Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Auwtsj.. Beterschap.

Vanmorgen weer oppetijd met de boven uit geweest. Om 7 mijn dienst begonnen tot 13u. Thuis gekomen. Badkamer gepoetst. Beetje opgeruimd. Boven gezogen en gedweild. Het regende flink en was flink afgekoeld. Dus alles tegen elkaar open.
Vanavond verjaardag van vrienden gehad. Nu mijn bed in gedoken met een kop thee. Morgen rammelt de wekker weer om 5. Vroege dienst again. Morgenavond komen vrienden van ons bij ons eten en spelletjes spelen. Zo gezellig. :)
Door Borke
Naomi B schreef: Ow ja. En mijn vakantie was net begonnen. Me nu maar alvast ziek gemeld. Pffff
Qua vakantiedagen maakt dat tegenwoordig niet meer uit hè, ziek tijdens vakantie, tellen je vakantiedagen gewoon door....

Jij hebt wel pech Naomi en dan met die hitte ook nog je been helemaal ingepakt  :'(

Geen airco, IPad bijna leeg en nog in staat van vertwijfeling over koffiemachines....
Misschien maar eens gaan slapen...

Morgen weer lekker werken, zou er weer meer bekend zijn over onze reorganisate/fusie....?
Intrigerende tijden  8)
Zit me opeens te realiseren dat ik rustig wakker zit te worden met een bak koffie en het krakende geluid van een kip die verorberd wordt door een pupje  ;D
Ook niet standaard voor de gemiddelde Nederlander  ;D
Door zhiva
Zo zat ik me te bedenken tijdens het snijden van de nijnenoortjes (gezichtjes eraf) dat ik best wel honger had  :-[
Dat had ik een jaar geleden ook niet kunnen bedenken.  ::) Toen vond ik het echt vreselijk werk, die oogjes die je aanstaren.  :-X
Door Nynke
Lekkere ochtendrit gehad en daarna een vriend met gezin naar Schiphol gebracht, die gaan een maand naar Hongkong. Heel veel bagage, fijn z'n busje  :P  en heerlijk om eens een stuk snelweg te rijden ipv rondjes om de kerk in Rotjeknor zuid  :biggrin2: :biggrin2:
Door koekje
Ik ben een trotse poezenmoeder!
We hebben de logeerhond weer over de vloer en Ot en Sien zijn gewoon verder gegaan waar ze waren gebleven.
Sien loopt inmiddels overal rond en doet alles waar ze zin in heeft en is bijna helemaal ontspannen. Ot is uit zichzelf naar beneden gekomen en durft beneden op eigen beweging te bewegen. Nu zit ze een muisje te eten op haar vreetkleedje met voor de helft de rug naar de hond toe.
De logeerhond heeft inmiddels echt goed door dat de katten toch wel hele lekkere dingen te eten krijgen (muv muis). Zodra Ot en Sien maar in de buurt van hun vreetkleedjes zijn geweest, loopt ze bijzonder grondig de kleedjes af te likken. Zelfs het water van de katten is lekkerder.
Door TMG1961
Middagwandeling erop zitten, het was nat buiten. Geen mens tegen gekomen gedurende de hele wandeling.
Pixie afgedroogd met de microvezeldoeken, de zware kwaliteit, van de action..wat een genot, binnen 5 minuten was ze bijna kurkdroog
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door