Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:OT: ik hoest. En hoest. En hoest.
Mijn longen doen zeer, mijn keel doet zeer, en ik blijf gewoon verder hoesten >:(

En Anne, ik had je al een sms terug gestuurd :P
Ja, uren later. Dan tjek ik me mebieltje natuurlijk niet meer, zo laat op de avond! ::) :P

Beterschap! :-*
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Ja, uren later. Dan tjek ik me mebieltje natuurlijk niet meer, zo laat op de avond! ::) :P

Beterschap! :-*
Ik tjek hem alleen maar zo laat op de avond ::)
Enneh, tis toch "goedemorgen" voor jou nu zo ongeveer? :P
Door hannabelgje
Normaal sleep ik mezelf met veel moeite om 8 uur uit bed op zaterdag om boodschappen te gaan doen. Vandaag hoef ik niet weg en kan ik uitslapen. Al vanaf 6.30 klaarwakker. Ik ga wel met Zoë in de sneeuw spelen. Er ligt hier behoorlijk wat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Hope
Anne in Duitsland schreef:Ik wil ook effe zaike nu. Ik had 8 flessen Corta-RX besteld voor mezelf en een aantal bp'ers, blijkt dat 4 van de flessen de variant voor paarden bevatten, ipv die voor honden. >:( Grrr! Nu weer een heel geouwehoer in het vooruitzicht inzake terugsturen, geld terug (en het is maar de vraag of de 106 euro invoerrechten die ik moest ophoesten bij de douane ook worden vergoed...), andere flessen regelen. Aargh! Geen zin in!
Is de samenstelling ook anders? Veel producten voor honden en paarden hebben alleen een ander etiket. Ik bestel juist vaak een paardenvariant omdat de verpakking dan groter is ;D
Maar dan moet het wel hetzelfde spul zijn natuurlijk.
Door Anne in Zweden
Hope schreef:Is de samenstelling ook anders? Veel producten voor honden en paarden hebben alleen een ander etiket. Ik bestel juist vaak een paardenvariant omdat de verpakking dan groter is ;D
Maar dan moet het wel hetzelfde spul zijn natuurlijk.
De samenstelling is echt heel anders, vandaar dat ik het niet zomaar kan doorsturen onder het motto: veel plezier ermee. De dosering is ook lastig: voor 500 kilo paard moet je 15 ml geven. Vertaal dat naar 30 kilo hond, dan zit je op 1ml Corta per dag. Niet handig te voeren.
Door MarijeEnBoomer
Kim_S schreef:Ik wil geen Corta, ik ben doorgeef-luikje ;) :biggrin2:
Je wordt gebruikt :'( Ik lees hier vaker dat Anne mensen gebruikt . Misschien een lotgenotengroep starten?
Door Kim_S
MarijeEnBoomer schreef:Je wordt gebruikt :'( Ik lees hier vaker dat Anne mensen gebruikt . Misschien een lotgenotengroep starten?
Ik gebruik d'r gewoon terug :biggrin2:
Door Kim_S
MarijeEnBoomer schreef:Waar gaat het heen met de wereld :'(
Duitsers onder elkaar hè ::)
Door Anne in Zweden
MarijeEnBoomer schreef:Je wordt gebruikt :'( Ik lees hier vaker dat Anne mensen gebruikt . Misschien een lotgenotengroep starten?
In dit geval ben ik alleen de postzegelplakker; de deal tussen Kim en haar geheime opdrachtgever vond buiten mij om plaats. Zou het toeval zijn dat alle Noord-Koreaanse dictatoren ook Kim heten? :g:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:In dit geval ben ik alleen de postzegelplakker; de deal tussen Kim en haar geheime opdrachtgever vond buiten mij om plaats. Zou het toeval zijn dat alle Noord-Koreaanse dictatoren ook Kim heten? :g:
Ssssssstttttttt!!! :sofa:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door