Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Amanda/Dino schreef: Een btje te groot topic om nu volledig door te lezen. Ik heb zaadjes van spinazie, komkommer, wortel, sla en peterselie. Ik wou ze eerst binnen op laten komen. Kan dit in gewoon potgrond? en moet er dan nog een stukje doorzichtig folie over heen?Worteltjes kun je het best op de plek zaaien waar je ze wilt laten groeien, want de worteltjes van de worteltjes (snap je het nog?) zijn best kwetsbaar. Verder kun je best zaaien in potgrond, hoewel zaai/stekgrond beter is, maar dan moet je ze later weer overplanten in potgrond.
Alvast bedankt voor het antwoord
Amanda/Dino schreef: haha wel 2x lezen maar heb het berependan zal ik de wortels ivm hun wortels zetten in de volle grond waar ze zich kunnen wortelen
Nynke schreef: ik ga morgen 1 van mijn courgetteplanten buiten zetten in een grote pot, dan heb ik er nog 2 over voor als het mislukt 8)Hier gaan morgen ook de courgettes, kalebassen en pompoenen de volle grond in. Op het stuk 'moestuin' dat helaas nog steeds een stuk omgeploegde klei is... De beheerder van het complex zou al weken de frees er door halen maar dan moet het eerst regenen, dan is de frees kapot, pffff