als je een iPhone 4 hebt, Clear Cache). En dan bevestigen. Dan zou het opgelost moeten zijn.
Admin schreef:Je kan eerst proberen als je bent ingelogd om zelf uit te loggen met de Afmelden knop en dan de browser te sluiten. De volgende keer log je weer in met Ingelogd blijven aangevinkt en hopelijk onthoudt ie het dan. Als dat niet werkt dan kan je de Verwijder alle forum cookies link helemaal rechts onderin proberen. Als dat niet werkt dan kan je proberen je browser cache leeg te maken. Hoe dat moet hangt af op welke browser/tablet/telefoon je zit.

Op de iPhone ga je naar Settings (Instellingen), Safari, Clear History (of als je een iPhone 4 hebt, Clear Cache). En dan bevestigen. Dan zou het opgelost moeten zijn.
Bedankt voor de uiteenzetting. Alleen, een "ingelogd blijven" hokje is er niet. Alleen wat Lizzy schreef: "onthouden". Ik dacht echter dat dat betekende dat het wachtwoord onthouden werd. Dat heb ik nu in elk geval aangevinkt want dat was nog open, en nu gaat het weer goed. Vreemd genoeg had ik niets veranderd aan de instellingen dus waarom het dan in ene niet meer goed ging geen idee.
Boeffie Blafmans schreef:Ah, ja, inderdaad, dan snap ik het! Het leest zo lastig, maar dan zal dat steeds minder worden :)
Dat klopt maar we zijn er bijna van af! Ik ben ze aan het omzetten maar dat kan alleen op rustige momenten dus ik doe er een paar (duizend) per avond. Na het weekend dat staan als het goed is weer alle quotes goed.
Dian schreef:Ben nu 3x een nieuw topic begonnen, was ingelogd terwijl ik begon, maar toen ik het topic wilde versturen moest ik me aanmelden............ weg alles wat ik getypt had, vind het zo niet leuk :( Hij blijft het ook niet vast houden..........

Zijn er meer met dit probleem?? Hoe kan ik dit voorkomen???
Degene die vergelijkbare problemen hadden hebben het allemaal opgelost door hun cache leeg te maken. Heb je dat al geprobeerd? Het ligt niet aan het forum want je inloggegevens worden bewaard in een cookie op jouw PC of tablet of telefoon. Dus ik kan er van deze kant ook niks aan doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door