Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2877912
Ik weet dat de adviesprijs voor een Pyreneese Berghond op het moment op 900 Euro ligt, maar er zijn ook fokkers die dan 1200 Euro vragen.
Daar rekenen ze dan de kosten van alle gezondheidsonderzoeken bij zoals patella, hd en tegenwoordig ocd.
En als je dan de pech hebt dat een pup ernstig ziek wordt kun je flink in de min gaan.
Daarbij komt dan eigenlijk als "goede" fokker ook nog eens levenslange nazorg van de puppen.
#2892880
Voor zo ver ik weet van de Shih-Tzu ligt het er aan of deze bij een fokker vandaan komt of mensen die een eenmalig nestje bijv.hebben van hun hondjes met stamboom.En dan bedoel ik eentje die een kennel heeft en shows loopt.

Bij een fokker gemiddeld tussen de 600 en 1000 euro met stamboom
Andere nestjes tussen de 400 en 700 euro.Vaak met stamboom of stamboom ouders.

Dan heb je natuurlijk nog de huis en tuin nestjes die je geregeld voor bij ziet komen daar wordt gemiddeld tussen de 350 en 500 euro gevraagd.Zonder stamboom.Maar ja,of ze dan zo goed zijn.....

Is wel een ras met korte neus.Zou ik dus wel mee oppassen.
Laatst gewijzigd door Nathalie71 op ma 17 mar 2014, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
#2901372
Leeuwhondje in België en Nederland: 700-1000 euro. Prijs hangt af van wat de fokker er wilt voor vragen, niet van lijnen of testen.
In Frankrijk kan de prijs voor een pup oplopen tot 3500 euro als je een chocoladekleurig teefje wilt, er zijn een aantal fokkers die meer vragen voor bepaalde kleuren en ook voor teven.
#2901706
bij ons komt een engelse cocker spaniel op 800 euro.
de mensen krijgen mee:
- hals en lijband
- doosje bio poepzakjes
- gedragstest
- rauwe voeding voor 1 maand
- stamboom en DA boekje
-zakje met kaka van de pup  ;D niet gemakkelijk...
- nest handdoekje lekker vies
- degene die thuis vlees komt kopen krijgt per keer dat hij komt nog een rol van 500 gram gratis tot 1 jarige leeftijd.

ons teefje voor de fok word getest op:
- hart , heupen , ellebogen , schouders , ogen alles en mpp en gonio , gentest fn en pra
- ik fok pas vanaf de leeftijd van dik 3 jaar 3 jaar en half en doe max 3 nestjes erbij en dan gedaan.

ik houd per nestje ongeveer 100 euro over per pup.
en van de 800 euro moet ik nog 21% btw afdragen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door