Kim_S schreef:Hé, cool! Supervrouuuuuwwww!
Ik had mijn jas al aan, zag een geel busje, en ben naar buiten gesprint. Met resultaat, de postbode kon niet meer wegrijden

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Hé, cool! Supervrouuuuuwwww!
Ik had mijn jas al aan, zag een geel busje, en ben naar buiten gesprint. Met resultaat, de postbode kon niet meer wegrijden
pike schreef:Zo hej. Onvoorstelbaar dat zo'n klein ding dat voor elkaar kan krijgenDank je!Sterkte ermee!
eelke schreef:Ja, alles dus!
En vooral mn pakketje, eigenlijk. Want die is niet gekomen. Bij de eerste track and trace staat nog 21 januari, bij de tweede 'tijdelijke overmacht' en bij de derde 'planning wordt gemaakt'.
Spannend hoor.
Hope schreef:Dank je!
Die kleine van ons wordt denk ik geboren met veiligheidsschoenen met stalen neuzen aan
Eef+doggies schreef:He bah wat schrikkenMijn pa heeft wat last van dat hij stijf is. Dat is hoe hij hetzelf omschrijft. En dat het voor de rest goed gaat. Hij zegt zelf dat hij het zo weer doet een volgende keer. Nou dat heb ik hem toch maar afgeraden.![]()
@Mandarijn, hoe gaat het met je vader na die val?
Mandarijn schreef:Mijn pa heeft wat last van dat hij stijf is. Dat is hoe hij hetzelf omschrijft. En dat het voor de rest goed gaat. Hij zegt zelf dat hij het zo weer doet een volgende keer. Nou dat heb ik hem toch maar afgeraden.
Zelf voel ik me rot dat hij sneller ingreep als ik. Ik was op het moment even helemaal perplexed en hij was zo helder van geest om wat te doen. Ik voel me daar ook wel schuldig over. Het enige wat mijn pa dan zegt. Het is gebeurt zoals het gebeurt is je kan er toch niks aan doen.