Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
IMG_2718.jpeg
IMG_2718.jpeg (5.85 MiB) 1534 keer bekeken
Cato heeft vandaag de muis gevangen. Ik vond m toen we hier in huis liepen.

Siepie eet m nu op as we speak. Cato had geen idee wat ze er mee moest. ;D
Door kiara
sam28 schreef: za 14 sep 2024, 22:46 IMG_2718.jpeg

Cato heeft vandaag de muis gevangen. Ik vond m toen we hier in huis liepen.

Siepie eet m nu op as we speak. Cato had geen idee wat ze er mee moest. ;D
Ziet er erg smakelijk uit ;D

Gaat het weer goed met Siepie en Cato dan?
Door sam28
kiara schreef: zo 15 sep 2024, 07:48 Ziet er erg smakelijk uit ;D

Gaat het weer goed met Siepie en Cato dan?
Er is progressie geweest maar nu staat het weer stil. Ze kunnen soms samen en soms vind siepie dat veel te eng en gaat ze blazen
Door kiara
sam28 schreef: zo 15 sep 2024, 09:36 Er is progressie geweest maar nu staat het weer stil. Ze kunnen soms samen en soms vind siepie dat veel te eng en gaat ze blazen
O dat klinkt al veel beter toch
Door zurca
Lang verhaal kort, de organisatie die het hondje naar hier heeft gehaald heeft mij gevonden. Het hondje is nog bij de dierenarts maar het gaat opzich goed met haar, al blijft het spannend hoe het herstel zal verlopen.
Verder hebben zij, na een knap staaltje speurwerk, de eigenaar gevonden. En gelukkig zit dat ook goed! Zodra het hondje de kliniek mag verlaten kan zij gewoon naar huis en daar zijn zowel baasje als hond zeer blij mee.
Ik wordt via de organisatie op de hoogte gehouden van haar herstel en daar ben ik heel blij mee :)
Voor er nu allemaal vragen gaan komen over de eigenaar, daar wil ik niet te veel over schrijven. Behalve dan dat het een liefhebbend baasje is die echt gezocht heeft maar niet zo goed de weg weet als het gaat om een zoekgeraakt dier...
Door dinky89
Wat fijn dat je nu toch contact hebt om te weten hoe het met het hondje gaat! En wat fijn dat het hondje toch een liefhebbend baasje heeft waar die na herstel terug kan keren. Ik kan mij wel voorstellen dat niet iedereen even vaardig is in de mogelijkheden met een vermist dier. Voordat ik op dierenfora zat wist ik dat ook niet.
Door frodo quin
zurca schreef: zo 15 sep 2024, 16:15 Lang verhaal kort, de organisatie die het hondje naar hier heeft gehaald heeft mij gevonden. Het hondje is nog bij de dierenarts maar het gaat opzich goed met haar, al blijft het spannend hoe het herstel zal verlopen.
Verder hebben zij, na een knap staaltje speurwerk, de eigenaar gevonden. En gelukkig zit dat ook goed! Zodra het hondje de kliniek mag verlaten kan zij gewoon naar huis en daar zijn zowel baasje als hond zeer blij mee.
Ik wordt via de organisatie op de hoogte gehouden van haar herstel en daar ben ik heel blij mee :)
Voor er nu allemaal vragen gaan komen over de eigenaar, daar wil ik niet te veel over schrijven. Behalve dan dat het een liefhebbend baasje is die echt gezocht heeft maar niet zo goed de weg weet als het gaat om een zoekgeraakt dier...
Het is ook niet makkelijk met de 101 kanalen om verloren dieren te melden/zoeken. Je gaat er als eigenaar toch van uit dat ze jouw contacteren als hond of kat gevonden is omwille van de chip.

Goed nieuws over het hondje gelukkig en hopelijk kan hij snel weer naar huis.

Heel lief dat de organisatie jou wist op te sporen. Hoe zijn ze daar in geslaagd?
Door kiara
Nou dat is toch fijn dat ze jouw benaderd hebben en dat ze een liefhebbend baasje heeft . Nou hopen dat het hondje goed geneest
Door zurca
Het is voor mij inderdaad fijn om nu te weten hoe het met haar gaat.
De organisatie is navraag gaan doen wie er bij het ongeval betrokken waren. Maar bij zowel de dierenambulance als bij de kliniek konden ze geen gegevens van mij doorgeven ivm de privacywet. (Iets wat ik begrijp en ook zeker op prijs stel maar zíj hadden mij wel kunnen bereiken en met de organisatie in contact kunnen brengen) Maar ze hebben uiteindelijk bij de kliniek mijn naam kunnen krijgen en zijn daarmee op internet gaan zoeken, via FB vonden ze mij. ;)
Door frodo quin
zurca schreef: zo 15 sep 2024, 19:42 Het is voor mij inderdaad fijn om nu te weten hoe het met haar gaat.
De organisatie is navraag gaan doen wie er bij het ongeval betrokken waren. Maar bij zowel de dierenambulance als bij de kliniek konden ze geen gegevens van mij doorgeven ivm de privacywet. (Iets wat ik begrijp en ook zeker op prijs stel maar zíj hadden mij wel kunnen bereiken en met de organisatie in contact kunnen brengen) Maar ze hebben uiteindelijk bij de kliniek mijn naam kunnen krijgen en zijn daarmee op internet gaan zoeken, via FB vonden ze mij. ;)
Echt fijn dat ze de moeite gedaan hebben.
Wat ik niet snap is waarom de dierenambulance of kliniek niet gewoon gevraagd hebben of ze de gegevens van de organisatie aan jou mochten geven. Zeker gezien de kliniek wist dat je graag info over de hond kreeg. Lijkt mij toch oke qua privacy of denkt de wet daar anders over?
Door kiara
Wel heel erg netjes van de stichting
Alhoewel ik vind dat zowel de ambulance als de dierenkliniek het ( met jou toestemming) het door moesten geven. De kliniek wist in ieder geval wel dat jij je zorgen maakte
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door