Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Marga*
Ach hebben de cliënten van de voedselbank weer oranje koeken enz. als extraatje...

:nl: :nl: :nl:

Nu maar voor Duitsland zijn...

Ja die troost wedstrijd voor Nederland gaat nergens meer over, moeten ze maar eens afschaffen, ze gaan voor de eerste plaats en niet voor een derde of vierde.
Door eelke
Als Louis die derde keeper ook nog even opstelt, hebben ze allemaal gespeeld he?
Zo tof dat Clasie erin kwam. En dat viel ook echt niet tegen!
Door dinky89
Beide teams in de finale hebben nu toch adidas als (kleding)sponsor?

Ik ben nu bezig in het boek FIFA maffia en eigenlijk is alle corruptie begonnen bij de oprichter van adidas, Adolf (adi) Dassler. Ook de huidige voorzitter van het IOC en natuurlijk Blatter komen uit zijn stal. Het draaide vooral om de strijd tussen de broers Dassler (broer is oprichter van puma door meningsverschil) maar duurt dus nog altijd voort......
Zou nu uit principe dus nooit iets van adidas willen hebben ;-)
Door Mandarijn
dinky89 schreef: Beide teams in de finale hebben nu toch adidas als (kleding)sponsor?
Ja dat klopt. De troostfinale is nu helemaal Nike.
Door Borke
Oh Lizzy, ik liep vandaag langs Jongerius en ze hadden oranje tom poesjes en ik moest meteen aan jouw enthousiaste verhalen denken en inderdaad: ze waren heerlijk  :nl:
Door Lizzy
Borke schreef: Oh Lizzy, ik liep vandaag langs Jongerius en ze hadden oranje tom poesjes en ik moest meteen aan jouw enthousiaste verhalen denken en inderdaad: ze waren heerlijk  :nl:
Goed he! Ohhh, jammer dat ik er niet aan gedacht heb, ik zou er nog wel een paar lusten......
Door Borke
Lizzy schreef: Goed he! Ohhh, jammer dat ik er niet aan gedacht heb, ik zou er nog wel een paar lusten......
En jouw Leo zou er wel eens een willen proeven  ::)

Of heb je dat nog goedgemaakt met hem ???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door