sam28 schreef: 8 en bijna 10Ja dat hebben ze dat wel door ja lol.
Lief van jullie!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: 8 en bijna 10Ja dat hebben ze dat wel door ja lol.
hannabelgje schreef: ↑wo 02 mar 2022, 18:40 Ik doe dat echt zelf. Hij zegt 100x per dag dat het hem om mij gaat en dat hij me neemt zoals ik ben. Dat hij niet gillend wegloopt. Ik schaam me voor de toestand van mijn huis en vind dat heel moeilijk. Er komen hier nooit mensen.
sam28 schreef: ↑do 03 mar 2022, 10:01 Ik ga over bijna 2 weken met ze naar het museumJaaaa, kan ik begrijpen, dat je dat spannend vindt! Wel leuk ookvind ik spannend!
Gister met A aan het beeldbellen, vraagt oudste; met wie ben je aan het bellen mama?
Toen A zei dat dit met mij was zei oudste; dat dacht ik al wel![]()
![]()
ik denk dat ze het wel door hebben dat we aan het "daten" zijn.
hannabelgje schreef: ↑zo 06 mar 2022, 11:28 Nou het is me een weekend wel. Vrijdagavond dus bij mijn broer op de koffie/bier. Dat ging prima. Hij is voor het eerst blijven slapen bij mij. Dus met 3 in bed. Hij, ik en Zoë. Ik geen oog dicht gedaan maarja.Whooeeehaaaa, dat klinkt helemaal super
Gistermiddag op verjaardag bij een vriendin van hem. En gisteravond bij mijn vrienden. Daarna met Zoë naar zijn appartement, vanmorgen liet hij mij uitslapen en is hij met Zoë gaan wandelen. Super lief! Dadelijk naar zijn ouders.
hannabelgje schreef: ↑ma 07 mar 2022, 11:10 Meeting the parents ging ook goed. Hele leuke en lieve mensen. Ik heb meteen verlofdagen op moeten nemen. Ze nemen ons een paar dagen mee naar een resort in mei.Potverdikkeme zeg...
Nu helaas beetje ziekjes (test was negatief) dus ff dagje thuis vandaag en op tijd slapen.
hannabelgje schreef: ↑ma 07 mar 2022, 11:10 Meeting the parents ging ook goed. Hele leuke en lieve mensen. Ik heb meteen verlofdagen op moeten nemen. Ze nemen ons een paar dagen mee naar een resort in mei.Ohww jammer dat je ziekjes bent
Nu helaas beetje ziekjes (test was negatief) dus ff dagje thuis vandaag en op tijd slapen.