Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
Kim_S schreef: ma 30 nov 2020, 14:46 Wil je ze retourneren dan? :biggrin2:
Naar Zweden / Noorwegen wordt het wel wat krap vrees ik :P
Als Siberienne ze weer terug zou willen kan dat. Ze staan nog in de garage te wachten op mijn plannen maar ik kan me best voorstellen dat Siberienne aan ze gehecht is en ze heeft er binnenkort in elk geval ruimte voor :biggrin2:.
Door Siberienne
Tanna schreef: ma 30 nov 2020, 15:18 Als Siberienne ze weer terug zou willen kan dat. Ze staan nog in de garage te wachten op mijn plannen maar ik kan me best voorstellen dat Siberienne aan ze gehecht is en ze heeft er binnenkort in elk geval ruimte voor :biggrin2:.
Nee hoor, wij hoeven ze echt niet terug! Maak rustig plannen :biggrin2: :biggrin2:
Door src_esther
Gaaf huis. Dat is een stevige prijs, maar daarvoor kun je er dus wel zo in en hoeft er niets opgeknapt of vervangen te worden.
Zie ik goed dat er geen kachel in zit, maar daar wel alle voorbereidingen (schoorsteenpijp) voor zijn gedaan?
Gefeliciteerd met de aankoop en sterkte met de komende verhuizing (in de kou en waarschijnlijk met sneeuw).
Door Siberienne
src_esther schreef: ma 30 nov 2020, 16:23 Gaaf huis. Dat is een stevige prijs, maar daarvoor kun je er dus wel zo in en hoeft er niets opgeknapt of vervangen te worden.
Zie ik goed dat er geen kachel in zit, maar daar wel alle voorbereidingen (schoorsteenpijp) voor zijn gedaan?
Gefeliciteerd met de aankoop en sterkte met de komende verhuizing (in de kou en waarschijnlijk met sneeuw).
Ja er kan zo een kachel in, maar we twijfelen. Het huis wordt verwarmd met warmtepomp en balansventilatie en dat voelt erg behaaglijk. Een kachel gaat zo’n systeem juist alleen maar verstoren.
Door Kaela
Siberienne schreef: ma 30 nov 2020, 10:53 Ik zal het linkje naar de website hier neerzetten. Er stond gisteravond al keurig ‘solgt’ op de website !

https://www.finn.no/realestate/homes/ad ... =170483598

Kunnen jullie rondneuzen in ons nieuwe huis ;)
Pppfffff niets aan. Ik zie het al voor me. Keuzestress over in welke slaapkamer je moet gaan slapen en welke badkamer je nu weer gaat gebruiken. Wandelen we vandaag in het ene mooie bos of in het andere? En gaan we in de tuin zitten of op het dakterras? Wat een keuzestress, aan mij niet besteed :D

Nee hoor, prachtig huis! Ziet er echt geweldig uit! Leuk om even binnen te mogen gluren! Heel erg veel geluk en plezier gewenst!
Door Siberienne
Kaela schreef: ma 30 nov 2020, 19:49 Pppfffff niets aan. Ik zie het al voor me. Keuzestress over in welke slaapkamer je moet gaan slapen en welke badkamer je nu weer gaat gebruiken. Wandelen we vandaag in het ene mooie bos of in het andere? En gaan we in de tuin zitten of op het dakterras? Wat een keuzestress, aan mij niet besteed :D

Nee hoor, prachtig huis! Ziet er echt geweldig uit! Leuk om even binnen te mogen gluren! Heel erg veel geluk en plezier gewenst!
;D ;D ;D

Op het moment zit ik vooral nog te zweten op Noorse koopcontracten, dingen als recht van overpad en garanties enzo... is nog even ploeteren en dan hopelijk kunnen we snel gaan genieten.
Door src_esther
Siberienne schreef: ma 30 nov 2020, 17:30 Ja er kan zo een kachel in, maar we twijfelen. Het huis wordt verwarmd met warmtepomp en balansventilatie en dat voelt erg behaaglijk. Een kachel gaat zo’n systeem juist alleen maar verstoren.
Wij hebben vloerverwarming (18°) en balansventilatie en vinden het heerlijk 's avonds even met de kachel wat extra temperatuur op te wekken.

Wat voor warmtepomp is het? Lucht/lucht? Lucht/water? Water/water?
Door Siberienne
src_esther schreef: wo 02 dec 2020, 19:07 Wij hebben vloerverwarming (18°) en balansventilatie en vinden het heerlijk 's avonds even met de kachel wat extra temperatuur op te wekken.

Wat voor warmtepomp is het? Lucht/lucht? Lucht/water? Water/water?
Lucht/lucht
Ik las op internet dat je niet zomaar met een houtkachel kan combineren, dat je dan een speciale luchtdichte kachel moet hebben die lucht van buiten aanzuigt?
Door MillyMol
Als je de buitenkant ziet dan denk je: wat een schattig klein houten huisje. Maar dan zie je de binnenkant… pfieeeuuuwwww!!!
Prachtig ruim, licht, luxe, nieuw. :D

Heel mooi huis! en niet duur voor Nederlandse begrippen als ik het omreken! Gefeliciteerd. :-*
Door Kaio
Mooi ruim en mooi afgewerkt, instapklaar! Ziet uit alsof alles nieuw is zeg
Tuin moet denk ik nog wat aan gedaan worden als ik het zo zie :biggrin2:
Maar gefeliciteerd, mooi huisje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door