Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
MarijeEnBoomer schreef: Heus moe !
Afbeelding
Nog steeds maandag? ;D ;D of ze studeert voor windhond  :biggrin2:

]
Neally schreef: en deze van vanmorgen
Afbeelding

Wat een prachtige foto.  :smitten: :smitten:  Mooi halssieraad ook.
Hihi, dat is gewoon zn halsband, alleen hou ik niet zo van dat strakke dus deze zit mega ruim dus ook wat lager op zn hals
Door Fenixjuh
Vandaag had ik een afspraak op school, dus de auto was hier.. Tsjah, en als de auto hier toch staat....  ::) :biggrin2: :biggrin2:

Lekker naar het park, uitwaaien..
Afbeelding
Afbeelding

Rennen!!!
Afbeelding

Heerlijk water, helaas nog iets te koud..
Afbeelding
Door Naomi B
Ik zit zo te genieten van dit topic!

ook even een paar foto's. Van de kerstvakantie. Richting Winterswijk.

Wachten op de trein. Voor het eerst met de trein mee die dag.
Afbeelding

Eigenlijk is de trein niet zo spannend...
Afbeelding

Je stoorde me in mn slaap hoor
Afbeelding

Zag ik daar nou schapen lopen?
Afbeelding

Binnen bij mijn broer. Duke wil graag in de tuin...
Afbeelding
Door Kaela
We zijn vandaag eindelijk eens naar het aquaduct gewandeld. Ik wilde al een hele tijd eens zien of het daar een beetje leuk lopen is. En dat is het. 1 wandelaar met en 1 wandelaar zonder hond en 1 hardloper gezien tijdens 5,5 km lopen. I like it. Dat je langs een 100 km weg loopt negeren we dan maar, er zit gelukkig nog wel wat groen tussen.

Afbeelding
Door joel
Heerlijke slaapfoto's :sleep1: :smitten: :sleeping:
Kaela schreef: We zijn vandaag eindelijk eens naar het aquaduct gewandeld. Ik wilde al een hele tijd eens zien of het daar een beetje leuk lopen is. En dat is het. 1 wandelaar met en 1 wandelaar zonder hond en 1 hardloper gezien tijdens 5,5 km lopen. I like it. Dat je langs een 100 km weg loopt negeren we dan maar, er zit gelukkig nog wel wat groen
Zo'n soort weg hebben wij hier ook langs het kanaal. Eeuwig lang en ideaal om los te lopen maar daar kom je nooit andere honden tegen , dat vind ik dan wel jammer
Door Kaela
joel schreef: Heerlijke slaapfoto's :sleep1: :smitten: :sleeping:Zo'n soort weg hebben wij hier ook langs het kanaal. Eeuwig lang en ideaal om los te lopen maar daar kom je nooit andere honden tegen , dat vind ik dan wel jammer
Dat vind ik juist heel fijn! Ik ben een beetje heel erg zat van andere honden tegenkomen. Vooral als ze loslopen en de baas ze niet onder controle heeft. Los laat ik Oscar daar niet, het is aan de andere kant van het weiland van waar hij destijds een haas gevangen heeft. En ik geloof niet dat ie dat vergeten is  ::) Maar dat maakt niet uit, we zijn aan de flex gewend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door