TMG1961 schreef: Noppie buiten gezet en de achterdeur dichtgedaan..wat een rustMja, blijkbaar is hij liever buiten dan binnen. En nu kan het zonder gevaar, dus mooi laten gaan. Hij is nu eenmaal niet anders.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Noppie buiten gezet en de achterdeur dichtgedaan..wat een rustMja, blijkbaar is hij liever buiten dan binnen. En nu kan het zonder gevaar, dus mooi laten gaan. Hij is nu eenmaal niet anders.
K&D schreef: Mja, blijkbaar is hij liever buiten dan binnen. En nu kan het zonder gevaar, dus mooi laten gaan. Hij is nu eenmaal niet anders.Niet omdat ie liever buiten is dan binnen. Hij loopt de hele tijd alleen maar te miauwen omdat ie het warm heeft. Zelfs Pixie heeft zoiets van Noppie hou eens 5 min je bek dicht.![]()
Kaela schreef: Ik heb de grote roofvogel een schaal met water gegeven, in de hoop dat ie een bad gaat nemen. Hij zit er wel naar te kijken, maar heeft nog geen zin om van zijn hoge zitstok naar de grond te gaan.Is natspuiten een idee?
De boodschappen zijn gehaald, alle dieren zijn verzorgd, de plantjes hebben water. Ik ga nu doen wat het beste bij dit weer past: Niets!
Borke schreef: Is natspuiten een idee?Hij mag zelf kiezen. Thuis baddert hij regelmatig, dus als ie zin heeft, gaat ie vanzelf wel.
Mijn ouders hadden vroeger een papegaai en die vond het geweldig als hij met de plantenspuit werd natgespoten. Hij ging er helemaal voor aan de tralies hangen om goed nat te worden.
Maxi's 3-tal schreef: Wij zijn vanavond heerlijk naar de Uiterwaarden gegaan om daar samen met Charlie te zwemmen.Heerlijk!
De arme stakker ligt nu moe en inmiddels weer droog in zijn mandje.![]()