Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Op dinsdag wordt er hier kvv gegeten omdat ik dan laat thuis ben en geen zin meer heb in gedoe. Vandaag stond er fazantmix van kiezebrink op het menu. De katten hebben het verzwolgen en Zoë..........lust geen fazant. Dan kun je om 23.15 nog pens gaan staan ontdooien voor mevrouw. Maargoed de bodem is uit de bak gelikt en de bak is vier keer heel de keuken door geweest dus mijn inspanningen worden wel gewaardeerd. Nu maar vlug richting mijn bedje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Charlie Angel
Siberienne schreef:ik wilde foto's plaatsen van onze vakantie in de sneeuw. Maar tinypic doet het niet en youtube weigert het filmpje dat ik ervan gemaakt heb te uploaden. :-\ :-\
Komt omdat Jeff achter de schermen bezig is. Tinypic bleek een grote stoorzender voor andere zaken.
Door Siberienne
Charlie Angel schreef:Komt omdat Jeff achter de schermen bezig is. Tinypic bleek een grote stoorzender voor andere zaken.
Ik heb het nu maar anders opgelost ;D maar dank voor de info
Afbeelding
Hij doet het inderdaad weer.
Dan nog maar even een klaag: ik heb heimwee :'(
Door - pien -
Siberienne schreef:Ik heb het nu maar anders opgelost ;D maar dank voor de info
Afbeelding
Hij doet het inderdaad weer.
Dan nog maar even een klaag: ik heb heimwee :'(

Wow!!!! Ik dacht al 'waarom moet deze in het klaagtopic ::) ' maar heimwee is niet fijn... :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door dinky89
Nog steeds last van mijn onderrug door vorige week donderdag, onderuit gegaan bij schaatsclinic van jolanda langeland en foske tamar van der wal waarbij ik dus ineens op het ijs zat ipv op mijn ijzers stond :-X morgenavond volgende clinic, vraag me af hoe dat zal gaan ::)
Door hannabelgje
Ik en mijn nichtjes zijn grote fans van de muziek van Imagine Dragons. We zouden ze ook graag in aktie willen zien. Nu zag ik dat ze komende zomer naar werchter komen. 1 ticket kost 100 euro. Voor 1 dagje. Dat is toch echt niet meer leuk zulke prijzen.

Door eelke
hannabelgje schreef:Ik en mijn nichtjes zijn grote fans van de muziek van Imagine Dragons. We zouden ze ook graag in aktie willen zien. Nu zag ik dat ze komende zomer naar werchter komen. 1 ticket kost 100 euro. Voor 1 dagje. Dat is toch echt niet meer leuk zulke prijzen. Afbeelding

Hartstikke goedkoop! Ik betaalde 75 voor alleen de foo fighters, en nu krijg je ze voor 100 met nog heel veel bands erbij! ;)
Door hannabelgje
eelke schreef:
Hartstikke goedkoop! Ik betaalde 75 voor alleen de foo fighters, en nu krijg je ze voor 100 met nog heel veel bands erbij! ;)
Kinderen van 15 en 16 kunnen geen 100 euro voor een ticket betalen. We zullen dus niet kunnen gaan. Ik kan geen 300 euro betalen voor een dagje dus dat gaat em ook niet worden.

Door eelke
hannabelgje schreef:Kinderen van 15 en 16 kunnen geen 100 euro voor een ticket betalen. We zullen dus niet kunnen gaan. Ik kan geen 300 euro betalen voor een dagje dus dat gaat em ook niet worden.

Hmmmm ja. Maar dan ook geen geld voor een stadion ticket, denk ik... :-\ wat dat betreft vind ik festivals nog best 'goedkoop'. Ik zag op pinkpop de foo fighters, metallica, rage against the machine, queens of the stone age, en nog heel veel meer, voor 200,-. Dat red je met losse concerten nooit.
Maar veel geld is het sowieso.

Wij wilden, na jaren meegevraagd te zijn door diverse vrienden, weer eens naar een meerdaags festival, want nu niet zo moeilijk met oppas, gaat er dit jaar niemand. Jammer.

Je zou die dag vrij kunnen houden, en dan ticketswap in de gaten houden. Ik denk dat de donderdag een van de minst gewilde dagen is?
Door hannabelgje
Imagine dragons speelt meestal maatje ziggo dome. Dat is dan rond de 50 euro. Dat is nog te doen vind ik.
Ik zou zelf graag gaan, maar zonder Sarah vind ik dan best gemeen. Ik weet dat zij ontzettend graag wil. Dat is net zo'n muziekfreak als ik ben.

Door eelke
Ja die ziggo dome prijzen wisselen ook nogal. 50,- is inderdaad veel beter te doen dan 100, dat scheelt nogal. Nou toch ticker swap dan maar, voor de zieke werchter gangers/afhakers?

Verder spelen ze ook niet in de buurt zeg.
Door jasmijn
Wat is dat toch met mensen dat ze vinden dat ze het recht hebben om mijn baby vast te houden >:(

Was op een feestje en echt iets van 10 mensen moeten afwijzen die daar door echt zwaar beledigt waren :???:
Ik zeg dat gewoon "nee sorry, heb liever even niet."
Je had ze moeten horen en hun gezichten moeten zien zeg :-X als of ik ze uit schold :o

Was 1 vrouw die me gelijk gaf en voor me op kwam maar de rest vond dat ik belachelijk bezich was en dat ze hier door eenkennig zou worden.

Ja dag het is geen door geef pop, ze mag er dan als een pop uit zien maar ze weet heel goed wat ze wil en als zij bij mama wilt zijn mag ze lekker bij mama zijn!
Ze is zeker niet eenkennig en als ze contact wilt maken is dat geen probleem maar dan wel van af de veilige schoot van mama!

Gelukkig heb ik al leren nee zeggen met haku, pupies zijn namelijk ook sosiaal bezit waar ze met zijn allen aan mag zitten ::)
Door Angelique
^^ Ik ken 'm andersom...wil je 'm even vasthouden...nee hoor, kan 'm vanaf hier ook goed zien...*boze moeder* ::) :biggrin2:

Ik denk overigens niet dat mensen snel vinden dat ze recht hebben om jouw baby vast te houden, ik denk dat ze het gewoon heel erg leuk vinden en teleurgesteld zijn als het niet mag. Moet je verder zelf weten hoor, tis jouw baby.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door