Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Zo. Speelgoedrommel opgeruimd, vaatwasser leeggehaald, ontbijt voor Ot en Sien eruitgehaald. En nu wachten totdat de roeping weer wakker wordt, zodat ik haar jas kan uitdoen en schone pamper aan en slaapzak aan.
Door eelke
Mieke L. schreef: Wat moet je er anders mee doen  ::)
;D

Ja, tekenen dus he  ::)

Nou ja, ik vond er ook niet veel aan. Moesten 4 tekeningen maken, en omdat ik steeds bovenaan begon paste de piemel er niet meer op. Dus bij de laatste onderaan begonnen. Deze vind ik eigenlijk beter.
Afbeelding

Verder ben ik van mijn aprepoos want ik heb gisteren op mijn vrije dag de hele dag gewerkt dus nu denk ik dat het woensdag is. En aangezien ik donderdag, op 2 uur cursus na, ineens wel vrij ben denk ik niet dat het nog goed komt.
Gijs is ook van zijn aprepoos want de baas was er vanmorgen ineens nog en dat klopt niet. Nu is ie op de fiets weg en dat is helemaal raar. Gijs heeft nu besloten dat hij een ijsbeer is.

Gelukkig gaat het met Joep wel goed.
Door Angelique
Deze is qua verhouding beter, bij piemel zat de navel ook een beetje hoog  :biggrin2:

Gijs moet vrindjes worden met Jane, die vind het ook zo fijn als de week er ineens anders uitziet dan anders.  :biggrin2:
Door koekje
- het moet eigenlijk in de moederdraad, maar die kan ik zo snel niet vinden -
Vera probeerde net mee te zingen met Vader Jakob op de televisie. Ik hoorde de hele tijd 'Vapa, vapa. Vapa, vapa. Vapa, vapa' met babystemmetje  ;D
Door eelke
Angelique schreef: Deze is qua verhouding beter, bij piemel zat de navel ook een beetje hoog  :biggrin2:

Gijs moet vrindjes worden met Jane, die vind het ook zo fijn als de week er ineens anders uitziet dan anders.  :biggrin2:
Ja klopt. Al heeft ie, als je goed kijkt, 3 navels ;)

Kom net thuis en Gijs is boos denk ik. Die ligt in een hoekje te mokken en vond het nog niet de moeite om zijn ogen open te doen toen ik binnenstapte. Chagrijn.
Door Angelique
koekje schreef: - het moet eigenlijk in de moederdraad, maar die kan ik zo snel niet vinden -
Vera probeerde net mee te zingen met Vader Jakob op de televisie. Ik hoorde de hele tijd 'Vapa, vapa. Vapa, vapa. Vapa, vapa' met babystemmetje  ;D
Mag ook wel een keer hier hoor, anders zouden we nog denken dat er alleen maar stront uitkomt  :biggrin2:
Door Els&Flow
Weekje naar het mooie Zeeland geweest. Prachtige wandelingen gemaakt, Flow is 5 dagen mee geweest naar de camping en is nog aan het bij slapen. ooit.. ooit verhuizen we naar dat schitterende gebied. Als we later groot zijn of misschien al eerder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door