Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

pluto schreef: Zo, wij hebben echt de liefste visboer van de wereld!
Ik ging even binnen voor ons avondeten en kreeg meteen de vraag of ik toevallig met de auto was?
Ja, hoezo?
Rijd zo maar ff achterom zegt ze....
Nu hebben we de deal dat alle zalmlijven en koppen die ze normaal weg zou gooien verzameld worden en dat ik eens in de 6 weken ongeveer de inhoud van de doos "Hond" uit hun vriezer ruil tegen een pak stroopwafels oid.
Blijkbaar had ze nogal veel bestellingen rond de afgelopen feestdagen, ik kreeg achterom een krat mee met daarin een stuk of 10 lijven en 15 koppen!  :D :D

Gelukkig kunnen we er anderen ook weer blij mee maken, dit was echt iets te veel van het goede!

Wil ook zo'n visboer!!!! Hier worden ze jammer genoeg steeds schaarser....  :'(

Gelukkig had ik met vooruitziende blik een groot pak stroopwafels bij me en was de ruil weer 'eerlijk'  :P
Door -Annemarie-
pluto schreef: Zo, wij hebben echt de liefste visboer van de wereld!
Ik ging even binnen voor ons avondeten en kreeg meteen de vraag of ik toevallig met de auto was?
Ja, hoezo?
Rijd zo maar ff achterom zegt ze....
Nu hebben we de deal dat alle zalmlijven en koppen die ze normaal weg zou gooien verzameld worden en dat ik eens in de 6 weken ongeveer de inhoud van de doos "Hond" uit hun vriezer ruil tegen een pak stroopwafels oid.
Blijkbaar had ze nogal veel bestellingen rond de afgelopen feestdagen, ik kreeg achterom een krat mee met daarin een stuk of 10 lijven en 15 koppen!  :D :D

Gelukkig kunnen we er anderen ook weer blij mee maken, dit was echt iets te veel van het goede!

Gelukkig had ik met vooruitziende blik een groot pak stroopwafels bij me en was de ruil weer 'eerlijk'  :P
Daar word je zeker blij van!  :)

Ik kreeg van een lief mede BP lid maandag ook een zak vis mee. Hartstikke fijn!  :-*

De truc met het houten hakblok en een bijltje werkt overigens prima, in no time was alle bevroren vis geportioneerd.

Afbeelding

Moyra moet natuurlijk wel even voorproeven.  :biggrin2:

We hadden die dag weer een super speurles gehad bij Wendi  :thumbsupup: dus ze was hartstikke moe. Maar je gaat natuurlijk niet liggen slapen als ze met je eten bezig zijn.  8)
Door -Annemarie-
NL_Annemieke schreef: De zenuuws gaan toeslaan... morgen examen (tweede deel, medische basiskennis)...

Weet dat ik meer dan voldoende geleerd heb, maar toch, faalangst zit zo ongeveer op linkerschouder...  :-X
Sterkte!  :bigarmhug:

Misschien help Bach Rescue?  :)
Door kira
Ook hier lekker weekend, wel een te druk weekend, 2 dagen cursus. En nog babybeer kijken. Jammer dat het weekend niet 5 dagen is en de week 2. Kleine beer heeft dapper meegewerkt aan het zalven van haar oor. Foppe heeft een uitnodiging gekregen voor de jachttraining, na een jaar wachtlijst. De vraag is of het verstandig is gezien zijn manke poot op dit moment, maar nu zeggen van nee zal wel inhouden dat hij pas over een jaar weer aan de beurt is. Daf en Fop (Daf zou het gaan doen) twijfelen, het tijdstip is wel lekker relaxed, 11 uur. Ik ben benieuwd wat ze beslissen.
Door Ronald
Dubbel gevoel, Katinka. Je wilt het liefst dat Fop meedoet, maar aan de andere kant...

Veel plezier met babyberenknuffelen! Zodra het spookje in de NOP is, maken we een afspraak! Eerst maandag even naar Buddah (van Hans H), want die schijnt ook van knuffelen te houden!
Door Els&Flow
dubbel, wel heel erg leuk voor Fop, maar heel dubbel..

Flow gaat morgen weer naar school, ze is nu druk bezig haar stembanden op diverse hoogtes uit te testen. Zondag gaan we naar Utrecht, naar de clubmatch van de labradorkring en maandag.. maandag komt eindelijk de zeeman weer eens thuis. :D
Door Kaela
Vandaag gewerkt en afscheid genomen van een collega. Daarna door een volledig verstopte stad gerold om boodschappen te doen. Ik kon nog nét kvv bij de dierenwinkel halen voor die dichtging, zodat Oscar met zijn kraag om nog makkelijk kan eten.

Voordat ik naar mijn werk ging toch nog ff de dierenarts gebeld (foto's gemaild) vanwege de wond die Oscar weer open had gemaakt toen de kap 10 minuten af was. Het liefste moest er een nietje of twee in, maar gezien Oscar zijn relatie met de dierenarts hebben we besloten het aan te kijken. Ik had een andere dierenarts aan de lijn en onze eigen dierenarts mailde smiddags ook nog. Die wil dit weekend een nieuwe foto zien en vertrouwd het ook om het aan te kijken. Fijn dat er zo voor ons gezorgd wordt en meegedacht wordt. Uiteindelijk heb je er ook niets aan als er nu nietjes in gaan en je vervolgens het allerlaatste restje vertrouwen daarmee uitwist.

Nu ga ik lui op de bank, het was een lange dag!
Door kira
@ronald, nog even wachten een week of vier. Mocht je eerder behoefte hebben, kleine beer heeft oorpijn, fop is nog mank en grote beer heeft een gebroken teen ze kunnen allemaal nog knuffels gebruiken.
kira schreef: @ronald, nog even wachten een week of vier. Mocht je eerder behoefte hebben, kleine beer heeft oorpijn, fop is nog mank en grote beer heeft een gebroken teen ze kunnen allemaal nog knuffels gebruiken.
Knuffels voor de ziekenboeg. :-*
Dat is lastig zeg, mag Foppe eindelijk voor jachttraining, maar ja is het nu verstandig.

Els, heerlijk dat de zeeman maandag thuis komt!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door