Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Ik voel m'n hart nog kloppen.ja ik ook ben nog een beetje hyper... moet echt even afkicken.niet gezond dit.
Weer thuis nu. Joep en Gijs deden nog gewoon blij. De buurman heeft zijn vlag al binnen gehaald. Alles is anders, maar toch ook zo hetzelfde.
eelke schreef: Ik ben nog extra hyper omdat ik tijdens het naar huis rijden er achter kwam dat er een sprinkhaan aan de binnen kant van mijn voorruit zat. En toen ik bijna thuis was had een een brandweer wagen met toeters en bellen achter me aan.jeetje niet echt rustgevend allemaal :vangaal:
Mieke L. schreef: jeetje niet echt rustgevend allemaal :vangaal:De sprinkhaan heb ik doodgemept met een rondslingerend waterflesje. En voor de brandweer ben ik snel rechts afgeslagen, maar gezien ik precies daar toen die fietser had aangereden was dat ook nog best spannend.
eelke schreef: De sprinkhaan heb ik doodgemept met een rondslingerend waterflesje. En voor de brandweer ben ik snel rechts afgeslagen, maar gezien ik precies daar toen die fietser had aangereden was dat ook nog best spannend.ow lekker vakantie! slaapze!
En nu maar zeennn... En naar bed. Slapen. Morgen nog een flink dagje doorwerken, en dan....vakantie :robben:
Angelique schreef: Ik zie de duitsers zondag ook wel winnen. En dat is dan goed zo. Zeg eerlijk, het is jammer van de finale, maar ik heb liever dat ZE van argentinië verliezen dan van de duitsers.
Ik moet teslotte ook nog boodschappen doen![]()
![]()
Vivianneb schreef: Ik las net dit:Ik moet bekennen dat ik hier geen antwoord op heb.
Als het een schoppartij wordt tussen Duitsland en Argentinië en elk met minder dan 8 spelers op het veld eindigen dan heeft Nederland nog kans op het Kampioenschap!
Manderijn is dit zo?
Zou toch wat zijn, zo kampioen worden (unicum lijkt me) en de keeperwissel voor penalties.. :vanpersie: