Sterkte!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef: ↑zo 15 sep 2024, 16:15 Lang verhaal kort, de organisatie die het hondje naar hier heeft gehaald heeft mij gevonden. Het hondje is nog bij de dierenarts maar het gaat opzich goed met haar, al blijft het spannend hoe het herstel zal verlopen.Het is ook niet makkelijk met de 101 kanalen om verloren dieren te melden/zoeken. Je gaat er als eigenaar toch van uit dat ze jouw contacteren als hond of kat gevonden is omwille van de chip.
Verder hebben zij, na een knap staaltje speurwerk, de eigenaar gevonden. En gelukkig zit dat ook goed! Zodra het hondje de kliniek mag verlaten kan zij gewoon naar huis en daar zijn zowel baasje als hond zeer blij mee.
Ik wordt via de organisatie op de hoogte gehouden van haar herstel en daar ben ik heel blij mee![]()
Voor er nu allemaal vragen gaan komen over de eigenaar, daar wil ik niet te veel over schrijven. Behalve dan dat het een liefhebbend baasje is die echt gezocht heeft maar niet zo goed de weg weet als het gaat om een zoekgeraakt dier...
zurca schreef: ↑zo 15 sep 2024, 19:42 Het is voor mij inderdaad fijn om nu te weten hoe het met haar gaat.Echt fijn dat ze de moeite gedaan hebben.
De organisatie is navraag gaan doen wie er bij het ongeval betrokken waren. Maar bij zowel de dierenambulance als bij de kliniek konden ze geen gegevens van mij doorgeven ivm de privacywet. (Iets wat ik begrijp en ook zeker op prijs stel maar zíj hadden mij wel kunnen bereiken en met de organisatie in contact kunnen brengen) Maar ze hebben uiteindelijk bij de kliniek mijn naam kunnen krijgen en zijn daarmee op internet gaan zoeken, via FB vonden ze mij.![]()