Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3181730
Cathelijn schreef:Vandaag nog een laatste update: omdat het nu eigenlijk best heel goed gaat. Joris is via een paar dagen Medium Care afgelopen maandag naar de gewone verpleegafdeling gegaan. Op een sonde na is hij van alle slangen af. Komende maandag gaat hij naar het revalidatiecentrum. Hij is nu helder, meer en meer zichzelf. Lopen met een rollator gaat zo soepel dat er nu geoefend wordt met lopen zonder steun en dat gaat ook al best goed. Hij helt nog wat naar links maar kan zich aardig in balans houden. Hij heeft inmiddels het contract met de artsen ed zelf overgenomen en dan horen wij de belangrijkste dingen nog via hem. Het gaat nu zo goed vooruit dat we ook echt ontspannen Kerst kunnen vieren vandaag. Vanmiddag met zijn allen bij Joris en daarna zonder Joris eten bij mijn zus.

Alle steun voor Joris en voor ons heeft ontzettend veel voor ons betekend en doet het nog steeds. We kunnen gelukkig met een hoopvolle blik naar 2016 kijken.
Fijne feestdagen allemaal.
Wat ontzettend lief dat je ons vandaag nog een update doet! En wat ontzettend geweldig om te lezen dat hij al zo vooruit is gegaan :-* ! Jemig, vandaag lijkt mij een goede dag om Joris zijn bescherm-engel extra te bedanken. Ik wens jullie hele mooie, knusse kerstdagen en voor 2016 niks dan goeds :-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#3181810
Wat een super bericht Cathelijn!! Dit zijn echt mega stappen vooruit......... Fijn ook dat hij nu al snel aan zijn revalidatie kan beginnen, hij gaat nu al super zo te horen...... Nog een fijne Kerst verder en een super goed 2016 voor jullie allemaal, dat Joris in 2016 weer helemaal mag opknappen :-* :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3181862
Wat geweldig om te lezen! Een mooier kerstkado kan niemand zich wensen!
Voor jullie allemaal een fantastisch 2016! :-*
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3181864
:) Goed nieuws, en dat is fijn!
We blijven duimen voor meer en volledige stappen voorwaarts, maar voor nu: genieten van de feestdagen met deze vooruitgang in the pocket. Alle goeds voor jou, Joris en familie toegewenst in 2016! :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3181890
-Saskia- schreef::) Goed nieuws, en dat is fijn!
We blijven duimen voor meer en volledige stappen voorwaarts, maar voor nu: genieten van de feestdagen met deze vooruitgang in the pocket. Alle goeds voor jou, Joris en familie toegewenst in 2016! :-*

Mag ik me hierbij aansluiten.... X voor jou Cathelijn.
Door Borke
#3181912
Wat fijn dat het beter met hem gaat!
Al die zorgen en onzekerheid vreten vast aan jullie en vertoeven in een iets rustiger vaarwater lijt me dan heerlijk.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3182035
Wat enorm fijn om te lezen, vond het al angstvallig stil.
Wat een enorm fijn kerstcadeau voor jullie en op naar een volledig herstel in 2016 ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door