Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Toets ging wel aardig geloof ik. Maar ik heb wel wat kritiek.
Het was oppervlakkig terwijl de lessen de diepte in gingen en ook heel nuttig ware en een hoop vragen over stof dat we niet behandeld hadden.

Over de operatie nog niks gehoord, nog 3 dagen....
Door pluk
En inmiddels stromen de winkels in de grote steden vol zodat mensen nog even corona een cadeautje kunnen scoren om volgende week met kerst de familie te kunnen besmetten verrassen ::)
Had volgende week de kapper gepland en voor Scott vrijdag de trimmer. De kapper geloof ik wel, de trimmer baal ik wel als dat niet door kan gaan. Heb ook nog fysio voor mij en hydro voor Scott, maar dat gaat wel door vermoed ik.
Waar ik wel echt mega van baal... in maart ben ik weggegaan bij mijn vorige werkgever. Mijn laatste werkweken moest ik dus thuiswerken en was een fatsoenlijk afscheid niet mogelijk. En nu begin ik 4 januari bij m'n nieuwe werkgever.... en zit ik dus waarschijnlijk ook direct thuis te werken. Normaal prima, maar een inwerkperiode op kantoor had ik toch wel fijn gevonden.
Door dinky89
Mandarijn schreef: ma 14 dec 2020, 12:12 Pakjes......ja dat vraag ik mij ook af. Hier zitten die in de dierenspeciaalzaak en drogisterij. Die lijken open te blijven
Nou drogisterij en dierenwinkel staan op lijst van winkels die open blijven.
Pakketpunten worden ook benoemd als essentieel maar nog onduidelijk hoe dat precies uit gaat pakken: Pakketpunten: onduidelijk wat wel en niet mag - https://nos.nl/l/2360555#UPDATE-container-49693383
Door Kaela
Dat is zeker een uitdaging Pluk, zo vanuit huis beginnen!

Scholen en kinderopvang ook weer dicht. Logisch in het totaalplaatje, maar wat een gedoe weer voor de ouders.
Door dinky89
Kaela schreef: di 15 dec 2020, 07:13 Dat is zeker een uitdaging Pluk, zo vanuit huis beginnen!

Scholen en kinderopvang ook weer dicht. Logisch in het totaalplaatje, maar wat een gedoe weer voor de ouders.
Dat is om de ouders meer thuis te laten werken, aldus de Jonge ::)
Door Kaio
De besmettingen onder tieners en jongeren waren anders ook heel fors. Anders dan in 1e golf.( toen waren de scholen ook dicht) En wellicht dat ze zelf weinig last hebben, denk dat ze wel goed zijn in andere besmetten.
Tis wel heftig weer voor de kinderen en jongeren, scholen dicht. Komt flink aan denk ik.

En tja ik heb toch ook wel gehoord dat er nog veel naar kantoor gegaan wordt omdat de bazen ( of werknemers) dat leuker vinden zeg maar. Heel ff kort door de bocht geformuleerd he.
Snap het wel maar helpt er ook niet bij.

Bijna iedereen heeft wel last van de maatregelen, zij het dus dat je je bedrijf moet sluiten, dat je naast werken ook nog ff je kind moet helpen met lessen, dat je je muren van je huis saai begint te vinden etc....

Hoop maar in ieder geval dat dit de laatste erge opsluiting is. :-\ Prik ze maar lek zou ik zeggen :biggrin2: ( heel makkelijk want ik sta ergens achteraan in de rij, qua leeftijd, gezondheid, contact beroep etc)
Door Tanna
Borke schreef: za 12 dec 2020, 15:53 Tanna uiteindelijk is dat toch het belangrijkste - samenzijn en voor elkaar kunnen zorgen. Dit zijn tijden waarin je je echte vrienden leert kennen...
Heel veel sterkte samen!
Dank je wel!
Door Fenixjuh
In het ziekenhuis waar wij veel patiënten naartoe sturen, zijn dinsdag/woensdag de regel-/plandagen... Sam, heb je nog niets gehoord? Gaat jouw operatie door? :duimen: :duimen:

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door MillyMol
Ik irriteer me dood aan al die winkelketens die proberen om toch maar open te gaan onder het mom van “essentiële producten.”

Gewoon sluiten die handel en alleen supermarkten, drogisterijen, apotheken open houden. Anders zit Nederland straks als enige land over vijf maanden nog in een lockdown.

Echt hoor... >:( :censored2: :puke:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door