Maxi's 3-tal schreef: Supertrots op Michiel's vader, die heeft ook dit jaar weer meegedaan aan de vierdaagse en stuurde net een berichtje dat hij binnen is!Zoooo knap! Helemaal extra natuurlijk met deze hitte.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Supertrots op Michiel's vader, die heeft ook dit jaar weer meegedaan aan de vierdaagse en stuurde net een berichtje dat hij binnen is!Zoooo knap! Helemaal extra natuurlijk met deze hitte.
Ivonne schreef: Mijn ouders (beiden 76) lopen ook meeIk meen mij te herinneren dat die ook al heel vaak meegelopen hebben.![]()
Ivonne schreef: Mijn ouders (beiden 76) lopen ook meePfew, ik doe het ze niet na in die hitte, respect!![]()
Ivonne schreef: Mijn ouders (beiden 76) lopen ook meePoehee, erg knap! Heerlijk dat ze nog in zo'n goede conditie zijn.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Supertrots op Michiel's vader, die heeft ook dit jaar weer meegedaan aan de vierdaagse en stuurde net een berichtje dat hij binnen is!Tis wat met die vaders he, de mijne heeft hem dit jaar voor de zesde keer uitgelopen. Ik zat er best een beetje over in met die hitte, maar hij had er helemaal geen last van gehad zei hij
*Natasja* schreef: Tis wat met die vaders he, de mijne heeft hem dit jaar voor de zesde keer uitgelopen. Ik zat er best een beetje over in met die hitte, maar hij had er helemaal geen last van gehad zei hijJa, het was zeker vandaag echt behoorlijk warm, knap ook van je vader hoor!![]()