VL had vanmorgen al wel met Samsung gebeld en daar gaven ze aan dat het waarschijnlijk iets in een draad is en als het dat was het nog een keer zou gebeuren. Morgen gaat hij weer bellen en dan komt er maar iemand kangs om het te maken

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef:Vogelgriep bij de kalkoenenfarm hier aan het eind van de straat...In het algemeen niet, de meeste influenza virussen gaan niet over op honden. Gevallen van influenza infecties zijn uitzonderlijk en met maar heel bepaalde stammen en voor zover ik weet zijn dat niet de stammen die nu problemen bij de vogels geven.Alle 6500 dieren worden afgemaakt. Er lagen gisteren 250 dode kalkoenen in de stal, en dat terwijl ze sinds hun aankomst hier, een paar maanden geleden, nog niet buiten zijn geweest. (Dit is een farm met een groot weiland erbij, waar de dieren normaal gesproken vrij kunnen rondlopen, ook 's winters.) Dus ook op stal houden beschermt niet tegen het virus.
Ik had gisteren al een meneer zien lopen daar met beschermende kleding, en vandaag hing er een bordje 'Wildvogelgeflügelpest Sperrbezirk'. Bah bah bah.
Sneu hoor. Ik moet straks de honden gaan uitlaten, en dan moet ik langs die farm. De politie staat eromheen, maar Herr Antje heeft het gevraagd en je mag er gewoon langs lopen. Het schijnt wel met hooibalen te zijn afgezet, om de activiteiten aan het oog te onttrekken.
Vogelgriep is toch niet gevaarlijk voor honden, hoop ik?
Mieke L. schreef:Hoor net dat mijn zwager, jongste broer van Rudi ongeneeslijke prostaatkanker heeft. Vijftig is hij
![]()
Mieke L. schreef:Wat erg... terwijl prostaatkanker eigenlijk tot de beter behandelbare kankers behoort, als ik me niet vergis. Ik hoop dat je zwager toch nog vele mooie jaren tegemoet mag zien! Sterkte!Hoor net dat mijn zwager, jongste broer van Rudi ongeneeslijke prostaatkanker heeft. Vijftig is hij
![]()
Anne in Duitsland schreef:Wat erg... terwijl prostaatkanker eigenlijk tot de beter behandelbare kankers behoort, als ik me niet vergis. Ik hoop dat je zwager toch nog vele mooie jaren tegemoet mag zien! Sterkte!Nou dat hoop ik zeker ook! Verder weet ik niet zoveel, we spreken hem zaterdag verder maar ik hoop idd. dat het heel lang goed onder controle te houden is.
Els&Flow schreef:Dinsdag bij de kapper geweest. Zat net in de verf toen de verwarming en het warme water ermee ophielden. Dus na 40 minuten koud hebben mijn haar uit moeten spoelen onder koud water en nu flink verkouden. Super stom en super irritant. Vol aan de kurkuma drankjes, gemberthee, groene thee, propolis.. ik hoef die griep echt niet nog een keer.Als je nou zelf verse gember droogt (eerst in plakjes/stukjes snijden) en bij een toko (oriental supermarkt) sereh (citroengras) koop, ook droogt..... Heb je zelfgemaakte groene thee