Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
TMG1961 schreef: Noppie buiten gezet en de achterdeur dichtgedaan..wat een rust
Mja, blijkbaar is hij liever buiten dan binnen. En nu kan het zonder gevaar, dus mooi laten gaan. Hij is nu eenmaal niet anders. ;)
Door TMG1961
K&D schreef: Mja, blijkbaar is hij liever buiten dan binnen. En nu kan het zonder gevaar, dus mooi laten gaan. Hij is nu eenmaal niet anders. ;)
Niet omdat ie liever buiten is dan binnen. Hij loopt de hele tijd alleen maar te miauwen omdat ie het warm heeft. Zelfs Pixie heeft zoiets van Noppie hou eens 5 min je bek dicht.
Door Kaela
Ik heb de grote roofvogel een schaal met water gegeven, in de hoop dat ie een bad gaat nemen. Hij zit er wel naar te kijken, maar heeft nog geen zin om van zijn hoge zitstok naar de grond te gaan.

De boodschappen zijn gehaald, alle dieren zijn verzorgd, de plantjes hebben water. Ik ga nu doen wat het beste bij dit weer past: Niets!
Door Borke
Kaela schreef: Ik heb de grote roofvogel een schaal met water gegeven, in de hoop dat ie een bad gaat nemen. Hij zit er wel naar te kijken, maar heeft nog geen zin om van zijn hoge zitstok naar de grond te gaan.

De boodschappen zijn gehaald, alle dieren zijn verzorgd, de plantjes hebben water. Ik ga nu doen wat het beste bij dit weer past: Niets!
Is natspuiten een idee?
Mijn ouders hadden vroeger een papegaai en die vond het geweldig als hij met de plantenspuit werd natgespoten. Hij ging er helemaal voor aan de tralies hangen om goed nat te worden.
Door Kaela
Borke schreef: Is natspuiten een idee?
Mijn ouders hadden vroeger een papegaai en die vond het geweldig als hij met de plantenspuit werd natgespoten. Hij ging er helemaal voor aan de tralies hangen om goed nat te worden.
Hij mag zelf kiezen. Thuis baddert hij regelmatig, dus als ie zin heeft, gaat ie vanzelf wel.

De gaaien sproei ik inderdaad met een plantenspuit, die vinden dat heerlijk!
Door Nadia
Oefenweeen of voorweeen bereiden de baarmoeder voor op de echte weeën.
Kan vanaf week 30 voorkomen. Het zegt niets over de uiteindelijke echte ontsluitingsweeen en dus de bevalling.
Gearriveerd in Keulen. We kwamen onderweg langs een atu station en ik heb nu een mooie groene sticker tegen de voorruit van mijn auto. Zometeen richting centrum op het gemakske. Wel met de tram of bus. De auto heeft de rest van de dsg vrij. Kan ik straks tenminste een lekker koud biertje drinken.
Door Kaela
Oscar was net heel braaf. We hebben staan kletsen met de buurman en zijn kat ging in de tuin spelen. Uiteindelijk ging Oscar uit zichzelf zitten! Wow!

De muggen waren niet braaf, ik ben lek geprikt.
Door -Annemarie-
Na negenen werd het hier weer een beetje draaglijk, toen hebben we nog een lange wandeling gemaakt. Nou ja, lang.  ::)  Toch zeker een half uur.  ;D
Het is binnen net zo warm als buiten; werd aangevallen door vliegend tuig dus zit nu lekker binnen. Feestavond van een durp verderop is ineens ook een stuk minder goed hoorbaar.  :biggrin2:
Door - Judith -
Maxi's 3-tal schreef: Wij zijn vanavond heerlijk naar de Uiterwaarden gegaan om daar samen met Charlie te zwemmen.
De arme stakker ligt nu moe en inmiddels weer droog in zijn mandje. :biggrin2:
Heerlijk!  :-*
Door Kaela
Ik heb door de warmte enorme muggenbulten  :( En ze jeuken heel erg. Ga zo na de training maar antihistamine nemen, mijn enkels zijn helemaal dik. Leuk hoor, even met de buurman kletsen.
Door Kaela
Zo de training zit erop. Het was gelukkig niet zo idioot heet al gister en met wat maatregelen was het wel te doen. Aangezien Oscar barstte van de energie ben ik gegaan, want anders maakt ie zich thuis wel druk tot aan het kookpunt en dat schiet ook niet op.

Het was vandaag de vierde les en ik kan zeggen: het gaat goed! Hij ziet er de lol van in, kan beter met het los werken omgaan en hij laat ook al hele mooie oefeningen zien. Vandaag bij 1 oefening echt een mega grote pretbek en daar werd ik heel erg blij van!
Door eelke
We hebben een leuk feestje gehad :) ik wil ff zeggen dat ik trots ben op mijn guppen. Die hebben van 13.00 tot 0.00 in hun ren van 2 x 3 gelegen en geen kik gegeven. Tussendoor even een keer een klein plasrondje naar het veldje. Verder gewoon braaf naar de visite gekeken en geslapen. Top!

Ze zijn er nu nog moe van  ;D

Ook voor mijn konijnen werd goed gezorgd tijdens het feest. Op een gegeven moment was er wat gras voor ze geplukt, had iemand zijn telefoon voor het rennetje gezet zodat ze tv konden kijken en stond er een flesje bier naast  :biggrin2:

Nu ben ik brak en alles is nog een zooi. Pff.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door