Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
eelke schreef: We hebben een leuk feestje gehad :) ik wil ff zeggen dat ik trots ben op mijn guppen. Die hebben van 13.00 tot 0.00 in hun ren van 2 x 3 gelegen en geen kik gegeven. Tussendoor even een keer een klein plasrondje naar het veldje. Verder gewoon braaf naar de visite gekeken en geslapen. Top!

Ze zijn er nu nog moe van  ;D

Ook voor mijn konijnen werd goed gezorgd tijdens het feest. Op een gegeven moment was er wat gras voor ze geplukt, had iemand zijn telefoon voor het rennetje gezet zodat ze tv konden kijken en stond er een flesje bier naast  :biggrin2:

Nu ben ik brak en alles is nog een zooi. Pff.
Klinkt als een geslaagd feest!
Door Borke
Wat is dat voor ren Eelke, meeneembaar, of was het thuis?

Fijn hè als honden zich goed gedragen, op een feestje, of zoals Oscar gewoon gaan zitten i.p.v. vervelend doen.
Sofi doet dat ook steeds vaker, uit zichzelf doen wat wij willen, net of het haar ook meer rust geeft  :biggrin2:
Door eelke
Borke schreef: Wat is dat voor ren Eelke, meeneembaar, of was het thuis?

Fijn hè als honden zich goed gedragen, op een feestje, of zoals Oscar gewoon gaan zitten i.p.v. vervelend doen.
Sofi doet dat ook steeds vaker, uit zichzelf doen wat wij willen, net of het haar ook meer rust geeft  :biggrin2:
Was ons eigen feestje, thuis :) mijn vriend wilde graag ergens in een café ofzo, maar ja, dan zit je dus altijd met de honden die niet mee kunnen, en gezien we al onze oppassen uit zouden nodigen was dat lastig ;)
We hebben voor de honden een stuk tuin afgezet voor zulke aangelegenheden. Ze zijn gewoon te groot om ze dan los te laten vind ik. En meerdere mensen die bang zijn, en ook kindjes...(overigens was er nog een bang persoon toen ze savonds laat bij een klein clubje wel lekker los mochten. Ze heeft 1 keer gegild omdat ze schrok van Gijs, maar daarna extra goed in de gaten gehouden en uiteindelijk vond ze het oke dat Joep op haar voeten lag en heeft ze hem even geaaid :) )
Mijn moeder was er 'middags al en wilde savonds de honden nog wel meenemen naar haar, maar toen ze ze kwam halen ging het net regenen en onweren, werd het koeler, en de honden nog steeds rustig, dus ze lekker bij ons gelaten.

Kaela, het zag er echt komisch uit, twee konijnen voor de 'tv' met snacks en bier  ;D te donker voor een foto helaas.
Door sella
De honden in de tuin gewassen en zo droog mogelijk geblazen.
Nu aan het huishouderen zodat het weer een tijdje niet hoeft als het weer bloedheet zou worden.
Door Borke
Handig hè Eelke, zo'n afgezet stuk tuin!
Wij hebben hier de zijtuin van 20 m2 afgezet voor Sofi en de poezen.

Sofi heeft een hekel aan rennende kinderen, sommige mensen zijn bang voor haar en als ze apart zit, kan ze alles zien, maar heeft ze toch haar privacy.
Meerdere mensen gaan dan toch even bij haar knuffelen en aan het eind van de dag, is ze er toch altijd bij.
Door eelke
Ja precies, veel relaxter zo voor alle partijen :) Onze tuin is 'maar' 75m2 dus ze zitten sowieso overal wel dichtbij ;)

Ook veel leuke kado'tje gekregen. Opvallend veel bier en Whiskey :) en chevy spulletjes. Mijn moeder, zusje en zwager zijn aan de knutsel gegaan en hebben allerlei chevy onderdelen geknutseld waarin geld zat. En van mijn tante een mega toffe oranje retro koelbox, ik denk uit dezelfde tijd als e chevy! Badmintonset voor op de camping, een hangmat, en kaartjes voor Rowwen Heze. Heeft met de chevy niks te maken, maar wel heel erg leuk!
En een potje ingepakte gebakken lucht  ;D
Door -Saskia-
Tasje vlees gehaald, bakkie koffie gescoord.  8)

Sta ik toch net thuis het vlees bijna in de wasmachine, in plaats van in de vriezer te proppen.  ::)
Zie je, geen leven zonder airco. My brain has melted.  :'(
Door Martine-Tom
-Saskia- schreef: Tasje vlees gehaald, bakkie koffie gescoord.  8)

Sta ik toch net thuis het vlees bijna in de wasmachine, in plaats van in de vriezer te proppen.  ::)
Zie je, geen leven zonder airco. My brain has melted.  :'(
Ik had gister de wasmachine aangezet, toen ie klaar was rook het wat muf...wasmiddel vergeten  ::)
Dus bolletje gepakt, wasmiddel erin, machine weer aan, was klaar...nog steeds muf...huh?  ???
Wasbol stond nog OP de machine ipv erin  ;D ;D ;D
Door -Saskia-
Martine-Tom schreef: Ik had gister de wasmachine aangezet, toen ie klaar was rook het wat muf...wasmiddel vergeten  ::)
Dus bolletje gepakt, wasmiddel erin, machine weer aan, was klaar...nog steeds muf...huh?  ???
Wasbol stond nog OP de machine ipv erin  ;D ;D ;D

;D ;D ;D
Drie maal is scheepsrecht, nietwaar? Wasje was uiteindelijk na twee keer voorwassen wel lekker schoon, waarschijnlijk!
Door El_Kato
En meerdere mensen die bang zijn, en ook kindjes...(overigens was er nog een bang persoon toen ze savonds laat bij een klein clubje wel lekker los mochten. Ze heeft 1 keer gegild omdat ze schrok van Gijs, maar daarna extra goed in de gaten gehouden en uiteindelijk vond ze het oke dat Joep op haar voeten lag en heeft ze hem even geaaid  )
De vriendin die hier komt en bang is voor honden lag vroeger na een flesje wijn altijd te kroelen met ze op de grond en was dan teleurgesteld als ze niet op bed mocht slapen bij haar  ;D. Inmiddels heeft ze nu zelf een klein hondje en zegt ze nu dat ze niet zo goed meer begrijpt waarom ze vroeger altijd zo bang was voor honden  :)
Door Naomi B
Gisteren met boodschappen doen gezwikt op een schuin stoepje toen ik et fietspad met mijn fiets op wilde stappen. Nog wel rest boodschappen gehaald. Thuis. Gekoeld, arnica, nog meer koelen. Naar HP gebeld. Met mijn zus naar HP gegaan. En ja hoor. Zit nu in het gips. Middenvoetsbeentje wss scheurtje. Ze konden het niet heel goed zien. Moet vrijdag terug. Lekker met die warmte en ik wil het woord JEUK níet horen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door