Lady's and Gentleman! Start your engine!!!!!!!!!!!!
(gelukkig wil hij alleen de start zien en mag ik daarna weer filmpje kijken)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
lauraV schreef: net bij de jumbo een heerlijk gerijpte entrecote gescoord met 50% kortingsbon uit t boekje ...Ik mag geen vlees meer deze week. Gisteren naar m'n tante geweest die op sterven ligt met de grote K in lever, longen en nieren. Dat was in Vumc, dus daarna met mevr de stad in geweest en bij een Argentijn 2x 300 gr biefstuk ala net warm van binnen weggewerkt
zag nog bonnen liggen dus ben nog eens binnen geweest voor een groot varkensfilet (792gr) voor net 3,70![]()
(even kijken dus in t jumbo boekje geldig tot/met 28 mei 50% op al t vlees )
hannabelgje schreef: Naar een verjaardagsfeestje geweest, dat was buiten en na ruim twee uur had ik het zo koud dat ik naar huis ben gegaan. Nu zit ik onder een dekentje op de bank. BrrrNormaal kan dat ook ja rond deze tijd
hannabelgje schreef: Naar een verjaardagsfeestje geweest, dat was buiten en na ruim twee uur had ik het zo koud dat ik naar huis ben gegaan. Nu zit ik onder een dekentje op de bank. BrrrDat hadden wij donderdag.....Buurmeisje vierde haar verjaardag en of wij ook kwamen. Netjes aangekleed maar natuurljk geen winterjas, muts en wanten meegenomen
-Saskia- schreef:Niet overdrijven... Tot 17.10Van 09.30-17.30u in de wind en de kou gestaan. Ik ben tot op het bot verkleumd.
Maar het was weer een dag om nooit te vergeten. Héél veel geleerd. 8)
Nooit te vergeten dat ik volgend jaar om deze tijd écht geen tijd heb.![]()