Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Kim_S schreef: do 19 sep 2024, 19:52 Aan een ontzettend schattig meisje met een loedermoeder ;D
Ja arm kind. Het was haar gegund. Maar om het nu eo ver te drijven dat ze ook nog hun kamer moesten opruimen...

Eneh, hor komt dat we nog niets gehoord hebben van klachten over jou? Toch geen censuur...? :???: :-X
Door Kim_S
frodo quin schreef: do 19 sep 2024, 20:07 Ja arm kind. Het was haar gegund. Maar om het nu eo ver te drijven dat ze ook nog hun kamer moesten opruimen...

Eneh, hor komt dat we nog niets gehoord hebben van klachten over jou? Toch geen censuur...? :???: :-X
Onee, jullie hebben me door :biggrin2:
Door Kaela
Leuk joh, als je kind kan praten. In de categorie: kinderen zijn altijd eerlijk en flappen er alles uit.

We liepen in de dierentuin en er was een jongen in een rolstoel. Met een helm op, ik denk voor tijdens een epileptische aanval of zoiets.

Zegt Nina keihard: mooie hoed!
Door Hylos
Kaela schreef: za 26 okt 2024, 19:53 Leuk joh, als je kind kan praten. In de categorie: kinderen zijn altijd eerlijk en flappen er alles uit.

We liepen in de dierentuin en er was een jongen in een rolstoel. Met een helm op, ik denk voor tijdens een epileptische aanval of zoiets.

Nou, dat is toch eigenlijk een heel goed compliment van Nina :biggrin2:
Wie wil er nu geen mooie hoed op :cool:
Door Siberienne
;D ;D die Nina! Vond die man vast niet erg. Wij hadden een keer een jongeman met Down syndroom op de IC, moest eraan denken omdat die ook altijd een helm op had. In dat ziekenhuis werkte ook een chirurg met een hele schelle stem die ook veel mopperde en hard praatte. Arrogante kwal is ook een manier om hem te omschrijven. Roept de jongeman keihard over de zaal of die man met die rare stem wat minder herrie kan maken. Iedereen lag in een deuk.

Wij waren vandaag een dagje op stap, 2e hands pastamachien voor bij de kitchenaid opgehaald. Daarna koffie met gebak, ommetje, lunch, bezoek boerenwinkel en weer naar huis. Al met al geslaagde dag. We waren wel Shad even kwijt want die volgde de verkeerde mensen in het bos 😬 maar gelukkig vond hij ons zelf weer terug.
Door frodo quin
Siberienne schreef: za 26 okt 2024, 21:04 ;D ;D die Nina! Vond die man vast niet erg. Wij hadden een keer een jongeman met Down syndroom op de IC, moest eraan denken omdat die ook altijd een helm op had. In dat ziekenhuis werkte ook een chirurg met een hele schelle stem die ook veel mopperde en hard praatte. Arrogante kwal is ook een manier om hem te omschrijven. Roept de jongeman keihard over de zaal of die man met die rare stem wat minder herrie kan maken. Iedereen lag in een deuk.

Wij waren vandaag een dagje op stap, 2e hands pastamachien voor bij de kitchenaid opgehaald. Daarna koffie met gebak, ommetje, lunch, bezoek boerenwinkel en weer naar huis. Al met al geslaagde dag. We waren wel Shad even kwijt want die volgde de verkeerde mensen in het bos 😬 maar gelukkig vond hij ons zelf weer terug.
Klinkt als een leuke dag en gelukkig is Schadow ook terecht. Die mensen dachten vast ook " heuh, hadden wij dan een hond?"
Door Kaela
Siberienne schreef: za 26 okt 2024, 21:04 ;D ;D die Nina! Vond die man vast niet erg. Wij hadden een keer een jongeman met Down syndroom op de IC, moest eraan denken omdat die ook altijd een helm op had. In dat ziekenhuis werkte ook een chirurg met een hele schelle stem die ook veel mopperde en hard praatte. Arrogante kwal is ook een manier om hem te omschrijven. Roept de jongeman keihard over de zaal of die man met die rare stem wat minder herrie kan maken. Iedereen lag in een deuk.

Hahahaha dat is ook een mooi verhaal. Soms moeten dingen gewoon even hardop gezegd worden!

Fijn dat jullie mét Shadow kunnen terugkijken op een heerlijke dag!
Door dinky89
Haha ja, kinderen en mensen 'zonder filter' zijn altijd recht voor hun raap ;D Linde is nu nog onverstaanbaar aan het brabbelen maar ik houd alvast mijn hart vast voor wat daar uit gaat komen :biggrin2:
Ik moet ook wel heel erg lachen om haar motorische ontwikkeling. Paar weken terug was ze 1 keer zelf gaan zitten en daarna niet meer. Tot vandaag, toen deed ze het en stopte er vervolgens niet meer mee. Zonder het fysiek te oefenen had ze het ineens volledig onder de knie. Bij omrollen was dat net zo. Eenmaal doen, dan een tijd niet en dan ineens volledig onder de knie :biggrin2:
Door pike
Kaela schreef: za 26 okt 2024, 19:53 Leuk joh, als je kind kan praten. In de categorie: kinderen zijn altijd eerlijk en flappen er alles uit.

;D ;D
En al weer zo’n anekdote die een vroegere herinnering oproept. Mijn moeder loopt met mijn toen nog kleine broer op straat. Aan de overkant loopt een mijnheer met een houten been. Zegt mijn broertje keihard: Kiek dao, dee heet ‘ne houte poet! :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Wij zagen onlangs ook een twintiger in een rolstoel. Maar zo'n stoel met neksteun en tafel ed. Dat hadden de kindjes nooit eerder gezien.
We zaten aan het volgende tafeltje, dus ze keken wel wat en toen we vertrokken, kwamen we erlangs.
Omdat ik niet wilde dat ze zouden gaan staren en wijzen en omdat ze ook al keiluid vragen stelden uiteraard, ::) ging ik het wat uitleggen en vriendelijk naar hen lachen en zijn we bij het tafeltje even gaan kijken en praten.. Gewoon een minuutje een praatje of hij zo geboren was en wat er juist was waardoor hij niet kon lopen ed.
Dat vonden de ouders heel fijn. Die jongen zelf vroeg dan ook luidop wat er gebeurde en waarom, dus konden zijn ouders ook uitleggen dat de kindjes gewoon even kwamen vragen en kijken omdat ze dat niet kenden .. Gezellig zo.. Zaten we in hetzelfde schuitje. ;D
En zo leer je de kinderen ook meteen dat je niet gek moet gaan doen en dat het ook maar gewoon mensen zijn.
Want je merkt dan wel dat die mensen dit soort vriendelijke en menselijke reactie niet vaak krijgen, en doorgaans wss enkel bekeken worden.
Door dinky89
Ik weet niet meer of het een rolstoeler in mijn omgeving was of op tv maar die vertelde ook dat als je in een rolstoel zit mensen er vaak van uit lijken te gaan dat je mentaal ook gehandicapt zou zijn. Die had daar bijvoorbeeld bij sollicitaties ook last van. Terwijl een fysieke beperking niets te maken hoeft te hebben met geestelijke vermogens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door