Rafke die een knuffeltje kwam halen

En haku die Elza toestond om hem te aaien

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizetta schreef:Als alles over een paar weken nog goed voelt, komt er over een kleine drie maanden een poezebeest ons huishouden aanvullen!Leuk!!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Lizetta schreef:Als alles over een paar weken nog goed voelt, komt er over een kleine drie maanden een poezebeest ons huishouden aanvullen!Vertel!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
hannabelgje schreef:Vertel!!Geen kort verhaal...
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Lizetta schreef: Geen kort verhaal...Leuk zeg!! Dat zijn mooie poezen! Mazruh 1 poezel is geen poezel hè.
Sinds Sverre weg is, merkten we dat Kimo soms toch wel alleen is. Maar een hond erbij... dat was eigenlijk ook geen oplossing (want Kimo is niet heel makkelijk en wat als het weer mis gaat?)
Ex-ML is gek op katten, maar ook super allergisch. Dus dat was geen optie.
Ex-ML werkt(e) veel thuis en daarmee viel het allemaal wel te overzien.
Maar nu hij dus echt ex is en Kimo overdag toch vaker alleen is, zie ik toch weer die eenzaamheid...
Daarnaast is Jacob echt dol op poezen. Bij de gastouder zijn er twee kittens met hem opgegroeid, ze kwamen toen hij 7 maanden was. Dat is van beide kanten goed bevallen.
En toen postte Miik laatst een bericht dat 1 van haar poezen drachtig was. Ik had al weleens gekeken toen ze een vorig nestje had, omdat ik het ras (somali) niet kende. Dus nu dacht ik meteen: dit is het!
Na contact met haar en veel uitzoekwerk, gaan we dus voor een nieuwe huisgenoot. Het is nog wel even afhankelijk van het poesje, ze moet natuurlijk eerst nog groeien en bij ons passen. Maar voorlopig is ze dus wel voor mij gereserveerd!
hannabelgje schreef:Leuk zeg!! Dat zijn mooie poezen! Mazruh 1 poezel is geen poezel hè.Nee, dat weet ik
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Lizetta schreef:Nee, dat weet ikFijn dat er een poesje bij jullie komt. Maar tenzij je binnen het jaar een nestje wil, vrees ik dat een kitten bijhouden van een kat die als enige kat opgroeit, geen optie is. Mooi idee, maar niet realistisch.
Voorlopig komt er 1 en dan is het hopelijk mogelijk om zelf te gaan fokken. Vandaar ook het uitzoekwerk.
Inge en Bono schreef:Ik mocht de vleesmolen van Cindy lenenMooi zo ! En nu maar veilig en smakelijk eten Pumen heb nu voor een maand gemalen vleesbot in de vriezer liggen
![]()
Dat eierschaalpoeder vond ik toch maar gekkig. Pum heeft geproefd en goedgekeurd
Inge en Bono schreef:Ik mocht de vleesmolen van Cindy lenenEcht fijn dat je zo de oplossing vind.en heb nu voor een maand gemalen vleesbot in de vriezer liggen
![]()
Dat eierschaalpoeder vond ik toch maar gekkig. Pum heeft geproefd en goedgekeurd