Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ik vond een brownie in de koektrommel  8)
Kim_S schreef: Ik had graag Eelkes weekend gehad.

Het werd zoiets als dat van Koek  ::)
Dat klinkt niet heel positief richting mij he.
Door Kim_S
koekje schreef: Ik vond een brownie in de koektrommel  8)

Dat klinkt niet heel positief richting mij he.
Tis jouw roeping. Ik had liever een blote man nagetekend  :biggrin2:
Door Pluto
Afgelopen zaterdag ouderwets wezen stappen in Geldern (Dld) bij de E-Dry, dat was 15 jaar geleden al een aftandse ballentent! Heerlijk hoe sommige dingen niet veranderen! Maar met 20 man van ons voetbalteam hebben we er toch nog een leuke avond van weten te maken.
:beerchug: :beerchug: :beerchug:

Nu weer heerlijk in het vertrouwde ritme aan de slag, blijkbaar heeft deze week ook weer 5 werkdagen zoals het heurt!
8)
Door Kaio
Eelke, bewijs!!!!!!
:D

Ik heb me toch een partij spierpijn....  ::)
Zeker niet gewend aan op het dak zitten... ;D

Zometeen mannetje naar vliegveld brengen, is weer een weekje weg voor zijn werk, lekker potugal.
Door Nynke
Wauw, wat een mooie foto's !!!! 

OT: Relaxte ochtendrit gehad, thuisgekomen 2 brave hondjes begroet  :) :) even met Ukkie op de bank gelegen, daarna wezen wandelen. Ik had een sleeplijntje geleend van Barbara, maar die vond Ukkie, Mayla dus, te zwaar, dus zelf maar eentje gefabriceerd. Ging prima  :) :) Daarna even langs de Lidl voor een paar potten yoghurt en nu pauze. Moet om 1445 omkleden en rijden.
Door Angelique
zurca schreef: Ja joh...ook helemaal geen spierpijn ofzo de volgende dag :biggrin2: ::)
Welnee, soepele deernen dat we zijn krijgen we hier geen kramp van hoor  :biggrin2:

Ik ga meestal maar languit liggen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door