Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: In mijn droger kan de was ook fijn naar buiten kijken hoor. Ze zien er altijd heel blij uit.Heb de was al vanaf vorige week weer buiten hangen om te drogen
zhiva schreef: Heb de was al vanaf vorige week weer buiten hangen om te drogenJa met dit weer hoeft het ook niet in de droger natuurlijk. We hebben twee wasrekjes boven en daar blijven we ook op drogen. Maar voor de spoedjes en de vochtige jagertijden is een droger wel heel fijn!Denk wel dat die blij is
![]()
zhiva schreef: Heb de was al vanaf vorige week weer buiten hangen om te drogenEn droog en fris na een week hangen!Denk wel dat die blij is
![]()
Kaela schreef: Ja met dit weer hoeft het ook niet in de droger natuurlijk. We hebben twee wasrekjes boven en daar blijven we ook op drogen. Maar voor de spoedjes en de vochtige jagertijden is een droger wel heel fijn!Iets als jachtseizoen in het moeras, of start visseizoen?
Pluto schreef: En droog en fris na een week hangen!En bevroren, maar dat ontdooit wel weer overdag![]()
hannabelgje schreef: Een nest babymuizen gevonden in mijn kippenhok. Van mijn hart maar een steen gemaakt en ze weggehaald en aan de kat van de buren gegeven. Wel eerst doodgemaakt.Kippen lusten ook vlees.