Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door toscak
Ik ga eerst eens even een lekkere rib eye eten  :biggrin2:.
Daarna blijf ik wel in de flow, met overdag sap/soep/salades en s'avonds gewoon avondeten. Snoepen etc deed ik toch al niet tot nauwelijks.
Door hannabelgje
toscak schreef: Ik ga eerst eens even een lekkere rib eye eten  :biggrin2:.
Daarna blijf ik wel in de flow, met overdag sap/soep/salades en s'avonds gewoon avondeten. Snoepen etc deed ik toch al niet tot nauwelijks.
Oei denk erom dat je na de detox weer langzaam gaat opbouwen hoor. Begin met een warm soepje ofzo of een salde en kijk hoe je lichaam erop reageert. Na 5 dagen alleen sap ga je ziek worden van een ribbeye.
Door toscak
hannabelgje schreef: Oei denk erom dat je na de detox weer langzaam gaat opbouwen hoor. Begin met een warm soepje ofzo of een salde en kijk hoe je lichaam erop reageert. Na 5 dagen alleen sap ga je ziek worden van een ribbeye.
I know, ga ook langzaam opbouwen. Maar niet verder met de detox  ;)
Door EllenL
Weekend ga ik lekker doen wat ik wil. Ik merk dat hoe vaker ik detoxen doe, hoe meer ik wel zin blijf houden in 'slechte' dingen, alleen worden die slechte dingen wel een minder groot deel van waar ik zin in heb... Mijn lijf begint volgens mij wel te protesteren tegen te lang geen vlees merkte ik net met wandelen en toen ik mezelf  de trap op sleepte net, lol, voelt allemaal nogal moe en sloom aan, ik werk te veel met katten denk ik, ook ik kan niet goed tegen een vegetarisch dieet ::) Achteraf denk ik wel een dat gewoon de tijd dat ik bijna veganistisch gegeten heb me zo de vernieling in heeft gedraaid :D

Maar goed, als dat gevoel blijft ga ik zo na mijn Tuina massage die om 15 uur op het programma staat (zo vervelend, ik krijg die massages tegen behandeling van zijn katten, gisteren geweest, zulke leuke beesten!!)  even een tartaartje scoren ofzo... en zondag staat er een stoofpot a la hachee of boeuf bourg. op het menu ;D
Door Deesje
hier ook geen zin in vlees of vis maar daar heb ik eigenlijk sowieso weinig last van.. ik ben net thuis van een heerlijke 12 km stevig wandelen in het limburgse heuvelland en heb net mijn eerste wortelsapje van vandaag op, nu lekker een kop kamillethee en ik kan er weer tegenaan.. ik merk dat ik vandaag wel heerlijk fit ben, geen trek (had ik gisteren wel een beetje) en gewoon heerlijk in het ritme.. verder nergens zin in (al dacht ik net wat zou het heeeerlijk zijn om naar de sauna te gaan)
Door Doezengek
EllenL schreef: Nog maar 2 daagjes Hanna :)
En Jason zegt zelf vaak genoeg 'be flexible', nou, dat zijn we met zijn allen best wel geloof ik :D
@Kaio, anders morgen ook wat flexibel met de sapjes omgaan ;)
Heb me nog alle dagen keurig aan de recepten gehouden. Vond alleen die van dinsdag met de bieten niet echt geweldig. Vind het ook allemaal goed vol te houden.
Ik ga na het weekend door met slim for life. Maar eerst in het weekend mijn havermout ontbijtje en nog die heerlijke banana berry crunch!! Voor de rest gezond eten in het weekend.

Ben alleen morgenavond benieuwd....heb dan een feestje....misschien maar geen alcohol nuttigen? Ben bang dat ik na 1 glas wijn al omkiep :o
Laatst gewijzigd door Doezengek op do 16 jan 2014, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Deesje
Wij hebben ook feestje morgen hihi zou de alcohol inderdaad laten staan, eventueel sapje meenemen anders water/thee? Als je iets mee neemt heb je wel ruimte om de mensen om je heen te informeren en te zorgen dat mensen je steunen tijdens zo'n avond. En het levert leuke gespreksonderwerpen op
Door hannabelgje
Ik ben er uit. Morgenvroeg neem ik een passion for juicemaster en dan kan ik meteen mijn restje ananas opmaken. Overdag dan de pear/parsnip en 's avonds neem ik het jason's tomatensoepje. 
Door Kaio
Ik ga zeker niet door volgende week. Laatst in nov/dec ook geprobeerd, maar helemaal mis gelopen, ook door extra stresvolle omstandigheden. Dus nu vind ik 5 dagen wel ff goed. Denk dat ik om de maand of net iets langer wel een sap 4-5 daagse ga doen.
Overigens vulden die sapjes vandaag totaal niet met als gevolg hartstikke duizelig, scheel kijken etc. Dus ik heb al banaan, halve avocado en wortel op naast de 4 sappen, nu gaat het eindelijk weer wat.
Door Doezengek
Deesje schreef: Wij hebben ook feestje morgen hihi zou de alcohol inderdaad laten staan, eventueel sapje meenemen anders water/thee? Als je iets mee neemt heb je wel ruimte om de mensen om je heen te informeren en te zorgen dat mensen je steunen tijdens zo'n avond. En het levert leuke gespreksonderwerpen op
Ja dat is waar....het levert nu al leuke gesprekken op het werk op.
Ga morgen wel gewoon aan het water  ;D

Kon het alleen niet laten om vanmorgen al op de Weegschaal te gaan staan. Bijna 2 kg eraf  :biggrin2:
Ik moet wel zeggen dat ik helemaal niets aan extra beweging heb gedaan dus vind het toch al een mooi resultaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door