Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Laura2004
Kaio schreef: ik vond het een lekkerste stukje zalm wat ik  heb gehad. Ik had alles in aluminumstoombakje bijelkaar gedaan.
Waar koop je die zalm dan? Ben wel benieuwd. Is het wilde zalm?
Door Kaio
Yuka 2004 schreef: Waar koop je die zalm dan? Ben wel benieuwd. Is het wilde zalm?
uhm dze had ik bij de visboer vandaan, was denk ik filet met huid (ik ben nogal een analfabeet wat vis betreft hoor) Ik vond alle smaken bijelkaar en zo gestoomd op die manier wel lekker.
Door Laura2004
Kaio schreef: uhm dze had ik bij de visboer vandaan, was denk ik filet met huid (ik ben nogal een analfabeet wat vis betreft hoor) Ik vond alle smaken bijelkaar en zo gestoomd op die manier wel lekker.
Oooooooooooooooooooh ik dacht dat het een bijzondere zalmsoort was, de zaza-zalm  ;D Kon al niets vinden bij het googlen  :P

Dus ik dacht, nou die ga ik ook maar proberen, maar het was de benaming van het gerecht met de zalm  :-[
Door Antonia
Yuka 2004 schreef: Oooooooooooooooooooh ik dacht dat het een bijzondere zalmsoort was, de zaza-zalm  ;D Kon al niets vinden bij het googlen  :P

Dus ik dacht, nou die ga ik ook maar proberen, maar het was de benaming van het gerecht met de zalm  :-[
De Zaza zalm (gestoomde zalm met groenten) ligt hier gaar te stomen. Ik gebruik de biologische zalm van AH.

Uhhh, ik had het verkeerde recept: niet de Zaza zalm maar de zalm met grontn. Overigens was die ook heel erg lekker.
Laatst gewijzigd door Antonia op do 24 jan 2013, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
:secret:
Ik heb gehad, stukje wilde eendeborstfilet met licht gebakken witlof in manuka honing en olijfolie, met een salade van rode kool, knolselder, halve granny, wortel, beetje amandel en dadels met citroen/mosterd/olijfoliedressing

Nog goed genoeg?  :biggrin2:
Door EllenL
Klinkt helemaal niet verkeerd :D
ik heb vandaag een beetje een brak dagje, manlief is alweer ziek, heeft weer stevig de griep te pakken en ik hoop dat ik hem weer niet over neem van hem, maar heb het vandaag bij 2x smoothie en vanavond een salade van wat we nog hadden liggen in elkaar geflanst voor zowel mezelf als manlief, krijgt hij ook nog wat gezonds binnen... morgen maar eens dingen kopen voor de honing groentes en/of fish 'n chips :D
Door Irish
Uhm te veel... en te gedwongen  :-[ Wel allemaal raw food dingetjes die ik via Superfood had besteld, dus niet ongezond ofzo.. maar wel te veel en gedwonen en dat maakt dat ik me stout voel..

Sowieso dadelhapje omdat ik die gemaakt had vanwege een belangrijk iets waar ik afscheid van heb genomen, amandelballletjes, boerenkoolchips, rauwe chocola 3 stukjes, raw crackers... goed zoals je ziet te veel  :-[ :-[
Door Irish
Lastige tijd voor mij aangebroken, in dit deel van mijn cyclus schreeuwt de suikerverslaving zo hard, het lukt niet.
Ben me er immers zo bewust van en toch lastig nu door te zetten. Kan me crab apple niet vinden terwijl ik die nu zo nodig heb. Lol, nog een verslaving  :biggrin2:
Door Paula1976
Ik merk dat ik niet meer echt zin heb in al dat bewerkelijke eten (lees ook: sapcentrifuge steeds schoonmaken en allerlei aparte boodschappen halen die ik hier in het dorp niet kan krijgen). De sapjes 's ochtends komen me een beetje de neus uit. Wel gisteravond de groene soep gemaakt en die was erg lekker. Heb gisteren gezondigd met een 30+ kaas......en niet zo'n beetje ook.....

Suikerbehoefte is er totaal niet gelukkig, thee drink ik nu zonder suiker en zelfs gewone thee is al niet meer zo vies. Dus dat is super! Maar om elke dag strak volgens een plan te eten, ik heb er ff geen zin meer in!

Pfff.....met als gevolg dat van de 4 kg die ik was afgevallen met 10 dagen detoxen er alweer 1 bij is!  :-[ Hmmm......mijn doel om 8 kg af te vallen zal ook wel niet haalbaar zijn want ik kom niet aan de extra beweging die daarvoor nodig is, mits ik daar extra pijn voor wil lijden.....meer pijn is slechter slapen is down voelen en al helemaal niet sterk genoeg zijn om me aan een 'dieet' te houden! Zucht....

Ik ben het dus ff kwijt......HELP!  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door