pike schreef:Die heb je goed uitgezocht danBen na 5 maanden maar meteen bij hem ingetrokken

Inmiddels zijn we 16,5 jaar en 2 kindjes verder, en ik heb werkelijk nog niet 1 dag spijt gehad. Tis een wereldvent die Meneer_S

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef:Die heb je goed uitgezocht danBen na 5 maanden maar meteen bij hem ingetrokken
dinky89 schreef:Volgens schoonma helpt koffieprut om te voorkomen dat katten in de tuin schijten.Dank, gaan we proberen: al houd ik ze maar net uit dat hoekje waar de heren bij kunnen komen....
Hier inderdaad ook diverse drollen op ons grasveldje in de omheinde achtertuin terwijl onze poes alleen maar binnen is![]()
Vorige bewoners hebben voortuin al volledig bestraat vanwege de katten stront.
eelke schreef:De meneer ging een salade maken, in het recept stond olie toevoegen, maar die is op, had ie vloeibare boter gebruikt
eelke schreef:Rijbewijs opnieuw aanvragen. Heeft u een pasfoto volgens de laatste regels? Ja. Blijkt dat die niet ouder dan een jaar mag zijn, en deze was 3 jaar oud. Zagen ze toevallig aan het randje eronder. Een volgende keer eraf knippen dusHier laatst ook een nieuwe aangevraagd, mooi met bril op de foto en meteen goedgekeurd![]()
Goed, foto's maken in zo'n hokje. Kan ik niet alleen want -12 en je moet er zonder bril op. Gelukkig was mijn meneer mee. Onhandig, tot 3 keer toe mislukt volgens dat ding, toch maar 1 afgedrukt want het geld zou ik toch wel kwijt zijn, weer opnieuw een bonnetje getrokken om in de rij te staan, blijkt die pasfoto toch goed te zijn. Wat een gedoe zeg.
Straks medicijnen ophalen. In belgie. Ik heb net gebeld, ze moesten ze wel bestellen, maar dan zijn ze na 15.00 binnen.
In nederland pas leverbaar eind januari, en dan kom ik dus een paar dagen te kort. Waarom kan mijn eigen apotheek dan niet in belgie bestellen, denk ik dan...als je nou verder van de grens woont heb je dus een dik probleem, want het zijn geen medicijnen waar je zo maar een dosis van kan overslaan, laat staan een paar dagen.
Hope schreef:Hier laatst ook een nieuwe aangevraagd, mooi met bril op de foto en meteen goedgekeurd
eelke schreef:Rijbewijs opnieuw aanvragen. Heeft u een pasfoto volgens de laatste regels? Ja. Blijkt dat die niet ouder dan een jaar mag zijn, en deze was 3 jaar oud. Zagen ze toevallig aan het randje eronder. Een volgende keer eraf knippen dus![]()
Goed, foto's maken in zo'n hokje. Kan ik niet alleen want -12 en je moet er zonder bril op. Gelukkig was mijn meneer mee. Onhandig, tot 3 keer toe mislukt volgens dat ding, toch maar 1 afgedrukt want het geld zou ik toch wel kwijt zijn, weer opnieuw een bonnetje getrokken om in de rij te staan, blijkt die pasfoto toch goed te zijn. Wat een gedoe zeg.
Straks medicijnen ophalen. In belgie. Ik heb net gebeld, ze moesten ze wel bestellen, maar dan zijn ze na 15.00 binnen.
In nederland pas leverbaar eind januari, en dan kom ik dus een paar dagen te kort. Waarom kan mijn eigen apotheek dan niet in belgie bestellen, denk ik dan...als je nou verder van de grens woont heb je dus een dik probleem, want het zijn geen medicijnen waar je zo maar een dosis van kan overslaan, laat staan een paar dagen.
Siberienne schreef:Andere apotheek zoeken? Levering zou altijd mogelijk moeten zijn, desnoodsvua de internationale apotheek in Venlo... die kunnen het vanuit heel Europa en zelfs verder weg naar nl laten komen. Alles jan maar 't kost moeite he...Ik heb er drie gebeld...en de nederlandse importeur...
Ik kwam thuis, terras onder dediarrhhe. Shadow is ziekjes. En ik gisteren maar mopperen dat hij eens een beetje door moest lopen voor de step
Siberienne schreef:Andere apotheek zoeken? Levering zou altijd mogelijk moeten zijn, desnoodsvua de internationale apotheek in Venlo... die kunnen het vanuit heel Europa en zelfs verder weg naar nl laten komen. Alles jan maar 't kost moeite he...die tijd dat alles kon is voorbij hoor. Vrienden halen pilen bij de apo in dl mn moeder is vorig haar 3x moeten wisselen met medicatie omdat het weer niet meer leverbaar was enz enz
Ik kwam thuis, terras onder dediarrhhe. Shadow is ziekjes. En ik gisteren maar mopperen dat hij eens een beetje door moest lopen voor de step
eelke schreef:Ik heb er drie gebeld...en de nederlandse importeur...Ik was ook wat kort door de bocht, er zijn inderdaad veel leveringsproblemen met medicijnen. Komt bv ook doordat de grote bedrijven aan centralisatie doen voor productie. En dus als 1 fabriek uitvalt, is het hele middel ineens niet meer te krijgen...![]()
Beterschap voor Shadow!
Hope schreef:Hier laatst ook een nieuwe aangevraagd, mooi met bril op de foto en meteen goedgekeurdHier ook een grappig verhaal over reisdocumenten en regelgeving.