Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Vriendlief is vandaag uit eten met zijn werk. Ik heb zojuist eens in de koelkast gekeken en er staat nog een stukje kalkoenfilet van gisteren. Verder is er eigenlijk niets in huis en ik heb met dit weer ook echt geen zin om voor 1 persoon boodschappen te doen.
Vandaag ga ik gewoon improviseren dus. Iets met brood waarschijnlijk.
Of ik bak pannenkoeken.
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Eerst al die telefoon, toen bleek dat je ook voetbal kijkt en nu er achter komen dat jij ook junkfood eet. :biggrin2:
Moet mijn hele beeld van jou aan gaan passen. :biggrin2: :biggrin2:
En ze gaat ook nog Dalmshunden fokken  :biggrin2:
Door Lizzy
Maxi's 3-tal schreef: Eerst al die telefoon, toen bleek dat je ook voetbal kijkt en nu er achter komen dat jij ook junkfood eet. :biggrin2:
Moet mijn hele beeld van jou aan gaan passen. :biggrin2: :biggrin2:
Sinds die telefoon ben ik helemaal los gegaan ;D ;D ;D
Door Angelique
Lizzy schreef: Leo moet werken vanmiddag/vanavond. Dus voor hem pasta salade gemaakt (pasta, olijfolie, peper, zout, knoflook), sla erop, tomaat, komkommer, radijsjes, ui, tonijn en een zachtgekookt eitje (het lukt me nog steeds niet om eieren te pocheren >:(). Voor mij salade maar dan zonder pasta en tonijn. En ik ga een dikke vette Bram halen met mayo, pindasaus en uitjes (als de kat van huis is.... :biggrin2:). En voor vanavond heb ik bier, paprikachips en een oranje tompouce. Laat het niet voor niets zijn!
Did you had you scock today...YES i did  :biggrin2:

Wat is een Bram  :biggrin2:

Ei pocheren is mij ook nog nooit gelukt.
Door Lizzy
Maxi's 3-tal schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Volgens mij was je stiekum al heel lang los gegaan alleen kan je het nu niet meer verbergen. :biggrin2:
Nee nee, het is echt de schuld van die telefoon :biggrin2:. Dat heeft alle remmen los gegooid! Ik zit aan het Duitse bier. Is dat erg?
Door Charlie Angel
Lizzy schreef: Nee nee, het is echt de schuld van die telefoon :biggrin2:. Dat heeft alle remmen los gegooid! Ik zit aan het Duitse bier. Is dat erg?
Tuuuuuurlijk Lizzy, geef die telefoon maar de schuld. ::)

Ja, dat is erg, voornamelijk omdat ik dat best heel vies vind. :biggrin2:
Maar ga gerust je gang, je bent niet meer te stoppen ben ik bang. :P
Door Lizzy
Maxi's 3-tal schreef: Tuuuuuurlijk Lizzy, geef die telefoon maar de schuld. ::)

Ja, dat is erg, voornamelijk omdat ik dat best heel vies vind. :biggrin2:
Maar ga gerust je gang, je bent niet meer te stoppen ben ik bang. :P
En toch..., is het echt waar :biggrin2:

Ik heb nu een Heineken maar ik vond dat Duitse biertje eerlijk gezegd lekkerder :-\. Ik vind dit zo zoet! Nee, niet te stoppen. Volledig van het padje!

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door