Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Inge en Bono schreef:Gunst, inderdaad! >:( :biggrin2:

Ach, de lijn is wel weg :biggrin2: en het was me waarschijnlijk niet opgevallen als je niks gezegd had, maar als ik lees dat er iets geshopt is ga ik altijd kijken of ik nog wat kan zien :P
Door Kaela
Inge en Bono schreef:Ik zag het door jou :P Stoort me niks, deze gaat ergens op geprint worden :D
Gelijk heb je, hij is heel mooi en sfeervol!

Ik heb vanavond weer even zitten socializen met Charlie. Ik weet het niet, of hij het nou wel of niet leuk vindt om te worden geaaid. Maar mijn vingers zijn nog heel, dus we kunnen het in ieder geval nog eens proberen ;)

Afbeelding

Kaela vindt het altijd heerlijk, dat is gewoon genieten

Afbeelding
Door Fenixjuh
Oh, wat schattig! Ik krabte tijdens de rui altijd de nieuwe veren kapot/open. Een keer heb ik denk ik getrokken en toen mocht het alleen nog met mijn wijsvinger (duim werd gepikt) of met mijn neus, we konden zo wel 10 minuten knuffelen, gewoon vogel op mijn vinger en voor mijn neus en hij wreef zichzelf er helemaal langs. . . :smitten:
Door zurca
Terug van onze vakantie Zuid-Limburg.
Ons wuufke heeft zich zo goed gehouden daar....13 jaartjes oud en dan "gewoon" nog mee de heuvels in om te wandelen.
Ziggyvakantie_56c.jpg
Ziggyvakantie_56c.jpg (34.29 KiB) 1786 keer bekeken
We hebben net voor de vakantie schoentjes voor haar gekocht (i.v.m. slepende achterpootjes) Was een grappig gezicht als onze schoenen zo bij elkaar stonden.
vakantie_ecc.jpg
vakantie_ecc.jpg (46.06 KiB) 1786 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door