Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Hope schreef:
Ja, verzenden bij de Lidl... Dat is voor meer mensen niet voor herhaling vatbaar ::)
Ik ben blij dat ik dat nu weet. Wel lullig voor Eelke natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door joel
Overal worden er teefjes loops, worden er ontzettende leuke, lieve schattige pupjes geboren...
Wil ook zo graag een pupje (helaas heeft moeders besloten deze loopsheid over te slaan)
@moest het ff kwijt
Door baileys
joel schreef:Overal worden er teefjes loops, worden er ontzettende leuke, lieve schattige pupjes geboren...
Wil ook zo graag een pupje (helaas heeft moeders besloten deze loopsheid over te slaan)
@moest het ff kwijt
Goed werk kost tijd Joyce ;)
Door constance.blokzijl
Slijmbeursonsteking in de knie, normaal is dat niet zo heel erg, daar valt prima mee te lopen, is ook veel minder pijnlijk dan een in de schouder. Maar niet als je op skivakantie bent! Tot nu toe heb ik het nog redelijk kunnen verbijten en heb ik volle dagen kunnen maken, maar vandaag.... Het doet me zo zeer.... Ik heb na 6 km opgegegeven en terug naar het hotel. En ik baal zo enorm! Zo mijn best gedaan om echt fit op wintersport vakantie te gaan, tot nu toe totaal 90 km geskied dus dat fit zijn loonde zich ook echt.
Ondanks dat ik op het balkon in de zon zit, zit ik dus echt te janken omdat het niet gaat... Hoop met vandaag rust, veel voldtadol smeren en diclofenac dat het morgen wel gaat.
Door Anne in Zweden
constance.blokzijl schreef:Slijmbeursonsteking in de knie, normaal is dat niet zo heel erg, daar valt prima mee te lopen, is ook veel minder pijnlijk dan een in de schouder. Maar niet als je op skivakantie bent! Tot nu toe heb ik het nog redelijk kunnen verbijten en heb ik volle dagen kunnen maken, maar vandaag.... Het doet me zo zeer.... Ik heb na 6 km opgegegeven en terug naar het hotel. En ik baal zo enorm! Zo mijn best gedaan om echt fit op wintersport vakantie te gaan, tot nu toe totaal 90 km geskied dus dat fit zijn loonde zich ook echt.
Ondanks dat ik op het balkon in de zon zit, zit ik dus echt te janken omdat het niet gaat... Hoop met vandaag rust, veel voldtadol smeren en diclofenac dat het morgen wel gaat.
Balen, Constance... Wat jammer dat je vakantie zo in het water valt. Toch ook weer niet proberen te forceren met allerlei medicatie, lijkt me. Wie weet wat je dan allemaal voor schade nog veroorzaakt. :-\ Beterschap in ieder geval!
Door constance.blokzijl
Anne in Duitsland schreef:
Balen, Constance... Wat jammer dat je vakantie zo in het water valt. Toch ook weer niet proberen te forceren met allerlei medicatie, lijkt me. Wie weet wat je dan allemaal voor schade nog veroorzaakt. :-\ Beterschap in ieder geval!
Rust is wat voornamelijk helpt, normaal gebruik ik zo min mogelijk medicatie, voor nu doe ik toch ff de 3x daags tablet en 3x smeren. Dus het maximale wat aangeraden wordt. Hoop ik nog net die laatste 2 dagen vol te kunnen skieen, en hoeveel pijn het doet na die tijd zie ik dan wel weer een keer...
Door Els&Flow
Ontzettend balen Constance! En heel herkenbaar. :-\ 3 jaar terug op de wintersport op de eerste dag snoeihard onderuit gegaan, 2 dagen rust en smeren smeren smeren met biofreeze, die roller ervan. Daarna heb ik de laatste dagen nog kunnen skièn maar had wel flinke schade aan mijn been veroorzaakt. Pas op jezelf, zorg voor een goede massage en probeer toch te genieten van de prachtige bergen.
Door pearlsofpassion
Let maar op.
Mijn schoonmoeder zorgt ook steeds met medicatie dat het wel weer gaat maar ondertussen is ze nog geen 55 en knie is versleten. Ze kan al jaren echt geen week skiën en na 1 dag is haar knie al vol vocht. Tegenwoordig moet ze de helft van de skievakantie rusten. Zelfs als ze niet sport is hij geregeld dik.
Natuurlijk blijft ze smeren en slikken en om de zoveel maanden een cortisonenspuit halen want die werken toch zo goed.

Let maar op of het is straks de laatste keer dat überhaupt nog deftig kan skien.
Door Martine-Tom
constance.blokzijl schreef:Rust is wat voornamelijk helpt, normaal gebruik ik zo min mogelijk medicatie, voor nu doe ik toch ff de 3x daags tablet en 3x smeren. Dus het maximale wat aangeraden wordt. Hoop ik nog net die laatste 2 dagen vol te kunnen skieen, en hoeveel pijn het doet na die tijd zie ik dan wel weer een keer...
Pas maar op met het zo zwaar te belasten, ooit dacht ik ook zo en zit nu met permanente schade en artrose ten gevolg daarvan.
Door constance.blokzijl
Vooralsnog zit ik braaf op een stoel met de pootjes omhoog op het balkonnetje in de zon.

Ik weet ook dat mijn knieën en schouders niet zo heel goed meer zijn. Opgroeien/groeien terwijl je ook op hoog niveau sport is niet goed voor je lijf. Misschien dat daar nu anders mee omgegaan wordt maar 25 jaar geleden niet.... Mijn ouders waren er toen al een beetje bang voor, maar goed, het is geweest, ik vond het toen fantastisch, pluk daar nu wat wrangere vruchten van.
Luisteren naar mijn lijf kan ik ondertussen wel heel goed, dus dat zal ik ook zeker wel doen.
Bedankt voor de adviezen en tips
Door joel
baileys schreef:Goed werk kost tijd Joyce ;)
Oja, dat zeker!! Bedankt voor het herinneren, daar doen we het ook zeker voor!!! Gelukkig leuk contact en wandelingen met de fokker :) Maakt het wachten wel weer ietsje makkelijker!
Door Hope
constance.blokzijl schreef:Vooralsnog zit ik braaf op een stoel met de pootjes omhoog op het balkonnetje in de zon.

Ik weet ook dat mijn knieën en schouders niet zo heel goed meer zijn. Opgroeien/groeien terwijl je ook op hoog niveau sport is niet goed voor je lijf. Misschien dat daar nu anders mee omgegaan wordt maar 25 jaar geleden niet.... Mijn ouders waren er toen al een beetje bang voor, maar goed, het is geweest, ik vond het toen fantastisch, pluk daar nu wat wrangere vruchten van.
Luisteren naar mijn lijf kan ik ondertussen wel heel goed, dus dat zal ik ook zeker wel doen.
Bedankt voor de adviezen en tips Afbeelding
Nee, dat gaat nu niet anders geloof ik. Met manlief niet in ieder geval.
Geef je lijf de tijd, hoe erg het nu ook is. Misschien is er iets anders leuks wat je kan doen zonder een te grote belasting?

Volgens mij heeft mijn baby me een gekneusde rib bezorgd. :-\
Door constance.blokzijl
Hope schreef:
Nee, dat gaat nu niet anders geloof ik. Met manlief niet in ieder geval.
Geef je lijf de tijd, hoe erg het nu ook is. Misschien is er iets anders leuks wat je kan doen zonder een te grote belasting?

Volgens mij heeft mijn baby me een gekneusde rib bezorgd. :-\
Een gekneusde rib doet trouwens ook veel pijn! Beterschap!

Heb al bedacht dat ik eventueel ook minder kan skieen, ik ben een redelijk fanatiek iemand en heb dus ook de afgelopen 3 dagen 90 kilometer geskied Afbeelding leuk zo'n appje die alles bij houd, inclusief je topspeed. Dat is dus ook niet erg als ik wat minder kilometers maak en wat rustiger aan doe....

Voor vandaag zit ik al vanaf 10.30 op het balkon in de zon... In een autoluw dorp dus heerlijk rustig, beetje lezen, beetje ipaden. Voor een dagje ok. Afbeelding
Door Eef+Stippels
Beterschap Marloes en Constance :bigarmhug:

Vandaag in een natuurgebied met aanlijnplicht achtervolgd door 15-20 loslopende honden :(
Heel leuk zo'n rasbijeenkomst, maar doe dat dan in een losloopgebied... De natuur is er nu te fragiel voor, ze schoten ook overal naartoe, en ik vind het ook een beetje onfatsoenlijk om zo'n grote groep op andere honden te laten afstormen...
Door Siberienne
Eef+doggies schreef:Beterschap Marloes en Constance :bigarmhug:

Vandaag in een natuurgebied met aanlijnplicht achtervolgd door 15-20 loslopende honden :(
Heel leuk zo'n rasbijeenkomst, maar doe dat dan in een losloopgebied... De natuur is er nu te fragiel voor, ze schoten ook overal naartoe, en ik vind het ook een beetje onfatsoenlijk om zo'n grote groep op andere honden te laten afstormen...
Nou nogal zeg, belachelijk ...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door