Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S schreef: Ik kreeg net een telefoontje van de duitse kinderbijslag-instantie  :o (op zaterdag gewoon!)

15 maanden nadat Fenna geboren is, en na 15 maanden constante strijd omdat er niks gebeurde, gaan we nu dan toch eindelijk ook voor haar kinderbijslag krijgen!  :D
Kan wel janken van geluk, wat hebben wij afgezien het afgelopen jaar...  :'( Nu kunnen we het maandelijks weer aardig redden financieel!

Zometeen taart halen om het te vieren  :D  :yeah:
Joepie!  :groupwave2:  :-* 
Vervelend telefoontje gehad. Nu is mijn EVC ineens niet meer goed genoeg. Heb al wel examen gedaan, gehaald, maar dus geen diploma. K*tterderk*t.

Maandag is die trien er niet, dus dinsdag pas bellen. In elk geval genoeg tijd om de stoom een beetje uit de oren te krijgen...
Kim_S schreef: Bah Ronald!  >:(

Kan dat zomaar ineens achteraf gewijzigd worden?  ???
Ik heb geen idee. Even de situatie: ik heb bij een geaccrediteerd bedrijf een EVC-procedure gevolgd. Daar is een certificaat en een rapport uitgekomen. Beide heb ik aangeboden bij een ROC met de vraag wat ik nog moest doen om een MBO-diploma te bemachtigen. Het antwoord was: Nederlands, Engels en Rekenen.
Dus ik heb die examens gedaan en heb voldoende punten gehaald.
Nu is het dus diploma-tijd, maar nu komt de examencommissie ineens dat er meer informatie moet komen.

Beetje vreemd.
Wat ontzettend flauw Ronald. Denk je het op orde te hebben, gaan ze achteraf neuzelen.

Hier de rest van de middag op de nieuwe bank doorgebracht. Beetje slapen, beetje spelletjes op de telefoon doen. Heb wel netjes eten gekookt. Nu maar eens bedenken wat we de rest van de avond gaan doen. Ik heb wel zin in een filmpje.
Oh ik ben op! Gisteren vleeslevering, vandaag slopen in de tuin...
Net friet en bier op. De honden hebben net ook al eten gehad, nog even wachten tot dat gezakt is dan worden ze uitgelaten en dan kruipen we met z'n allen in bed met chips en cola denk ik :)

Ik heb nu al spierpijn, dat wordt leuk morgen! Het was een fijne dag zo :)
Gisteren is nicht getrouwd. Ze zag er echt prachtig uit. Was echt een heel fijne dag. Ook wel met een traantje hier en daar maar ach. Veel familie gezien en veel bijgekletst. Vandaag ook een drukke dag geweest. Vroeg op bed. Vilja is niet lekker en is is heel vroeg naar bed gegaan. Ze was rillerig. Nu ik ook. Eigen bramenneutje mee om warm te worden en lekker slapen. Nog ff lezen hier. Morgen komt mn schoonzus no ff langs voor ze terug gaat naar de Achterhoek. Gezellig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door