Maxi's 3-tal schreef:Want?![]()
Jeetje Lizzy, je blijft me shockeren.![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Want?Eerst al die telefoon, toen bleek dat je ook voetbal kijkt en nu er achter komen dat jij ook junkfood eet.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Eerst al die telefoon, toen bleek dat je ook voetbal kijkt en nu er achter komen dat jij ook junkfood eet.En ze gaat ook nog Dalmshunden fokken
Moet mijn hele beeld van jou aan gaan passen.![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Eerst al die telefoon, toen bleek dat je ook voetbal kijkt en nu er achter komen dat jij ook junkfood eet.Sinds die telefoon ben ik helemaal los gegaan
Moet mijn hele beeld van jou aan gaan passen.![]()
![]()
Lizzy schreef: Sinds die telefoon ben ik helemaal los gegaan![]()
![]()
![]()
koekje schreef: Nu heb ik ook zin in frieten. Met stoof. En een frikandel speciaal.
Kim_S schreef:Wat dacht je van zo'n lekkere pusflap met mayo.
Nu wil ik ook een frikandel speciaal![]()
Lizzy schreef: Leo moet werken vanmiddag/vanavond. Dus voor hem pasta salade gemaakt (pasta, olijfolie, peper, zout, knoflook), sla erop, tomaat, komkommer, radijsjes, ui, tonijn en een zachtgekookt eitje (het lukt me nog steeds niet om eieren te pocherenDid you had you scock today...YES i did). Voor mij salade maar dan zonder pasta en tonijn. En ik ga een dikke vette Bram halen met mayo, pindasaus en uitjes (als de kat van huis is....
). En voor vanavond heb ik bier, paprikachips en een oranje tompouce. Laat het niet voor niets zijn!
Maxi's 3-tal schreef: Wat dacht je van zo'n lekkere pusflap met mayo.Pindasaus
Maxi's 3-tal schreef:Nee nee, het is echt de schuld van die telefoon![]()
![]()
Volgens mij was je stiekum al heel lang los gegaan alleen kan je het nu niet meer verbergen.![]()
Lizzy schreef: Nee nee, het is echt de schuld van die telefoonTuuuuuurlijk Lizzy, geef die telefoon maar de schuld.. Dat heeft alle remmen los gegooid! Ik zit aan het Duitse bier. Is dat erg?
Maxi's 3-tal schreef: Tuuuuuurlijk Lizzy, geef die telefoon maar de schuld.En toch..., is het echt waar
Ja, dat is erg, voornamelijk omdat ik dat best heel vies vind.
Maar ga gerust je gang, je bent niet meer te stoppen ben ik bang.![]()