Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Ronald schreef: zo 27 feb 2022, 10:19 Oh, wat klinkt dat geweldig, Sam! Ik ben ongelooflijk blij voor je.
En nu maar hopen dat de zorgen van A over de familie wat af kunnen nemen.

Bij mij? Ach.. het was gezellig. Maar we zijn te verschillend. En ze wil alleen maar praten over zichzelf.
Lekker gezellig ;D . Maar nee, dat klinkt dus niet echt als een super leuke date om verder te kijken.
Door dinky89
In ieder geval fijn dat het snel duidelijk was dat het geen match bleek Ronald. En ja de lente komt er aan dus komen weer meer mensen naar buiten toe :-)

Wat heerlijk om te lezen dat er bij jullie wel een enorme klik is Sam en hannabelgje!
Door hannabelgje
Ik doe dat echt zelf. Hij zegt 100x per dag dat het hem om mij gaat en dat hij me neemt zoals ik ben. Dat hij niet gillend wegloopt. Ik schaam me voor de toestand van mijn huis en vind dat heel moeilijk. Er komen hier nooit mensen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Siberienne
hannabelgje schreef: wo 02 mar 2022, 18:40 Ik doe dat echt zelf. Hij zegt 100x per dag dat het hem om mij gaat en dat hij me neemt zoals ik ben. Dat hij niet gillend wegloopt. Ik schaam me voor de toestand van mijn huis en vind dat heel moeilijk. Er komen hier nooit mensen.

Dat is dan ook wennen want dan ga je het ineens door andermans ogen bekijken en dat voelt toch heel anders. Ik had dat gek genoeg heel lang bij ons vorige huis omdat we daar maar kort zouden wonen, dat ik steeds dacht ‘want vindt iemand anders hier nou van’. En toen gingen we het verkopen na 13 jaar en dacht ik ‘waar heb ik me nou al die tijd zo druk over gemaakt’ :biggrin2:

Succes en veel plezier, komt vast goed ;)
Door sam28
Ik ga over bijna 2 weken met ze naar het museum :o vind ik spannend!

Gister met A aan het beeldbellen, vraagt oudste; met wie ben je aan het bellen mama?
Toen A zei dat dit met mij was zei oudste; dat dacht ik al wel ;D ;D
ik denk dat ze het wel door hebben dat we aan het "daten" zijn.
Door hannabelgje
sam28 schreef:Ik ga over bijna 2 weken met ze naar het museum :o vind ik spannend!

Gister met A aan het beeldbellen, vraagt oudste; met wie ben je aan het bellen mama?
Toen A zei dat dit met mij was zei oudste; dat dacht ik al wel ;D ;D
ik denk dat ze het wel door hebben dat we aan het "daten" zijn.
Lol ze zijn niet gek hè die kinders. Misschien heb je het al gezegd, maar hoe oud zijn ze?

Door Too
hannabelgje schreef: wo 02 mar 2022, 18:40 Ik doe dat echt zelf. Hij zegt 100x per dag dat het hem om mij gaat en dat hij me neemt zoals ik ben. Dat hij niet gillend wegloopt. Ik schaam me voor de toestand van mijn huis en vind dat heel moeilijk. Er komen hier nooit mensen.

:bigarmhug:
Zó herkenbaar ::)

Het duurt even voordat je dat een beetje los kunt laten
Het belangrijkste: geloof die man!
Geloof m gewoon.. hij kiest voor jou, hij zocht de allerallerleukste vrouw niet een ideale huisvrouw of de beste poetser van België en omstreken .
Jij bent de leukste
Door Ronald
Too schreef: do 03 mar 2022, 11:04 :bigarmhug:

Geloof m gewoon.. hij kiest voor jou, hij zocht de allerallerleukste vrouw niet een ideale huisvrouw of de beste poetser van België en omstreken .
Jij bent de leukste
Precies dat dus. Have a little faith in you of zo. Geloof in jezelf, want jij bent de beste. En hij is er ook achter.
Door Kaela
Too schreef: do 03 mar 2022, 11:04 :bigarmhug:

Jij bent de leukste
Precies dit! En als flink poetsen jou nu helpt, doe dat dan. Maar dan wel met dit vertrouwen in je hart :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door