Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
hannabelgje schreef: wo 02 mar 2022, 18:40 Ik doe dat echt zelf. Hij zegt 100x per dag dat het hem om mij gaat en dat hij me neemt zoals ik ben. Dat hij niet gillend wegloopt. Ik schaam me voor de toestand van mijn huis en vind dat heel moeilijk. Er komen hier nooit mensen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
:bigarmhug:

Is het misschien toch een idee om een vertrouwelinge te vragen om je te helpen? Je hebt zelfs speciale coaches die je helpen bij het opruimen van je huis. Misschien is juist iemand van buitenaf fijner om je te helpen?
Door Lizzy
sam28 schreef: do 03 mar 2022, 10:01 Ik ga over bijna 2 weken met ze naar het museum :o vind ik spannend!

Gister met A aan het beeldbellen, vraagt oudste; met wie ben je aan het bellen mama?
Toen A zei dat dit met mij was zei oudste; dat dacht ik al wel ;D ;D
ik denk dat ze het wel door hebben dat we aan het "daten" zijn.
Jaaaa, kan ik begrijpen, dat je dat spannend vindt! Wel leuk ook :-*

Hahahaha, ja, volgens mij hebben ze het door ;D
Door sam28
Dat denk ik ook ;D
Morgen komt ze hier en gaan we uit eten. Zaterdag gaan we naar een goede vriendin van me en gaan we daar in de buurt een lange wandeling maken. Dan wil ik het nog wel over het eea hebben. Alleen even bedenken hoe ik dat aan wil vliegen. Ik ben namelijk redelijk monogaam en dat is zij wel een stuk minder en ik wil eigenlijk weten hoe ze daar in staat. Dit was overigens al wel duidelijk op date 2, daarin hebben we allebei al wel gezegd hoe we in vorige relaties stonden. En wat daarin wensen en grenzen zijn. Maar goed, nu wordt het al maar serieuzer en wil ik dat gesprek graag nog een keer hebben.
Door hannabelgje
Spannend Sam! Ik dacht dat ik mijn "andere" heren heel erg zou missen en het lastig zou vinden om monogaam te zijn. Maar ik wil nu echt alleen maar hem. Ik chat af en toe nog met iemand anders maar dat wordt ook minder en minder.
Ja ik moet eigenlijk een afspraak maken met een maatschappelijk werker hier voor mijn issues. Maar dat is ook weer een issue pfff.

Door hannabelgje
Nou het is me een weekend wel. Vrijdagavond dus bij mijn broer op de koffie/bier. Dat ging prima. Hij is voor het eerst blijven slapen bij mij. Dus met 3 in bed. Hij, ik en Zoë. Ik geen oog dicht gedaan maarja.
Gistermiddag op verjaardag bij een vriendin van hem. En gisteravond bij mijn vrienden. Daarna met Zoë naar zijn appartement, vanmorgen liet hij mij uitslapen en is hij met Zoë gaan wandelen. Super lief! Dadelijk naar zijn ouders.

Door Lizzy
hannabelgje schreef: zo 06 mar 2022, 11:28 Nou het is me een weekend wel. Vrijdagavond dus bij mijn broer op de koffie/bier. Dat ging prima. Hij is voor het eerst blijven slapen bij mij. Dus met 3 in bed. Hij, ik en Zoë. Ik geen oog dicht gedaan maarja.
Gistermiddag op verjaardag bij een vriendin van hem. En gisteravond bij mijn vrienden. Daarna met Zoë naar zijn appartement, vanmorgen liet hij mij uitslapen en is hij met Zoë gaan wandelen. Super lief! Dadelijk naar zijn ouders.

Whooeeehaaaa, dat klinkt helemaal super :-*
Door sam28
Wat fijn Hannah!!

Hier afgelopen weekend ook fijn. Vrijdag had ze wat paniek door mijn rugzak en vooral het gevolg (diagnose) van jeugd. Ze was moe, dat hielp ook niet. Goed over kunnen hebben gelukkig.
Zaterdag naar een van mijn beste vriendinnen en 15K gewandeld. Was erg fijn. Zondag vooral pas heel laat opgestaan en daarna ook een heel stuk gewandeld in het bos.
Ik zie haar vanavond weer, dan slaap ik bij haar. :biggrin2:
Door hannabelgje
Meeting the parents ging ook goed. Hele leuke en lieve mensen. Ik heb meteen verlofdagen op moeten nemen. Ze nemen ons een paar dagen mee naar een resort in mei.
Nu helaas beetje ziekjes (test was negatief) dus ff dagje thuis vandaag en op tijd slapen.

Door Ronald
hannabelgje schreef: ma 07 mar 2022, 11:10 Meeting the parents ging ook goed. Hele leuke en lieve mensen. Ik heb meteen verlofdagen op moeten nemen. Ze nemen ons een paar dagen mee naar een resort in mei.
Nu helaas beetje ziekjes (test was negatief) dus ff dagje thuis vandaag en op tijd slapen.

Potverdikkeme zeg...

Zou je niet gewoon een beetje uitgeput zijn van een heel spannend weekend? Dat kan natuurlijk ook hè...
Door Lizzy
hannabelgje schreef: ma 07 mar 2022, 11:10 Meeting the parents ging ook goed. Hele leuke en lieve mensen. Ik heb meteen verlofdagen op moeten nemen. Ze nemen ons een paar dagen mee naar een resort in mei.

Ohww jammer dat je ziekjes bent :(
Maarrrrr, de vooruitzichten naar mei zijn echt wel heel gaaf zeg!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door