EllenL schreef: Ik denk dat ik na het weekend ga 'slim for life'-en, dus sap met ook soep en salade...Ja ga ik ook doen, nou ja in het weekend al eigenlijk.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
EllenL schreef: Ik denk dat ik na het weekend ga 'slim for life'-en, dus sap met ook soep en salade...Ja ga ik ook doen, nou ja in het weekend al eigenlijk.
toscak schreef: Ik ga eerst eens even een lekkere rib eye etenOei denk erom dat je na de detox weer langzaam gaat opbouwen hoor. Begin met een warm soepje ofzo of een salde en kijk hoe je lichaam erop reageert. Na 5 dagen alleen sap ga je ziek worden van een ribbeye..
Daarna blijf ik wel in de flow, met overdag sap/soep/salades en s'avonds gewoon avondeten. Snoepen etc deed ik toch al niet tot nauwelijks.
hannabelgje schreef: Oei denk erom dat je na de detox weer langzaam gaat opbouwen hoor. Begin met een warm soepje ofzo of een salde en kijk hoe je lichaam erop reageert. Na 5 dagen alleen sap ga je ziek worden van een ribbeye.I know, ga ook langzaam opbouwen. Maar niet verder met de detox
toscak schreef: I know, ga ook langzaam opbouwen. Maar niet verder met de detoxIk ook niet, 8 dagen vind ik lang genoeg. Ik ben toe aan een lekker soepje en een stukje vis ofzo.![]()
EllenL schreef: Nog maar 2 daagjes HannaHeb me nog alle dagen keurig aan de recepten gehouden. Vond alleen die van dinsdag met de bieten niet echt geweldig. Vind het ook allemaal goed vol te houden.![]()
En Jason zegt zelf vaak genoeg 'be flexible', nou, dat zijn we met zijn allen best wel geloof ik![]()
@Kaio, anders morgen ook wat flexibel met de sapjes omgaan![]()
Deesje schreef: Wij hebben ook feestje morgen hihi zou de alcohol inderdaad laten staan, eventueel sapje meenemen anders water/thee? Als je iets mee neemt heb je wel ruimte om de mensen om je heen te informeren en te zorgen dat mensen je steunen tijdens zo'n avond. En het levert leuke gespreksonderwerpen opJa dat is waar....het levert nu al leuke gesprekken op het werk op.