Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Judith - schreef: Eerste maandag van de maand, 12.00 uur. Hier doet ook alles het nog
![]()
Kaela schreef: We zijn vandaag eindelijk eens naar het aquaduct gewandeld. Ik wilde al een hele tijd eens zien of het daar een beetje leuk lopen is. En dat is het. 1 wandelaar met en 1 wandelaar zonder hond en 1 hardloper gezien tijdens 5,5 km lopen. I like it. Dat je langs een 100 km weg loopt negeren we dan maar, er zit gelukkig nog wel wat groenZo'n soort weg hebben wij hier ook langs het kanaal. Eeuwig lang en ideaal om los te lopen maar daar kom je nooit andere honden tegen , dat vind ik dan wel jammer
joel schreef: Heerlijke slaapfoto's :sleep1:Dat vind ik juist heel fijn! Ik ben een beetje heel erg zat van andere honden tegenkomen. Vooral als ze loslopen en de baas ze niet onder controle heeft. Los laat ik Oscar daar niet, het is aan de andere kant van het weiland van waar hij destijds een haas gevangen heeft. En ik geloof niet dat ie dat vergeten is![]()
Zo'n soort weg hebben wij hier ook langs het kanaal. Eeuwig lang en ideaal om los te lopen maar daar kom je nooit andere honden tegen , dat vind ik dan wel jammer