Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
In november een nieuwe wasmachine gekocht helemaal tvree met het apparaat tot gisteren >:( Zaterdag nog een wasje gedraaid en zondag doet hij helemaal niets meer, net of hij geen stroom krijgt. Vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging nog een keer op de knop gedrukt en ja hoor hij ded het weer >:( VL heeft vandaag nog een wasje gedraaid en ik wil er net nog 1 in stoppen en hij doet weer niets >:(

VL had vanmorgen al wel met Samsung gebeld en daar gaven ze aan dat het waarschijnlijk iets in een draad is en als het dat was het nog een keer zou gebeuren. Morgen gaat hij weer bellen en dan komt er maar iemand kangs om het te maken >:( Baal er enorm van ding staat er net 2 maanden :-\
Door Kaela
Wij hebben een nieuwe aanpak voor Oscar zijn jatterietus. Alle kledingstukken die rijp zijn voor de prullenbak (meestal sokken met gaten erin), worden op de favoriete jatplekken gelegd en mogen gejat worden. Voor de vorm roepen we nog eens "foei toch!", om het leuk te houden voor hem. Allemaal leuk en aardig, tot nog toe geen ander kledingstuk meer gesneuveld.

Maar moet ie nou echt op mijn enige vrije ochtend zo'n sok uit elkaar gaan trekken??????? Ik HAAT dat geluid!!! De rillingen lopen me al een uur over de rug.

Alles voor een tevreden hondje he ::)
Door hannabelgje
Mijn collega die afgelopen vrijdag haar laatste dag had heeft een teringzooi achtergelaten. Ik kan nu alles weer terug laten draaien en opnieuw beginnen met haar dossier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
Vogelgriep bij de kalkoenenfarm hier aan het eind van de straat... :'( Alle 6500 dieren worden afgemaakt. Er lagen gisteren 250 dode kalkoenen in de stal, en dat terwijl ze sinds hun aankomst hier, een paar maanden geleden, nog niet buiten zijn geweest. (Dit is een farm met een groot weiland erbij, waar de dieren normaal gesproken vrij kunnen rondlopen, ook 's winters.) Dus ook op stal houden beschermt niet tegen het virus. :-\ Ik had gisteren al een meneer zien lopen daar met beschermende kleding, en vandaag hing er een bordje 'Wildvogelgeflügelpest Sperrbezirk'. Bah bah bah.

Sneu hoor. Ik moet straks de honden gaan uitlaten, en dan moet ik langs die farm. De politie staat eromheen, maar Herr Antje heeft het gevraagd en je mag er gewoon langs lopen. Het schijnt wel met hooibalen te zijn afgezet, om de activiteiten aan het oog te onttrekken.

Vogelgriep is toch niet gevaarlijk voor honden, hoop ik?
Door Siberienne
Anne in Duitsland schreef:Vogelgriep bij de kalkoenenfarm hier aan het eind van de straat... :'( Alle 6500 dieren worden afgemaakt. Er lagen gisteren 250 dode kalkoenen in de stal, en dat terwijl ze sinds hun aankomst hier, een paar maanden geleden, nog niet buiten zijn geweest. (Dit is een farm met een groot weiland erbij, waar de dieren normaal gesproken vrij kunnen rondlopen, ook 's winters.) Dus ook op stal houden beschermt niet tegen het virus. :-\ Ik had gisteren al een meneer zien lopen daar met beschermende kleding, en vandaag hing er een bordje 'Wildvogelgeflügelpest Sperrbezirk'. Bah bah bah.

Sneu hoor. Ik moet straks de honden gaan uitlaten, en dan moet ik langs die farm. De politie staat eromheen, maar Herr Antje heeft het gevraagd en je mag er gewoon langs lopen. Het schijnt wel met hooibalen te zijn afgezet, om de activiteiten aan het oog te onttrekken.

Vogelgriep is toch niet gevaarlijk voor honden, hoop ik?
In het algemeen niet, de meeste influenza virussen gaan niet over op honden. Gevallen van influenza infecties zijn uitzonderlijk en met maar heel bepaalde stammen en voor zover ik weet zijn dat niet de stammen die nu problemen bij de vogels geven.

Ik zou niet bang zijn.
Door Mieke L.
:'( Hoor net dat mijn zwager, jongste broer van Rudi ongeneeslijke prostaatkanker heeft. Vijftig is hij :'( :'(
Door eelke
Mieke L. schreef::'( Hoor net dat mijn zwager, jongste broer van Rudi ongeneeslijke prostaatkanker heeft. Vijftig is hij :'( :'(

Ohh Mieke... wat oneerlijk!
Door Charlie Angel
Wat vreselijk verdrietig Mieke, wat is het toch een verschrikkelijke ongrijpbare snertziekte.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Door Anne in Zweden
Mieke L. schreef::'( Hoor net dat mijn zwager, jongste broer van Rudi ongeneeslijke prostaatkanker heeft. Vijftig is hij :'( :'(
Wat erg... terwijl prostaatkanker eigenlijk tot de beter behandelbare kankers behoort, als ik me niet vergis. Ik hoop dat je zwager toch nog vele mooie jaren tegemoet mag zien! Sterkte!
Door Mieke L.
Anne in Duitsland schreef:Wat erg... terwijl prostaatkanker eigenlijk tot de beter behandelbare kankers behoort, als ik me niet vergis. Ik hoop dat je zwager toch nog vele mooie jaren tegemoet mag zien! Sterkte!
Nou dat hoop ik zeker ook! Verder weet ik niet zoveel, we spreken hem zaterdag verder maar ik hoop idd. dat het heel lang goed onder controle te houden is.
Door Els&Flow
Dinsdag bij de kapper geweest. Zat net in de verf toen de verwarming en het warme water ermee ophielden. Dus na 40 minuten koud hebben mijn haar uit moeten spoelen onder koud water en nu flink verkouden. Super stom en super irritant. Vol aan de kurkuma drankjes, gemberthee, groene thee, propolis.. ik hoef die griep echt niet nog een keer.
Door CindyMayella
Els&Flow schreef:Dinsdag bij de kapper geweest. Zat net in de verf toen de verwarming en het warme water ermee ophielden. Dus na 40 minuten koud hebben mijn haar uit moeten spoelen onder koud water en nu flink verkouden. Super stom en super irritant. Vol aan de kurkuma drankjes, gemberthee, groene thee, propolis.. ik hoef die griep echt niet nog een keer.
Als je nou zelf verse gember droogt (eerst in plakjes/stukjes snijden) en bij een toko (oriental supermarkt) sereh (citroengras) koop, ook droogt..... Heb je zelfgemaakte groene thee ;) ..... Is overigens errug lekker :biggrin2: .....

Hier ook huis vol zieken en laat ik nou de laatste zijn (ben al ruim een jaar niet eens verkouden geweest)..... Morgen werken, terwijl er 2 (van de 5) zich hebben ziekgemeld :???: ..... Prop me vol met ibuprofen, durf me niet ziek te melden :-X .......

De 14de afspraak met de anesthesist voor (hopelijk) laatste operatie voorlopig: arts gaat peoberen mn buikspieren weer aan elkaar te naaien (littekenbreuk) en anders een ander soort matje op het gat...... Lang leve een simpele ingreep met deze gevolgen :-\ ......
Door Hope
Gewoon "nee" horen als je vraagt of het winkelpersoneel even een zak voer in de auto wil leggen. Best een nadeel, geen buik zien als je al zeven maanden zwanger bent.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door