Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door petralita
hier gaat het niet goed.
wel begonnen, maar met de calamiteiten telefoon snachts en overdag werken... dat gaat em niet worden zo.  :-X
ik ga proberen volgende week het opnieuw te proberen, dan heb ik alleen overdag werken.
nu gewoon maar lekker steeds wat sapjes maken en uit proberen.
Door EllenL
petralita schreef: hier gaat het niet goed.
wel begonnen, maar met de calamiteiten telefoon snachts en overdag werken... dat gaat em niet worden zo.  :-X
ik ga proberen volgende week het opnieuw te proberen, dan heb ik alleen overdag werken.
nu gewoon maar lekker steeds wat sapjes maken en uit proberen.
Dan ben je toch ook al heel goed bezig? Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

Ik ga ook maar naar bed, ik geef het op om nog nuttige dingen te doen, mijn lijf heeft geloof ik veel te helen, veel slaap nodig deze week!!
Door toscak
Ik vind de minty sunshine en de peer/pastinaak niet de pruimen, die heb ik dus vervangen voor de veggie power en de natural energizer.

Ging zooo goed vandaag, kwam net thuis en rook pizza. Tijd om te slapen dus ;)
Door Kaio
peer pastinak is morgen toch pas? Ik vrees morgen, kan me nog herinneren dat ik die niet echt lekker vond. En dan de bieten ook niet, doe er maar extra aardbei bij denki ik.
De minty sunshine vind ik wel weer lekker, alleen nooit erg vullend.

oo en ik heb dus helemaal geen meer slaap  :)
Door EllenL
Nog maar 2 daagjes Hanna :)
En Jason zegt zelf vaak genoeg 'be flexible', nou, dat zijn we met zijn allen best wel geloof ik :D
@Kaio, anders morgen ook wat flexibel met de sapjes omgaan ;)
Door Kaio
het is lang geleden dat ik ze heb gehad, zal dus ook een reden voor zijn  :biggrin2: Ik zie wel morgen, gooi in ieder geval wat aardbei en ananas bij de bietensap. Gek toch he de bloodbuilder vind ik bijv wel heel lekker.
Vandaag heb ik in ieder geval geen paprika erin, ik lust paprika gekookt, gebakken, rauw, maar in een sap ga ik over mijn nek :yucky: gek toch eigenlijk.
Door hannabelgje
Doezengek schreef: Zo heb mijn ontbijt weer op...smaakte wel goed moet ik zeggen. Sapjes mee naar mijn werk...and of we go....heb bergen energie lijkt wel ;D

Succes allemaal!!!
Fijn hè!!!  :biggrin2: :biggrin2:
Door Deesje
is er nog iemand die volgende week door gaat? Ik plak er het weekend en de tweede week achteraan, dus nog een keer het programma van maandag tm vrijdag.. en tussendoor probeer ik het weekend een dag of misschien twee enkel op water (maar dan moet ik nog even kokoswater gaan scoren hihi)
Door Antonia
Deesje schreef: is er nog iemand die volgende week door gaat? Ik plak er het weekend en de tweede week achteraan, dus nog een keer het programma van maandag tm vrijdag.. en tussendoor probeer ik het weekend een dag of misschien twee enkel op water (maar dan moet ik nog even kokoswater gaan scoren hihi)
Ik start volgende week met de 5-daagse.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door