Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
Hille schreef:Hier inmiddels ervaring met dit middel :) Er zit een AB in die direct in de ontsteking werkt.
Inderdaad 1 x inbrengen in het aangetaste oor en een week later nog een keer.Ideaal voor honden die niet zo makkelijk te behandelen zijn met dit soort klachten.
Hier ook ervaring mee moet het bacterie x zijn maar die hadden we het was en direct verbetering en geen gedoe en stress. Was er erg blij mee.
Door Fenixjuh
Grrr >:( >:( >:(
Het is gewoon faqin' koud, het is winter... Dan zit je lekker op de bank te knuffelen, pootjes verzorgen vanwege de kou en zout, zit dit kreng er zomaar >:( >:(
En als-ie eruit is, leeft de **** nog gewoon >:(

Afbeelding
Door Fenixjuh
pike schreef:Jasses. Nu nog??? Onvoorstelbaar!
Ik was ervan overtuigd dat hij er al maanden zat, maar ik heb hem er levend uitgetrokken. . Bizar, ook met de huidige temperatuur >:( vieze rotbeesten >:(
Door Angelique
Spikkelneus schreef:Ze zeiden dat ze van juni waren, maar mijn kleine haantje is van juli en die is echt al helemaal ´af´. Die was 2 maanden geleden ook al precies hetzelfde, met volledig uitgegroeide kam, lellen en staart.
Al mijn kippen zijn ´slechte´ leggers, dat vind ik ook niet zo belangrijk. Ik vind het echter wel belangrijk dat het meisjes zijn!
Ik zet hier ook in op een haan. Een haan heeft sowieso puntige zadelveren en een hen heeft daar ronde veren. Dat is een onmiskenbaar verschil. Deze veren zitten vlak voor der staartaanzet.
Kleine kippen zijn sneller af. Voor een haan is deze zeker nog niet af, maar gezien zijn staart denk ik wel aan een haan. Buff is gewoon een rotkleur om geslacht te bepalen, heb je niks aan :biggrin2:

Edit: Ik zie op google buff hennen met veel minder behang dan de kip hier. Dus ik denk echt dat het een haan is.
Door Spikkelneus
Angelique schreef:Ik zet hier ook in op een haan. Een haan heeft sowieso puntige zadelveren en een hen heeft daar ronde veren. Dat is een onmiskenbaar verschil. Deze veren zitten vlak voor der staartaanzet.
Kleine kippen zijn sneller af. Voor een haan is deze zeker nog niet af, maar gezien zijn staart denk ik wel aan een haan. Buff is gewoon een rotkleur om geslacht te bepalen, heb je niks aan :biggrin2:

Edit: Ik zie op google buff hennen met veel minder behang dan de kip hier. Dus ik denk echt dat het een haan is.
Ze kraaien de hele dag, dus ik weet het wel zeker. Waar ik van baal is dat die mensen mij zo overtuigend die kippen hebben aangesmeerd en nu net doen of ze van niks weten. En dat ik er in ben getrapt, daar baal ik nog veel meer van. Soms kan je je zo dom voelen.....
Door Angelique
Spikkelneus schreef:Ze kraaien de hele dag, dus ik weet het wel zeker. Waar ik van baal is dat die mensen mij zo overtuigend die kippen hebben aangesmeerd en nu net doen of ze van niks weten. En dat ik er in ben getrapt, daar baal ik nog veel meer van. Soms kan je je zo dom voelen.....

Och ja, zo kocht ik als leek 6 brahmahennen..kuikens en de eerste kipkenner die ze hier bekeek zei binnen 1 minuut....je weet dat je 4 hanen hebt? :-X

Bij kikens zou je je bij deze kleur (net als colombia) goed kunnen vergissen. Maar op deze leeftijd hebben ze je gewoon genaaid. Verwijt jezelf niks, dit is niet jouw schuld. Hun wisten dat ze kraaiden, hun zitten fout. Als ze ook maar een beetje van goede trouw waren geweest hadden ze aangeboden de jongens terug te nemen of je geld teruggegeven.
Door - pien -
Spikkelneus schreef:Ze kraaien de hele dag, dus ik weet het wel zeker. Waar ik van baal is dat die mensen mij zo overtuigend die kippen hebben aangesmeerd en nu net doen of ze van niks weten. En dat ik er in ben getrapt, daar baal ik nog veel meer van. Soms kan je je zo dom voelen.....
Ik zou aangifte doen via Marktplaats. Was het via Marktplaats? Ik ging er van uit...
Geef jezelf niet de schuld, zij hebben jóu genaaid...jij hebt niks fout gedaan...
Door pearlsofpassion

Ik moet wel zeggen dat ik het heel mooie kippen vind.
Misschien mag dat hier ook nog wel eens komen. :)
Al zweer ik nogal trouw aan de brahmen... ::) tja, flieft...
Door Shanti en co
Maandag ochtend om 9.00 heb ik een toets, wie komt nou op het verschrikkelijke idee gelijk na de kerstvakantie een toets in te plannen. :???:
Door El_Kato
>:( Wilde een paar foto's plaatsen die we met de nieuwe camera gemaakt hebben maar het is nogal lastig schijnbaar..... De foto's staan gedeeltelijk op de laptop van mijn vriend en gedeeltelijk op de pc boven, beide een mac. VL wil de foto's niet in de cloud om de een of andere reden dus wat er boven staat zie ik hier niet en andersom. Via tinypic kan ik de foto's niet selecteren snap er geen hol van >:(

VL geroepen hij gaat even meekijken....
Door Anne in Zweden
Ik wil ook effe zaike nu. Ik had 8 flessen Corta-RX besteld voor mezelf en een aantal bp'ers, blijkt dat 4 van de flessen de variant voor paarden bevatten, ipv die voor honden. >:( Grrr! Nu weer een heel geouwehoer in het vooruitzicht inzake terugsturen, geld terug (en het is maar de vraag of de 106 euro invoerrechten die ik moest ophoesten bij de douane ook worden vergoed...), andere flessen regelen. Aargh! Geen zin in!
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Zat al met smart te wachten ::)

Niet leuk! :-*
Nee, dat pakket bevat de juiste variant! Maar ik kon het vandaag niet versturen omdat ik je achternaam niet meer wist... De postmevrouw zei dat het pakket dan niet kon worden bezorgd. Pb je me even?
Door Kim_S
OT: ik hoest. En hoest. En hoest.
Mijn longen doen zeer, mijn keel doet zeer, en ik blijf gewoon verder hoesten >:(

En Anne, ik had je al een sms terug gestuurd :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door