Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:

Ik had mijn jas al aan, zag een geel busje, en ben naar buiten gesprint. Met resultaat, de postbode kon niet meer wegrijden :cool:
Hé, cool! Supervrouuuuuwwww! :D
Door Hope
pike schreef:Zo hej. Onvoorstelbaar dat zo'n klein ding dat voor elkaar kan krijgen :-X Sterkte ermee!
Dank je!
Die kleine van ons wordt denk ik geboren met veiligheidsschoenen met stalen neuzen aan :biggrin2:
Door Eef+Stippels
eelke schreef:Ja, alles dus!

En vooral mn pakketje, eigenlijk. Want die is niet gekomen. Bij de eerste track and trace staat nog 21 januari, bij de tweede 'tijdelijke overmacht' en bij de derde 'planning wordt gemaakt'.

Spannend hoor.

:o :o Hoe bestaat het! ;D
Door Eef+Stippels
Hope schreef:Dank je!
Die kleine van ons wordt denk ik geboren met veiligheidsschoenen met stalen neuzen aan :biggrin2:

;D ;D
Sterkte ermee!
Door Mandarijn
Heerlijk aan het wandelen langs de beek. Ze hebben die weer laten meanderen en de omgeving is super mooi geworden. Aan de andere kant van de beek loopt ook iemand. Mijn honden gaan dan aan de lijn, anders gaan ze meelopen met diegene. Kom ik bij een doorgaande weg over de beek. Ondertussen loopt die man weer terug, want die kan aan die kant niet verder. Let ie niet op zijn honden die los lopen. Springt een van zijn honden over de poort van 1 meter 50!!!! Vliegt direct op die van mij af en klapt vol op Bas. Gelukkig had ik mijn vader bij me (de goede man is al 66) en die is op de hond afgevlogen, er op gevallen, en weet ik nog meer, ondertussen is die hond ook achter Bobbie aan het gaan. Maar die man van wie die hond was was nergens te bekennen. Was al halverwege de terugtocht. Ik kan hem wel schieten. Nu zit ik thuis met Bas vol schrammen en bloeduitstortingen en kleine wondjes. En zelf zit ik nog met trillende knieën op de bank. En kwaad op de eigenaar die doodleuk zegt dat zijn hond dat nooit doet. >:( >:(
Door Inge en Bono
Het was zeker zo'n dag >:(

Ik loop met Pum op het strand, zie ik ineens een pijlsnel hondje recht op ons afrennen. Pum aangelijnd en 'raktaktak grrrrrr' daar kwam een poedelachtige dichtbij. Beestje op Pum af idd, ik trek haar een stukje naar achter. Zwarte pacman zet opnieuw de aanval in en ik grijp hem bij zijn lurven. Het baasje kwam rennend dichterbij al "hé hé hé" roepend. Ik had pacman nog in mijn hand en deponeer deze in baas z'n handen
Baas loopt boos op zijn hond scheldend door.
En ik check Pum, een vrouw die met de baas meeliep, zegt nog "hij bijt nooit hoor, het is alleen gegrauw en gesnauw" Oke.... dus je weet dit?? :o Hopelijk komt ie nooit de verkeerde tegen....

Pum had overigens idd niks, ze stond steeds vrolijk te kwispelen.
Ik had ook, weer, de bibbers in de benen
Door Mandarijn
Eef+doggies schreef:He bah wat schrikken :bigarmhug:

@Mandarijn, hoe gaat het met je vader na die val?
Mijn pa heeft wat last van dat hij stijf is. Dat is hoe hij hetzelf omschrijft. En dat het voor de rest goed gaat. Hij zegt zelf dat hij het zo weer doet een volgende keer. Nou dat heb ik hem toch maar afgeraden.
Zelf voel ik me rot dat hij sneller ingreep als ik. Ik was op het moment even helemaal perplexed en hij was zo helder van geest om wat te doen. Ik voel me daar ook wel schuldig over. Het enige wat mijn pa dan zegt. Het is gebeurt zoals het gebeurt is je kan er toch niks aan doen.
Door Eef+Stippels
Mandarijn schreef:Mijn pa heeft wat last van dat hij stijf is. Dat is hoe hij hetzelf omschrijft. En dat het voor de rest goed gaat. Hij zegt zelf dat hij het zo weer doet een volgende keer. Nou dat heb ik hem toch maar afgeraden.
Zelf voel ik me rot dat hij sneller ingreep als ik. Ik was op het moment even helemaal perplexed en hij was zo helder van geest om wat te doen. Ik voel me daar ook wel schuldig over. Het enige wat mijn pa dan zegt. Het is gebeurt zoals het gebeurt is je kan er toch niks aan doen.

Hartstikke lief van hem :-*
Je moet je echt niet rot voelen hoor, je kunt er niets aan doen hoe je lichaam reageert bij zo'n stress situatie :bigarmhug:
Door Siberienne
Uit je knutsel hok komen omdat je vriend het niet gezellig vindt alleen beneden. Gaat hij met koptelefoon op zijn knar filmpje over houtbewerking kijken >:(
En hij vindt mijn mozaïek project niet leuk >:( terwijl dit bedoeld was voor in ons eigen huis...
Door Shanti en co
Waarom komen mensen er zondag avond ineens mee dat het project ingeleverd moet worden, zeg dat wanneer ik niet net in mijn bed lig en wil slapen. ::)
Ik heb serieus nog nooit eerder zo laat iets voor school/uni gedaan en vind het ook niet voor herhaling vatbaar.
Door dinky89
Ben even compleet klaar met puinruimen op het werk :-X >:( :-X
En dan is het pas maandag, nu alweer toe aan weekend ::)
Door Fenixjuh
Blègh, voor iedereen die hard moet studeren/werken een knuffel! Ik begin weer wat meer energie te krijgen na 2 weken niet lekker dus kan jullie best wat positiviteit delen! !
Oh, en de gedachte aan een ijsblokje voor Hope ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door