Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Potverdorie Inge, dat zijn geen fijne berichten. Houd de bètablokker in de gaten, met name qua bijwerkingen (sprak hij uit ervaring).
Sterkte met Mike.

@Annemarie: En? En? En? En??? Ik ben niet nieuwsgierig hoor... gewoon ècht niet... Afbeelding

Vandaag alvast voorbereid voor de visite van vanavond.
- Koelkastje koud (check)
- Bier in koelkast (check)
- Leverworst, kookworst en andere worst in koelkast (check)
- Whiskey in huis (check)
- Bedje klaar (check)
Door dinky89
Bah, wat naar Inge.
Recent meegemaakt met mijn opa. Hij had toen hartcatheterisatie gehad maar daarmee konden ze de problemen niet verhelpen dus op de lijst voor bypass operatie. Zit ook een wachttijd op van 6 weken!?! Was ook een zeer spannende periode omdat je wist dat er iets totaal niet goed zat en hij alleen woont (oma is paar jaar terug aan hartstilstand overleden). Hij vond het zelf ook maar niets en had elke nacht last van benauwdheid. Toen hij het 2 keer niet vertrouwde in 2 dagen tijd (met controle in zkh) is hij in het ziekenhuis opgenomen waar hij zelf ook wat rustiger van werd. Toen kon de bypass operatie ineens wel binnen enkele dagen waardoor hij uiteindelijk maar zo'n 4 weken heeft hoeven wachten (want tja, ze willen je nou eenmaal snel uit ziekenhuis hebben :P). Kortom: Wanneer je het niet vertrouwd gewoon aan de bel blijven trekken ;)
Door Nynke
Ronald schreef: Oh ja... en een beetje dom geweest, dus nu post gekregen. Groeten uit Leeuwarden... Met aangehechte acceptgirokaart...  :-[
Zondegeld  :-\ :-\ :-\ 

OT: Drukke werkweek gehad en nu rust in de keet. Morgen de vriezer in de schuur leeghalen, schoonmaken, achter de vriezer stofzuigen en schoonmaken (muizen) en weer inrichten.
Morgenavond komen mijn schoonouders eten :) die moeten we eerst even ophalen omdat mijn schoonvader zijn sleutelbeen gebroken heeft.
Door koekje
Uitgebreide ronde naar de groenteturk gedaan, met Veraatje in doek. Het was zo uitgebreid omdat ik de buurvrouw tegenkwam en daar een half uur mee heb staan mauwen. Wel weer oa 5 kilo tomaten gekocht *hongerwinter*
Door eelke
:'( Gijs is stuk.

Had ie gisterennacht een hotspotje, goed in de gaten houden, sprayen voor het uitlaten... zag ik m vanmiddag bij het uitlaten zijn poot optillen....de hele binnenkant van zijn achterpoot stuk  :o

Gewassen met betadine shampoo, droog geblazen, toen mijn vriend er was geschoren... ff gezeten, Gijs bleef hijgen, toch maar temperaturen....39.3, verhoging, dus naar de dierenarts.

Nu heeft ie allerlei spuiten, antibiotica, en cortisonen spray, en ik ben er zelfs van overtuigd dat hij het nodig heeft nu. Het bloed loopt er uit.

Het lijkt wel weer op de berenklauw plekken van 3 jaar terug.  :o
Door eelke
Dank je. Hij heeft echt pijn. Ik kreeg hem niet in bad, hij ging toen apatisch tegen de muur omhoog in de hoek van de badkamer. En toen ik m wilde pakken beet hij zelfs. Uiteindelijk buiten gewassen...
Hij kan niet normaal lopen, gaat steeds in standje paniek, draaien, tollen, en liep van alles omver.

Het lijkt roze maar in het echt is het gewoon vuurrood en het bloedt...
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-QAGEKZ8E.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NCBVBWPF.jpg

En maar in linkjes want het is etenstijd.
Door koekje
Ah, arme puppybeer!
Het ziet er ook echt heel pijnlijk uit  :(

Heb je ook pijnstillers voor hem? Dan hoeft hij iig niet gek te worden of doen van de pijnlijke gevoelens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door