Borke schreef:
Wat is dat voor ren Eelke, meeneembaar, of was het thuis?
Fijn hè als honden zich goed gedragen, op een feestje, of zoals Oscar gewoon gaan zitten i.p.v. vervelend doen.
Sofi doet dat ook steeds vaker, uit zichzelf doen wat wij willen, net of het haar ook meer rust geeft
Was ons eigen feestje, thuis

mijn vriend wilde graag ergens in een café ofzo, maar ja, dan zit je dus altijd met de honden die niet mee kunnen, en gezien we al onze oppassen uit zouden nodigen was dat lastig

We hebben voor de honden een stuk tuin afgezet voor zulke aangelegenheden. Ze zijn gewoon te groot om ze dan los te laten vind ik. En meerdere mensen die bang zijn, en ook kindjes...(overigens was er nog een bang persoon toen ze savonds laat bij een klein clubje wel lekker los mochten. Ze heeft 1 keer gegild omdat ze schrok van Gijs, maar daarna extra goed in de gaten gehouden en uiteindelijk vond ze het oke dat Joep op haar voeten lag en heeft ze hem even geaaid

)
Mijn moeder was er 'middags al en wilde savonds de honden nog wel meenemen naar haar, maar toen ze ze kwam halen ging het net regenen en onweren, werd het koeler, en de honden nog steeds rustig, dus ze lekker bij ons gelaten.
Kaela, het zag er echt komisch uit, twee konijnen voor de 'tv' met snacks en bier

te donker voor een foto helaas.