Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
frodo quin schreef: ↑zo 15 sep 2024, 20:04 Echt fijn dat ze de moeite gedaan hebben.Privacy gaat alleen over natuurlijke personen, dat is een stichting niet. Wanneer het gaat over de AVG (vaak privacywet genoemd) zegt deze dat je gegevens van personen mag verwerken (waaronder doorgeven) als je daar een grondslag voor hebt. Een van deze grondslagen is toestemming
Wat ik niet snap is waarom de dierenambulance of kliniek niet gewoon gevraagd hebben of ze de gegevens van de organisatie aan jou mochten geven. Zeker gezien de kliniek wist dat je graag info over de hond kreeg. Lijkt mij toch oke qua privacy of denkt de wet daar anders over?
dinky89 schreef: ↑zo 15 sep 2024, 22:40 Privacy gaat alleen over natuurlijke personen, dat is een stichting niet. Wanneer het gaat over de AVG (vaak privacywet genoemd) zegt deze dat je gegevens van personen mag verwerken (waaronder doorgeven) als je daar een grondslag voor hebt. Een van deze grondslagen is toestemmingWel ja en dat kon toch? Dat is waarom ik het raar vind dat ze het niet gevraagd hebben.![]()
Kaela schreef:Ik lees het nu pas, wat een avontuur Zurca! Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. En dan het gedoe met wel of niet mogen weten hoe het gaat. Gelukkig weet je nu dat het allemaal goed is met het hondje, al zal het herstel nog even duren zo te horen.Heel veel plezier! Ik duim dat het weer goed blijft!
Ik ben klaar voor mijn kampeeravontuur. De auto is mutvol gepakt. Dat gaat de grootste uitdaging worden. Met Nina erbij alles te plek en georganiseerd krijgen. Maar het is lekker warm, droog en soms zelfs zonnig en de oren van Nina lijken aardig op de goede weg. Dus ik heb er zin in!!!
Charlie Angel schreef: ↑di 17 sep 2024, 12:56 Heel veel plezier! Ik duim dat het weer goed blijft!+1!
Kaela schreef: ↑di 17 sep 2024, 10:56 Ik lees het nu pas, wat een avontuur Zurca! Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. En dan het gedoe met wel of niet mogen weten hoe het gaat. Gelukkig weet je nu dat het allemaal goed is met het hondje, al zal het herstel nog even duren zo te horen.Veel plezier!
Ik ben klaar voor mijn kampeeravontuur. De auto is mutvol gepakt. Dat gaat de grootste uitdaging worden. Met Nina erbij alles te plek en georganiseerd krijgen. Maar het is lekker warm, droog en soms zelfs zonnig en de oren van Nina lijken aardig op de goede weg. Dus ik heb er zin in!!!