Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
Zit te wachten op de Ziggo meneer (2e keer in 1 week)
Ik kreeg 1 1/2 uur geleden een appje dat ze nog 1 klant gingen bezoeken en daarna
hier naartoe komen.
Volgens mij kunnen ze het niet vinden en Rocky zit zo langzamerhand met samengeknepen billen.......
Door dinky89
Wachten op mijn eten....
Dik 1,5 uur terug besteld maar nog geen bezorger gezien dus inmiddels flink honger :-X
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Tja, de ouderdom ontziet niemand. :sofa:
Says who ::)
Dochterlief had ook spierpijn hoor :P
Door CindyMayella
Vandaag bij de anesthesist geweest... Heb nl littekenbreuk door de zoveelste operatie..... 1ste: ' oh, ik hoor een hartruis.... Bent U daar bekend mee?".... Uhhh, nee.... Probleem? Nou, ik zal er nog iemand naar laten luisteren, anders moet U toch eerst langs een cardioloog.... Ohhhh..... Na second opinion, was het niet erg....
2de: " tijdens uw laatste bloedprikken is gebleken dat uw HB erg laag is... Wist U dat?".... Uhhhhh, nee, daar is toen niets over gezegd... Terwijlik 10 dg in het ziekenhuis heb gelegen en het elke ochtend een drama was om bloed te prikken (ik heb standaard een erg lage bloeddruk, dus in die situatie was het nog moeilijker om een goed ader te vinden).... Dus daarop ook laten testen..... Tegenwoordig drukt men op het knopje spoed bij het bloed prikken, anders zit je er zeker een half uur... Dus een aantal mensen werd toch echt een beetje erg boos, wat ik me kan voorstellen, omdat mensen op spoed hadden gedrukt, terwijl er geen spoed was en andere mensen onnodig een uur moesten wachten..... Na bloed prikken, pijn in mn arm omdat ik psychisch er zo psychisch tegenop zie.... Nu wachten op telefoontje voor de opname.... Ik ben het zat, moe etc....
Door zurca
Voor de mensen met katten die graag tegen de kap plassen en geen geschikte bak kunnen vinden; Wij hebben een gewone bak gekocht. De bovenkant, zeg maar het dak, van de kap eraf gezaagd. Toen de rest van de kap met kit op de bak zelf geplakt en zo hebben wij hier een lekvrije bak :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Ik heb geen spierpijn. :P
Paardrijden helpt daar heel goed tegen!
:P
Door Siberienne
ik wilde foto's plaatsen van onze vakantie in de sneeuw. Maar tinypic doet het niet en youtube weigert het filmpje dat ik ervan gemaakt heb te uploaden. :-\ :-\
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Paardrijden helpt daar heel goed tegen!
:P
Goeie tip, dank je! ;D

Ik wilde schrijven: zoen op je zere kont, maar je zult zien dat dat weer verkeerd wordt uitgelegd. Niet in de laatste plaats door jouzelf. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef:ik wilde foto's plaatsen van onze vakantie in de sneeuw. Maar tinypic doet het niet en youtube weigert het filmpje dat ik ervan gemaakt heb te uploaden. :-\ :-\
Heu? Ik heb vanmiddag nog een foto geüpload met tinypic. Niets aan het handje. :confused1:
Door Siberienne
Anne in Duitsland schreef:Heu? Ik heb vanmiddag nog een foto geüpload met tinypic. Niets aan het handje. :confused1:
Dan discrimineert 'ie gewoon selectief :-\ ik kan op de link tikken wat ik wil maar er gebeurt niks :-X :'(
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Goeie tip, dank je! ;D

Ik wilde schrijven: zoen op je zere kont, maar je zult zien dat dat weer verkeerd wordt uitgelegd. Niet in de laatste plaats door jouzelf. :biggrin2:
Tis je vergeven :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door