Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Een team met minder dan 8 spelers mag niet spelen. Dus als ze er allebei nog maar 7 hebben dan klopt het dat er niet meer gespeeld kan worden.

Dan is de finale zaterdag  :biggrin2:
Door Lizzy
Ik heb een kater en niet eens van het bier. Ik vind het jammer. Ik had het dolletjes gevonden, NL tegen Dld!
Door Dwarreltje
Ow wat ben ik blij dat ik in de rust naar ons bedje ben gegaan... 's Morgens om 6 uur dochters wakker geappt voor de uitslag  :biggrin2:
Door dinky89
Ik ben voor Duitsland in de finale, hebben al jaren enorm sterk team.
Bovendien wordt het anders beetje bloedbad in Brazilië wanneer Argentinië finale wint gezien de rivaliteit Brazilië - Argentinië ;-)
Heb meer zin in de finale dan wedstrijd om de 3e plek.

Verwacht ook geen schop partij van de duitsers, spelen hele WK al zeer netjes ;-)
Door Martine-Tom
Voor mij is het nu klaar, WK was leuk (voor t eerst in mn leven dat ik voetbal leuk vond) maar zonder NL is het voor mij dan wel over ook...
De troostfinale denk ik ook niet dat ik ga kijken...eerste word het toch niet meer  :P
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Voor mij is het nu klaar, WK was leuk (voor t eerst in mn leven dat ik voetbal leuk vond) maar zonder NL is het voor mij dan wel over ook...
De troostfinale denk ik ook niet dat ik ga kijken...eerste word het toch niet meer  :P
Nog een leuke date gescoord gisteren?  ::)
Door Angelique
Martine-Tom schreef: Voor mij is het nu klaar, WK was leuk (voor t eerst in mn leven dat ik voetbal leuk vond) maar zonder NL is het voor mij dan wel over ook...
Gaat toch ook nergesn over. Ja wie er derde wordt. Nou, weet iemand nog wie er vorige keer derde is geworden  ::)  Op zo'n toernooi geldt maar 1 prijs en dat is de hoofdprijs. Zo'n troostfinale vind ik dan ook niet meer dan een martelgang voor de spelende ploegen.
Door Lizzy
Ik denk dat ik vandaag maar een lekkere ordinaire roze tompoes haal, om af te kicken :biggrin2:

Ik vind die wedstrijd om de 3de of 4de plaats ook drie keer niks. Gewoon lekker naar huis gaan nu en afwachten wie echt wint.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door