Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Angelique schreef: Welnee, soepele deernen dat we zijn krijgen we hier geen kramp van hoor  :biggrin2:

Ik ga meestal maar languit liggen  :biggrin2:
Ja dat vind ik ook het prettigste maar het was die dag best druk en dan lig ik het hele wandelpad in beslag te nemen...moet je elke keer weer overeind komen enzo...lastig andere mensen ::) :P :biggrin2:
Door Angelique
Ik kom zelden andere mensen tegen, dat scheelt  :biggrin2:

Hier net de kuikens naar de schuur verhuist. Leuke beestjes, maar ze stinken je de hut uit als ze wat geoter worden. Dus de schuur in, ajuu  :biggrin2:
Door hannabelgje
Boodschapjes gedaan met de oto en daarna nog even op de fiets naar de melkautomaat in het dorp. Ideaal ding!
Caafjes verschoond en katten voorzien van schone bak. Nu ga ik mijn nieuwe bbq aansteken.
Door Nynke
Angelique schreef: Tis goed met je, wil jou horen piepen als je hele bovenverdieping naar kip stinkt  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

OT: Prima middaghrit gereden, het regent af en toe lekker, LG dus !!!  :) :) :)
Door Angelique
Kim_S schreef: Wij kiepen ze hier ook de stal in zo gauw het gaat  :biggrin2:
Ik heb gewoon bak met lamp e.d en al naar de deel verhuisd. Dus afgezien van het utizicht is er weinig voor ze veranderd.
Door koekje
Ik zag online dat ze rokken van maatje 32 hadden. Geen inch, maar als in kleiner dan 36 en 34. Aangezien mijn bovenarmen en onderkin al breder zijn dan dat, ga ik vanavond eens sportief doen, voor zover dat kan.
Ik ga yoga doen  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door