Kim_S schreef: Nog een leuke date gescoord gisteren?Ivm takkeweer thuis gebleven![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Nog een leuke date gescoord gisteren?Ivm takkeweer thuis gebleven![]()
Angelique schreef: Gaat toch ook nergesn over. Ja wie er derde wordt. Nou, weet iemand nog wie er vorige keer derde is gewordenDe Duitsers waren de vorige keer derde.Op zo'n toernooi geldt maar 1 prijs en dat is de hoofdprijs. Zo'n troostfinale vind ik dan ook niet meer dan een martelgang voor de spelende ploegen.
Angelique schreef: Wanneer kunnen we weer aan de tompoucenDeze keer koop je ze gewoon toch kant en klaar en niet als bouwpakket?![]()
Angelique schreef: Wanneer kunnen we weer aan de tompoucenKan in elk geval nog wel voor de Nederlanders in de tour dus oefenen maar ;-)![]()
Angelique schreef: Wanneer kunnen we weer aan de tompoucenToch maar naar die troostwedstrijd kijken dan zaterdag, mag je nog een keer aan de oranje tompoucen!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Toch maar naar die troostwedstrijd kijken dan zaterdag, mag je nog een keer aan de oranje tompoucen!Moeten ze wel te krijgen zijn, dat is hier nu net het struikelblok
Maar dan zou ik ze voor de zekerheid maar gewoon kopen.![]()
![]()
Angelique schreef: Moeten ze wel te krijgen zijn, dat is hier nu net het struikelblokJeutje, het is daar nog meer achtergesteld dan dat ik al dacht.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Jeutje, het is daar nog meer achtergesteld dan dat ik al dacht.Ze kopen gewon wa krap in![]()
Angelique schreef: Ze kopen gewon wa krap in![]()
Maxi's 3-tal schreef:Kan dat wel?![]()
Ik wil er wel een paar opsturen, maar ben bang dat die er dan aan het eind van de rit nog erger uitzien dan je eigen baksels.![]()
![]()
Angelique schreef: Bijna niet hoor :robben:Dan sturen we wel een doosje op.
Mini's 3-tal schreef: Dan sturen we wel een doosje op.Als jet maar uitje hoofd laat :robben: